Vi fortsätter, Bf aug 10
kommer bli svårt.... nu måste man ju följa 2 trådar tills den första stängs. jag är SÄKER på att den kommer leva vidare så länge det går ;)
kommer bli svårt.... nu måste man ju följa 2 trådar tills den första stängs. jag är SÄKER på att den kommer leva vidare så länge det går ;)
det blir ny tilläggskommentar varje gång om jag inte har fel för mig. det lär bli en milslång trådstart hehe
man BORDE ju kunna gå IN i tilläggskommentaren och ändra.... hm konstigt att inte FAMILJELIV fixat det så. det borde ju vara av intresse av dem flesta som följer trådar med olika listor....
FAMILJELIV FIXA!!!
jag har länken i min sidfot.... =)
Ang cravings: jag har också typ vecko cravings. först tålde jag inte lukten av smältost, choklad-gjorde att jag mådde jätteilla men efter det ett tag var det rostade mackor med ost på som gällde, sen va det nachos med con carne, ost och allt på, sen var det ris(?), mjölk(fortfarande) nu är det dubbelmackor med salladsblad, tomat, kalkonbröst MUMS!
Godmorgon allihopa!
Vet ni vad jag kände igår? Bebisen hicka!!! Hahaha, eller ja jag tror iallafall att det var det. Jag har läst lite om hur det ska kännas och det stämde in perfekt. Ni vet hur man ibland kan få spasmer/ticks i ögonlocket? Eller det är kanske bara jag som får det? Hahaha, men så kändes det iallafall fast i magen.
Imorgon ska jag till MVC, det blev inget i söndags för sköterskan hade bokat in oss på kvällen fastän BM bara jobbar förmiddag. Smart!
Kanske blir det RUL denna veckan, *hoppas*
Idag går jag in i vecka 17 tjohoooooo!