• sugröret

Ni som använde rosenrot och +.ade!

Juliii86 skrev 2010-05-07 16:32:54 följande:
    okej, det var tråkigt. Ne men det kanske räkte bara den dagen Hoppas att det tog sig för er och håller tummarna för dig. Vi sexade också bara den dagen som vi hade ÄL sen sexade vi på lite några andra dagar. Jo då det känns jätte bra! Mina bröst ömmar som sjutton, jätte öm på den ena äggstocken, svullen mage och lite illamående på morgonen. Det här med att det ömmar på äggstocken är något helt nytt för mig. Jag har aldrig tidigare känt av att det ömmar. Så det är ett helt nytt tecken på gravsymtom. Så jag hoppas, hoppas!
    Tack..jag hoppas också så jag blir knäpp!
    Idag har jag haft..eller ha,så j*vla ont i nedre delen av magen,det har riktigt värkt ut i sidorna och neråt,ligger och kvider! Har iofs släppt lite nu..

Det låter ju faktist riktigt lovade för dig nu! :) När är bim?

*Håller tummarna*
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-08 12:16:29 följande:
    Jag tycker också det låter lovande för dig! Det kanske är så att ägger håller på fäster ja, jag hoppas att det är gravsymtom.. har annars varit skengravid och det är inte roligt alls. Sjukt irreterande tro att man är gravid och sen kommer mensen. Så skengravid vill jag inte vara igen har jag bestämt
    Jag hoppas det,för det har vart molande värk hela dagen. Det känns typ som man har en tampong som sitter fel :P
    Nej usch,det måste vara jätte jobbigt att vara det..
  • sugröret
    Juliii86 skrev 2010-05-09 02:47:42 följande:
    Ne sånt är obekvämt att tampongen sitter fel men mysigt att känna av molvärk (inte mensvärk utan en växande bebis). Det är något man längtar efter.. tycker jag!
    Ja. Om det är det så har jag gärna en fel-sutten tampong i 9 mån till ;)
  • sugröret
    joulies skrev 2010-05-11 10:36:33 följande:
    Hur går det för alla?  Jag väntar på BIM som jag inte riktigt vet när jag har, antagligen till helgen, efter första omgången med rosenrot. Känner inga tecken på att jag skulle vara gravid men det är nog rätt tidigt för att känna något också. Fortsätter hoppas ett tag till :)
    Jag är inne på första försöket med rr,hade äl förra tis eller ons..och bim är den 21:a. Ska ta ett test den 20:nde.. Har dock inga känningar alls så det känns inte som det blir något nu heller :(
  • sugröret
    joulies skrev 2010-05-11 10:45:54 följande:
     Det är ju ganska långt kvar tills den 21, så om du är gravid så är det nog inte så konstigt om du inte har känningar. Jag tror att det tar ungefär en vecka för ägget att fästa och innan dess känner man väll inget tror jag. Hoppas du får ett plus!
    Finns ju folk som plusat på äl+5...
    Tycker ändå man borde få en aning i kroppen..men nej. Har inte haft skydd på 2 år..börjar tappa hoppet :(

När hade du äl?

Tack
  • sugröret

RR verkar inte ha funkat för mig den här månaden... Ska käka dom en mån till,sen tror jag att jag läger ner bebisverkstaden. Jag orkar inte gå runt såhär varje månad..

• sugröret
    Sooff skrev 2010-05-17 09:08:52 följande:
    Alicia72 - Jag undrar också över de där med styrkorna... Jag har extra starka med 2000 mg och det låter ju galet mycket med tanke på att många bara äter ca 5-600 mg om dagen.Jag har inte fått hem tabletterna än, så det blir till att lusläsa bruksanvisningen innan jag börjar knapra :)Nyfiken86 - Jag tror att att det är 80 st i mitt paket, så det borde ju räcka ett tag.. Speciellt om vi bar atar 1 var om dagen.Det låter mycket att äta 2 om dagen då dom innehåller 2000 mg, om jag nu inte har missuppfattat allt :PSugrör - Fy vad trist att det aldrig vill ta sig!! Kanske en undersökning kan hjälpa?
    Vad är det dom gör på en undersökning då?

Gyn sa sist att jag är för smal bara,men det köper inte jag riktigt. Jag ska dit för cell prov på tors,kan man be henne kolla då om det är nå fel på mig?
  • sugröret
    Sooff skrev 2010-05-17 09:29:03 följande:
    Alicia72 - Haha, men gosse vad man blir snurrig :PDå ska jag nog ta 2 tabletter om dagen i alla fall.. 144*2 blir ju u bara 288 mg om dagen, det känns ju lite, eller?Sugrör - Jag vet inte riktigt hur dom gör, men dom kollar nog upp så att du verkligen har ägglossning och att din kals spermier är dugliga.Det kanske är någon annan som har mer koll?
    Äl:en känner jag av,och sen har jag ju vart gravid en gång förut..dock för flera år sen.

Gubben har aldrig gjort någon gravid vad han vet så där kanske det är något..
    vet inte vad jag ska ta mig till om det är nå fel på någon av oss..
  • sugröret
    Sooff skrev 2010-05-17 09:40:55 följande:
    Jag önskar att jag kunde ge dig bra svar, men jag har själv ingen erfarenhet av utredning och vad det finns för åtgärder.Men du kanske kan ringa bara för att höra vad det finns för olika alternativ?Det kanske kan lugna dig lite i alla fall?Du kanske väger lite för lite, men jag tycker ändå att dom måste göra en koll, ni har ju ändå försökt väldigt länge.
    Mm,ska ta ett snack med henne på torsdag.
    Känner inte att jag har någon ork längre..känner inte riktigt igen mig själv :S
  • sugröret

Mm,har börjat känna det nu..
    Får se helt enkelt...jag vet inte vad jag ska säga..

Svar på tråden Ni som använde rosenrot och +.ade!