Vi fortsätter, Bf aug 10
Rs virus för en nyfödd är ju väldigt kritiskt!
Men vi som kommer föda i augusti kommer nog inte ha besöksförbud om det inte kommer nya bakterier =)
GRATTIS vad roligt
Hej tjejjer!
Prat på att smörja in underlivet ehh näe vete tusan om det verkligen hjälper ?
Kanske beror på hur trångt bäcken eller hur stort barnet är?
Varit på världens piss humör imorse hoppas att det löser sig det gör det alltid ???
Annars har jag dock inte gjort mkt, senare blir det ut med mina älsklingar på gården för att gunga leka leka leka Kul!!!!
Pregga:
Heej gumman!
Jag vet hur det är att växa upp med skilda föräldrar och led som liten och svorde att mina barn ALDRIG skulle känna av den smärtan, men nu som vuxen vet jag av personliga skäl att det var bäst för min mamma!
Jag vet att det gör ont och vi lider utan att de vet om det, man önskar att de skall ha en pappa i bilden.
Men när pappan trycker ner dig hotar dig med vise versa så förklara att kan vi inte ta det nu Hur skall vi göra då när bebisen är född.
Bättre att låta han vara och låta han ringa.
Vad irriterande att du skall behöva lida bara för att han är en jubel idiot!
Jag vet inte vart jag vill komma men kände att skriva VI FINNS här för dig
Jag har kvar
.Sängen vill ha en ny=) sett en säng som knippas med mammans säng, efter man ammat så skjuter man över han (ler) till sin lilla säng!
.Vagnen syskon vagn=)
.Lite nya bebis kläder (har en del från lilleman=)
..första mössan speciellt
Jag som vart rökfri 18 veckor av min 22+3 grav, känner ett enormt sug efter cigg?
Varför är det så?
Innan folk får anfall på mig här så har jag aldrig rökt under mina graviditeter, bara i början men slutat så fort jag plussat och innan (3 grav)
Vill inte ha detta suget vill verkligen inte det.. men kan inte sluta!
Jag käkar ihjäl mig med godos så att gaddarna åker av snart!
Suck ett rent helvete!
Och jag vet hur jävla fult det e med en mamma vars cigg i mun med stor mage så äckligt jag spyr men endå tänker jag på det!
Hjälp mig
Det e sant men denna foglossning håller på att ta kååålen på mig!
Kommer inte upp om jag sitter ligger ner helt sjukt det låser sig liksom