AlwaysOnMyMind skrev 2010-02-22 17:56:53 följande:
Tycker också mig känna sammandragningar. Hade väldigt mycket med mina andra två men tycker dock det är lite tidigt. Jag har nästan aldrig molvärk heller..
Nu har jag lugnat ner mig, åläkaren sa att det va vanligt, å inget att oroa sig för..även om det e svårt..jag hade det me dottern med, men inte såhär tidigt. men det kunde kännas mer andra gng sa dom...
carohl skrev 2010-02-22 17:59:06 följande:
Näää gumman lugn nu! Stressa inte upp dig, sammandragningarna blir inte bättre då. Jag har för mig att det var Bizzie som fick så, hon låg en halvdag så. Och hon har barn sen förut...Usch då hjärtat det är som du säger vi skulle ha haft varandra närmare så vi kunde stötta varandra på ett annat sätt.Jag skulle ha varit hos dig nu.... Men som sagt ta det lugnt! Så gott det går iaf.... ta dit en kompis!!
naaw gumman, du e ju min klippa asså....ja jag önskar verkeligen att vi kunde bott nära, jo ja vet att bizzie fick detta med å att det inte var ngn fara..men det var panik här-big time....har suttit i luren med en väninna....mina ögon e såå svullna nu ju....
Men önskar att du vore här min ros....
puss