Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

carohl skrev 2010-02-22 16:40:45 följande:
    Jag hade sammandragningar med Michelle från v 16 ungefär och du vet ju att gick med henne till v. 42
    Tack va gullig du e, pratar me en sjuksköterska nu å hon sa att jag ska kontaka spec förlossning om jag e orolig, men hon säjer att man känner det fortare andra gången man e gravid å att det e helt normalt
    the jeryds skrev 2010-02-22 16:45:50 följande:
    mina sammandragningar började för någon vecka sen. spec på morgonen ..... så det är nog ingen fara pregga.
    Men har du åxå så att megen hårdnar till å reser sig?
  • Bubbis10

Pratade med en på special förlossningen, å hon sa att det va för tidigt för att kunna göra ngt....att det e vanligt att man får sammandragningar tidigare andra gng...å skulle det vara ngt annat så går det inte att stoppa....då förlorar jag den lille....
    snyft..

• Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-22 15:32:33 följande:
    Kommer du bort hit nån gång pregga, kan vi lyssna på varann!Nu undrar jag något, är det någon mer än mig som börjar känna sig mer hungrig? vecka 17 på onsd.   Kram allesammans.
    Hehe jag kommer snarast möjligt :) gu asså har legat i tel å bölat ögonen ur mig i en timmes tid....fick i mig lite mat iallafall...å ska ta ledigt fr kursen resten av veckan....
    tack va söt du e:)
    kraam
  • Bubbis10
    AlwaysOnMyMind skrev 2010-02-22 17:56:53 följande:
     Tycker också mig känna sammandragningar. Hade väldigt mycket med mina andra två men tycker dock det är lite tidigt. Jag har nästan aldrig molvärk heller..
    Nu har jag lugnat ner mig, åläkaren sa att det va vanligt, å inget att oroa sig för..även om det e svårt..jag hade det me dottern med, men inte såhär tidigt. men det kunde kännas mer andra gng sa dom...
    carohl skrev 2010-02-22 17:59:06 följande:
    Näää gumman lugn nu! Stressa inte upp dig, sammandragningarna blir inte bättre då. Jag har för mig att det var Bizzie som fick så, hon låg en halvdag så. Och hon har barn sen förut...Usch då hjärtat det är som du säger vi skulle ha haft varandra närmare så vi kunde stötta varandra på ett annat sätt.Jag skulle ha varit hos dig nu.... Men som sagt ta det lugnt! Så gott det går iaf.... ta dit en kompis!!
    naaw gumman, du e ju min klippa asså....ja jag önskar verkeligen att vi kunde bott nära, jo ja vet att bizzie fick detta med å att det inte var ngn fara..men det var panik här-big time....har suttit i luren med en väninna....mina ögon e såå svullna nu ju....
    Men önskar att du vore här min ros....
    puss{#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-22 18:50:49 följande:
    pregga, Japp min hårdnar med... Känns, men gör inte ont ont. Du kan säkert vara lugn  gumman. Bebis ligger trygg i din mage (L) Hoppas du har ngn hos dig nu när du är ororlig, vet hur tankarn akan äta upp en innifrån, Synd att vi  inte har bil här så gubben kunde kört bort mig annars till dig , så hade vi kunnat mysa med varandras magar. o känna oss gravida med popcorn skål. Hade tagit med angelsoundet med =)
    Åå va snäll du e :) det hade vart mys...hihihi{#lang_emotions_flower}
    kraam
  • Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-02-22 19:45:35 följande:
    Tack för kramen :) å omtanken...
    Kraam
  • Bubbis10

Tack alla för stöd å omtanke...gulliga ni e {#lang_emotions_heart}

• Bubbis10
    lillabambi skrev 2010-02-22 20:09:54 följande:
    vad skulle vi annars vara till ;)
    Åå va gulligt..*blir rörd*
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-22 20:09:57 följande:
    det ä rklart, alla här vet ju eller kan iaf ana hur det känns att vara orolig över obehagliga upplevelser och tankar. Så fort trafiken funkar i gbg, är du välkommen hit. så kan du få lyssn på din bebis. Det känns säkert lugnare då =)
    jo jag vet gumman, men jag uppskattar stödet såå mkt...det e jobbigt å vara sj i sin oro..jo det hade vart trevligt :){#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-22 20:20:00 följande:
    ja det är klart, du fanns där för mig när jag var orolig för några veckor sen. utan att veta vem jag var eller var jag kom från... det är sånt som känns humant och mysigt. å nu är vi här, o bor i samma stad, väntar barn samma tid, har barn sen tidigare i ungefär samma ålder. Klart man bryr sig!
    naw..hihi efter mitt lilla bryt här hemma igår så fick jag ledigt en vecka fr kursen...å idag känns det bättre. jo men det e kul, vi bor i samma stad, me barn sen innan i samma ålder....vi måste ju ses snart :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10