Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej hoppar in här i denna tråden hos er. Tyckte att här verkade trevligt{#lang_emotions_wink}. Väntar 2:an  den andra augusti, men det blir planerat K. snitt så det kommer antagligen bli en sen julibebis istället. Var på UL i torsdags å allt såg fint ut. Ska in igen om 2-3 veckor å kolla hjärtat och tillväxten eftersom det bara var i vecka 16+2.

1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.
  • knyzzel

Så nu har jag läst alla inläggen å uppdaterat mig lite om vilka som är här inne, så om jag finns med på er besökslista så e d bara därför att jag var lite extra nyfiken av mig{#lang_emotions_embarassed}.

Själv har väl d värsta som jag känner av släpt, men jag fick reda på idag av maken att mitt humör fortsarande är lite bitchigt (eller hur d stavas), men det e som sagt inget jag känner av mer än att han uppfattas som lite slö å trög{#lang_emotions_innocent}. Känner dock av matdillen. Just nu är vitlök och pizzasallad med mycket vinäger högst på topplistan tätt föjld av citrusfrukt samt juice. Fick reda på av en kollega att apelsin (mitt absolut måste) binder allt annat vatten i kroppen. E d sant?!
    På absolut säkert illamående-lista så ligger stekt mat, matlukt, fet mat å mer än 7-10 bitar godis överst.

Har er vikt förändrats något? Själv har jag gått ner från 82 kg till 75 kg, men har fortfarande fetma enligt BMI då jag bara e 164 cm. (suck)

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-02-21 21:04:34 följande:
    haha klart att du inte e bitchig, du e bara missförstådd! hahahaahah asså det e la det symtomet jag har haft isåfall-en sann ragata! men det börjar ge med sig..hahaha
     Ja, d kan man säga. Missförstådd är helt rätt ord!
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-02-21 21:15:00 följande:
    men jisses va mys....fan kanske skulle sy igen muttan direkt sen... hahahahaa
    Det gör mindre ont att knipsa gubben (på oss i alla fall) eller det var inte sterilisering ni diskutera {#lang_emotions_wink}
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-02-21 21:28:15 följande:
    Jag har gått upp 4,5 kg hittills och är i v 14
    Okej. Har du svårt för att gå upp i vikt annars?
  • knyzzel
    the jeryds skrev 2010-02-21 21:29:40 följande:
    malten: Tack ska du ha =) Pregga och knyzzel. Ja där har vi det! Knipsa gubbar är kul... Har mått jobbigt idag, inte sjuk men långt ifrån bra. Konstigt. haft mycket magknip vart riktigt jobbigt i perioder. Nu har det lugnat ner sig. var en stund på eftermiddagen som jag nästan trillade ihop bara. Blev herre jösses illamående, så salivet kom i mun, tappade all färg i nunan. fick en skyhög puls och kände mig allmänt frånvaro. riktigt obehagligt. tom gubben såg o förde mig till sängs. Någon som känner igen detta?
    Ja, inte att jag blivit helt kolaps-klar, men saliv har runit, men det har mest varit när jag känner lukten av mat
  • knyzzel
    the jeryds skrev 2010-02-21 21:40:00 följande:
    ja då kommer det med ja, men detta var mer det kalla kårarna innan man precis lägger en kaka, fastd et inte kom någon, detta var ju förknippat med rent obehag av ingen anledning typ. Bara flög på mig. Pregga! att du inte har blivit beteende vetare! :) Det är klart att det är det... SKITjobbigt. Jag är nog bara full av skit.
    usch så läskigt. Kanske blodtrycket som spökar lite oxå? Jag hade blivit SKIT-skraj kan jag lova.
  • knyzzel
    Carohl:
    OKej. Själv kan jag bläddra i en grönsaksbok å ändå gå upp flera kg. Lite jobbigt.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-02-21 22:47:29 följande:
    haha dräktiga damer, kände mig genast som en ko eller nåt....hahahaha hoppas du får sova gott gumman, sj har man molvärk rejält...börjar bli lite orolig....men ska la se det positivt. det händer ju ngt, å klart det måste ju kännas. nu ska ju liten växa 3 cm i veckan....å det e ju en del... puss & Kram
    E d sant 3 cm/ vecka?! D e ju JÄTTE mycket. Hur rund ska man bli?! Känner lite godartad panik sprida sig
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-02-21 22:54:29 följande:
    haha jo jag läste det på ngn sida att det va så, hahahaha iallafall nu under denna tiden...haha kommer inte ihåg om det fortsatte i samma takt. men visst stod det så =)
    Fan va härligt. Jag vill bli RUND!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10