Vi fortsätter, Bf aug 10
Gjort glukosbelastning idag 
Gått upp 1,8 kg sen inskrivningen å UL har jag nästa vecka. Gick in i v17 igår
Gjort glukosbelastning idag 
Gått upp 1,8 kg sen inskrivningen å UL har jag nästa vecka. Gick in i v17 igår
Jag har inte tid förrän att träffa min bm förrän i v25 det ni å då har jag inte fått lyssna på hjärtljud än
Är själv i 16+6 idag så då har jag gått 42,5% av graviditeten. UL på onsdag längtar dit
Morrn töser
Imorrn har man UL längtar dit. Som sagt känner ingenting av den lilla. Men det har jag inte gjort med någon innan förrän sent. Symtom har jag inga heller.
Igår så fick lilltösens avdelning besök av kräksjukan å hon själv åkte på det igår senare på em. Hon åt inget på dagis å sov ingen middag. 2 äckelblöjor & en spya fick man stå ut med. Men sen har det inte blivit mer. Å hoppas att ingen annan åker på det nu.
UL idag kl 8,45 
Är det noll, ett eller två i magen?
Hallå.
Det var bara 1 som tur var. Nytt bf blir 9:e augusti
Belly: Visste du inte om att i halmstad betalar du inte för ul bilderna? Första gången kanske 
Idag gick jag in i v21 kände bebisen för första gången i lördags. Kanske har känt den innan vem vet men då man redan har 2 töser som hittar på hyss hela tiden så hinner man inte känna efter.
Pregga: Chili con carne hmm, hade själv tänkt att göra köttfärssås men nu blev jag lite sugen på det andra. Undra om jag har alla indigrenserna hemma....