• Kakmonztret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Har några frågor till er som använde er av arctic root/liknande.

Hur lång tid tog det för er att + efter att ni började med det? Hur många tabletter tog ni? Hur många gånger hade ni försökt bli gravida innan?
    Själva har vi försökt sedan juni-08 (8.e misslyckade försöket nu...), och jag tänkte testa rosenrot för att se om det hjälper. Om inte annat så för att jag kan behöva den lilla extra energin nu när det är så mörkt och kallt! Fick den icke-efterlängtade mensen idag och tog då samtidigt min första tablett.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-12 13:41
    Juni -09 skulle det stå så klart, har fortfarande lite svårt att uppdatera mig själv till att det är år 2010 nu!
  • Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!
  • annakohler

fick du plus på äl testet?? har beräknad äl dag imorgon vi myste igår..men jag hade ont i mina äggstockar igår men idag känns dem inte

• Sooff

Jag behöver inte börja knapra RR, jag plussade nämligen i morse!!!!! Skrattande

• annakohler
    Sooff skrev 2010-06-10 08:11:59 följande:
    vad kul grattis
    själv har man inte plussat på ÄL test ännu men inte långt ifrån
  • Polarbjörnen
    Sooff skrev 2010-06-10 08:11:59 följande:
    heja oss! fy fan vad kul!!! grattis!! det var inte för tidigt ändå att testa Flört
  • Polarbjörnen
    annakohler skrev 2010-06-10 08:10:58 följande:
    fick du plus på äl testet?? har beräknad äl dag imorgon vi myste igår..men jag hade ont i mina äggstockar igår men idag känns dem inte
    plus på grav-testet Glad
  • annakohler
    Polarbjörnen skrev 2010-06-10 08:33:43 följande:
    plus på grav-testet Glad
    Grattis till dig med..

precis efter att jag skrev att jag inte känner av äggstockarna så kom smärtan så bättre att inte säga något i förskott hehe..

men äl testet blev något starkare än igår
  • Sooff
    Polarbjörnen skrev 2010-06-10 08:33:20 följande:
    heja oss! fy fan vad kul!!! grattis!! det var inte för tidigt ändå att testa Flört
    Det är helt overkligt!!!!

Har tid för hälsosamtal den 2:a juli och inskrivnnig blir inte förrens i v.12-13 Obestämd
    Trodde jag skulle få komma tidigare och hälsosamtalet tar bara ca 30 minuter...?
  • annakohler
    Sooff skrev 2010-06-10 08:53:19 följande:
    Det är helt overkligt!!!!

Har tid för hälsosamtal den 2:a juli och inskrivnnig blir inte förrens i v.12-13 Obestämd
    Trodde jag skulle få komma tidigare och hälsosamtalet tar bara ca 30 minuter...?
    har du några symtomer??
  • Sooff
    annakohler skrev 2010-06-10 08:58:14 följande:
    har du några symtomer??
    Bara som mensvärk som kommer och går.
    Har haft så i ca 1 vecka så jag var bombsäker på att mensen skulle komma när som helst.
  • annakohler
    Sooff skrev 2010-06-10 08:59:26 följande:
    Bara som mensvärk som kommer och går.
    Har haft så i ca 1 vecka så jag var bombsäker på att mensen skulle komma när som helst.
    vad kul att du har plussat då får vi andra se till att hänga på hihi
Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!