Ni som använde rosenrot och +.ade!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.
Jag har nu tagit mitt första rr-piller nånsin. Tog ett grav.test bara för att vara säker på att jag ej är gravid, men det var neg. Så nu hoppas jag att fjärde försöket efter p-pilleravslut funkar med lite rr-hjälp!!
Som sagt, vet ju inte ens om ägglossning kommit igång efter p-piller, men det skadar ju inte att prova med rr nu.
Ja, precis. Det var därför jag var extra noggrann med att se till att jag inte var gravid innan jag började. Bara att hålla tummarna nu. Mycket mer finns ju inte att göra.
Jag går bara och längtar efter att tiden ska gå. Fick ju ett missfall i mars. Blödde i 3 veckor och sen fick jag mens 2 veckor efter att jag slutat blöda... Svårt att pricka in den där äl, när jag blödde så pass länge. Men eftersom vi har försökt bli gravida nu i snart 10 månader och hållt på de där äl-stickorna som bara stressar upp, så bestämde vi oss för att strunta i de den här gången. Så vi har myst ungefär varannan dag under 2 veckor och jag hoppas att vi har prickat. Jag åt rosenrot i ca 2,5 veckor från 1:a mensdagen. Fick ju lite molvärk då, så jag antar att jag kanske hade äl då... Eftersom jag inte vet exakt när jag hade äl, så vet jag inte heller när BIM är så det är bara att vänta. Har lite molvärk nu men det har jag haft andra gånger och inte varit gravid, så jag hoppas inte för mycket. Håll tummarna för mig.
Jag håller tummarna för er alla som försöker!!
Och grattis till alla som lyckats! Det ger en hopp!!
Hur går det för alla?