Inlägg från: kallesfru |Visa alla inlägg
  • kallesfru

Vi fortsätter, Bf aug 10

Kitty 1982 skrev 2011-03-29 10:12:59 följande:
    Bara för att något kanske inte var bra förr kan allt ändra sig.
    Så sant och nu vet du även vilka som är dina vänner.
    Man lägger inte ut "privata saker" här inne även om du skrivit om det förr.
    Alla har rätt till en andra chans.

Jag önskar dig lycka till
  • kallesfru
    Bubbis10 skrev 2011-03-29 21:26:55 följande:
    så det var DU som skrev om mig anonymt i den andra tråden! Dra åt helvete din idiot!!!
    Vad menar du? Kalla inte mig för en idiot. Är det sandlåda här.
    Jag får väl tycka vad jag vill, precis som du.

Låg nivå att kalla folk för idiote
  • kallesfru

Hej!

Jag kan förstå att ni blivit oroliga för Kitty och hennes familj men att hänga ut henne tycker inte jag är oki.

Att kalla mig för idiot och att jag skall dra åt helvete för det..ja det får stå för den som skrev det.

Lycka till med allt Kitty.

• kallesfru
    Kitty 1982 skrev 2011-03-29 10:12:13 följande:
    Nu har jag läst lite här och tänker lämna er här nu, ni har nog iaf inget emot det så kan ni snacka skit bakom min rygg som kacklande galna hönor.

ALLA och allt kan ändra sig eller är ni inte medvetna om det?

Fy fan säjer jag.
    Verkligen lycka till Kitty.
  • kallesfru
    lillabambi skrev 2011-03-29 22:29:48 följande:
    Ja idiot har man ingen rätt att kalla någon utan grunder, kan du berätta vad som händer här?
    Ja lillabambi jag vet faktiskt inte utan vi får se vad den som skrivit det har för svar. Det är inte så att vissa äger rätten att bestämma här inne vem och vad folk ska få skriva. det är fritt för alla. det kan inte vara så att om det inte passar en viss person, så ska den personen anse sig att ha rätt att kalla folk för fula ord. Det är lågt.

ha en bra kväll här inna allihopa. Såg att några av er planerar för semester på andra trådar. Det ser jag också fram emot.
  • kallesfru
    nik70 skrev 2011-03-29 22:46:09 följande:
    Jag har den tråkiga nyheten att meddela att TS, Bubbis10 nu har avregistrerat sig från familjeliv på grund av grova påhopp i andra trådar som gjorde henne oerhört upprörd så hon inte hade något annat val.
    Jag vet att många av er komma att sakna henne, men hon kommer finnas kvar i era tankar, det lovar jag.
    Håll gärna tråden levande, det är något som Bubbis10 skulle uppskatta. 
    Jaja den som sig i leken ger...Hon är väl inte direkt ett offer heller.

Hon kallade ju mej för en idiot för att jag tyckte annorlunda än vad hon gjorde.
    Läs vad hon skrivit till andra, om det finns kvar. Sluta spela offer då du som ex kallat mig för en idiot utan anledning.
  • kallesfru
    lillabambi skrev 2011-03-29 23:03:09 följande:
    Nej du har helt rätt! 
    Jag anser bara att vi alla har rätt att tycka och utrycka oss här inne.
    Ha en bra natt allihopa.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10