Vi fortsätter, Bf aug 10
Scnappi- Jag beklagar verkligen och håller tummarna hårt för att det ska gå vägen i alla fall! Förstår att det känns så orättvist, inte minst då det är så ovanligt. Massa kramar till dig
Scnappi- Jag beklagar verkligen och håller tummarna hårt för att det ska gå vägen i alla fall! Förstår att det känns så orättvist, inte minst då det är så ovanligt. Massa kramar till dig
Knyzzel- då kanske vi träffar på varann imorn på sjukhuset. Är det förresten på kk man gör RUL? Måste kolla i mina papper....Hjälp vad jag är nervös nu, blir nog inte lätt att somna inatt.
Carohl- skatteåterbäring sitter alltid fint. Jag ska få 5500 :) Det kommer dessutom alltid i glappet mellan csn och sommarjopbb om man pluggar och är därför välbehövligt.
Hej tjejer och tack för alla lyckönskningar! Allt såg fint ut på RUL! Den lille sprattlade runt och ville inte riktigt vara med på kort hehe. Moderkakan låg i framvägg och jag blev bakåtflyttad 4 dagar till 26/8. Jag är så glaad nu :)
Hej tjejer! jag har inte varit inne sedan fredags fm, är hos föräldrarna och har haft fullt upp. Har iaf läst igenom allt ni skrivit nu. Jag har ju som tOva och nån mer haft rätt mycket sd och lämnade urinprov i fredags. de sa att det skulle dröja några dagar innan jag fick svaret. Har också haft lite svagt aprikosa flytningar. Nåt jag borde oroa mig för? (hade inte sett det om jag inte haft vita trosor). har ju känt av den lille mycket sista dagarna.
Vad skönt Knyzzel att allt såg fint ut med din lille! mitt RUL gick fint, inga konstigheter alls.
Nu ska jag snart träffa mormor och berätta att hon ska bli mormorsmor :)
Tack pregga för den söta kaninen förresten :)
Hej tjejer! Nu är jag hemma igen från föräldrarna. Hade mycket sd inatt igen, vaknade ett flertal gånger. det känns obehagligt och jag blir rädd, särskilt nu när jag inte hade min man med. har ju redan pratat med en bm som inte tyckte det verkade va nån fara, men det känns inte helt normalt. det har ju varit nu nån vecka där jag nästan varje natt vaknat av detta. får väl ringa bm igen, men min egen går aldrig att få tag på....