Inlägg från: bizzziie |Visa alla inlägg
  • bizzziie

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jahaja, här händer det saker!
    Ska vi vara här och skriva nu eller ska vi invänta att den gamla läggs ner?? Ska vi fortfarande fylla i listan på andra sidan?

Har inte hunnit sätta mig och läsa i tråden på fleeera dagar och jag har SAKNAT ER!!
    Uppdatering kommer så småningom!

Sen en önskan, kan inte frunpålandet lägga in länken till denna sida i TS så att alla hittar smidigt, nu får man bläddra tillbaka ett antal sidor..?

Önskar er en glad Alla Hjärtans Dag! {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

♥♥ Sötnöt: 060627 ♥♥ Liten, BF:100807 ♥♥
  • bizzziie

Hej tjejer! Här kommer man hem från utlandet och får läsa igenom metervis med sidor! Ser att det är denna tråd som ska användas nu.. Har ni börjat om med Bd-listan?? Jag hade ju skrivit in mig i den när denna tråd startade.. Ingen som saknade mig tydligen? Ha en bra kväll..

• bizzziie

Pregga: fast vi hade ju en Bf-lista i denna nya tråden som många började fylla i på nytt?? Jaja..

• bizzziie

1. 2.knyzzel 3. 4.SweetLilly 5. 6. 7. ULE, Ns mamma, Bizzie 8. elinnnn 9. 10. 11.The jeryds, sofie laura, 12. 13. 14. 15.Pregga,Puchelina88,Sulfur 16. 17.Den kära leken 18. Familjen Mu 19. AlwaysOnMyMind 20. 21. 22. Malten 23. T0va 24. carohl 25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79 26. 27. 28. 29. 30. 31.

• bizzziie

Oj då.. Kan nån lägga in mig i bf-listan? Jag kan tydligen inte kopiera så som det ska va med min iPhone.. 7 aug.

• bizzziie

Men alltså jag kopierar texten som man brukar, det är min telefon som klumpar ihop texten när jag postar!!! Kan nån hjälpa mig o klistra in??

• bizzziie

Tack

• bizzziie
    SweetLilly skrev 2010-02-23 16:59:30 följande:
    Nu ska jag också gå och fixa middagen, blir stekt fisk och potatis här, gott gott
    Samma här!
  • bizzziie
    carohl skrev 2010-02-23 20:21:48 följande:
    Kul att se dig gumman
    Taaack

---
    Idag har jag varit på möte med chefen (på mitt extrajobb hos kommunsjuksköterskorna) och fått garanterat jobb i sommar trots att jag endast kan jobba halva sommaren.. har hört ryktesvägen att det inte gillades men när jag frågade rent ut var det inga problem alls! Hon var bara glad för min skull.. Hon sa bara att det är en risk från hennes sida eftersom jag kan gå hem med havandeskapsförgiftning eller nåt, men då svarade jag att det är lika stor risk att någon av dom andra icke-gravida vikarierna bryter benen eller nåt. Det höll hon med om.

Köpte det första till Liten i helgen på vår resa.. två par babystrumpor, hihi..

Hoppas ni alla mår bra!
    Jag går på min praktik imorn och kommer vara väldigt frånvarande ett tag framöver, men jag kommer läsa igenom det ni skriver och kommentera i den mån jag kan, jag lovar!

KRAM på er (och GRATTIS till er som sett och hört era små nu nyligen!! Så underbart!!)
  • bizzziie
    augustibarn10 skrev 2010-03-13 16:59:54 följande:
    Jag tänkte bara fråga om det är någon som har gravidbälte eller funderar på att köpa det till bilen? Jag förstår inte riktigt varför man behöver det egentligen :P
    Jag har det... det drar ner midjedelen på bältet under livmodern/bebismagen så att det sitter mer över höften.. givetvis minskar det risken för bebis att bli mosad av bältet vid en eventuell krock..

Behöver o behöver.. det är väl upp till var och en vilka åtgärder man vill vidta för att ge extra mycket skydd åt sin bebis.. =)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10