Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-03-10 11:39:51 följande:
    Jag som längtar tillbaka till plugget som en galning vissa dar. Nu fick du mig att tänka efter. Kankse är det inte helt fel att jobba ändå. Åhhh så spännande. Hoppas ni får se det ni vill se :) Det kommer säkert gå superbra!
    Ja, ja är ganska övertygad om att hälsan är bra. Hade varit roligt med en pojke eftersom vi har en prinsessa, men å andra sida så är hon ju bara helt underbar så man vill bara ha mer av henne. hahahahaha
    elinnnnn skrev 2010-03-10 11:50:34 följande:
    åh lycka till! jag gissar helt fritt på en pojke. Varför? Njae bara sådär, vi fick ju gissa helt fritt ;););) Hoppas det går bra!
    Jag tror oxå d blir en pojke. Nä nu måste jag sluta. Kommer in sen igen efter UL å berättar å lägger upp UL-bilderna. Låter d bra mina vänner?!
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-10 12:00:45 följande:
    Hej gumman! Nu hänger inte jag med... ska du på rul idag?? Lycka till! Vad mysigt!!
    Japp nu kl 13:00. Spännande!
  • knyzzel
    HEJ. Nu e jag tillbaka. Allt var jätte bra. Hjärtat var fint, ryggraden hel njurar satt där dem skulle mm köpte 3 bilder. Dem ser nästan lika dana ut så jag lägger bara upp 1-2 av dem. Har moderkakan fram, lite tråkigt... men men d e bara en bagatell. 

DET BLIR EN POJKE, EN SON & EN LILLEBROR
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-10 15:02:46 följande:
    Knyssel: Vad blev det för bf datum?
    DEn 4 augusti, så jag blev flyttad 2 dagar. ska lägga upp bilderna nu i galleriet:babyn
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-10 17:47:38 följande:
    hehe blir alldeles rör här hemma, hade carohl i tel å hade just stängt av datan när hon berättade-Grattis till pojken,gu så spänande =) Nu blev jag än mer övertygad om att ta reda på vad min lille blir =) Grattis gumman... Kraaam
    Tack... D var ju jätte nervöst att innan BM berättade, men jag blev helt överlycklig över att hon kunde se det denna gången. Så nu har namnförslagen minskat med 50% hahahahahaha. Sådan upplevelse. Känner mig gravid på riktigt nu, helt å fullständigt, bara gravid. Super härlig känsla. Ska på ett nytt UL vecka 21 å kolla hjärtat igen, men allt var bra just nu.

Tack för den väldigt söta nallen Pregga

Grattis till er andra oxå som har ett UL bakom sig.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-10 21:55:37 följande:
    hehe så lite gumman =) gu så spännande å bara få veta..ååååå va jag längtar nu ju, hahaha blir det silas?  en annan får ju vänta fint tills den 26te mars...=(
    Jag tror d. Dåde jag å Thyra vill ha bebi-Silas. Ja, d var helt klart super skoj. jag kan njuta på ett helt annat sätt nu.
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-10 22:24:51 följande:
    Fy vad trött jag är. Tror att jag ska försöka ragga med mig min karl till sängen. God natt! Kram
    Hahahaha.... ja d låter ju inte helt tokigt.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-10 22:41:08 följande:
    Godnatt gumman :) sosv så gott....ja ragga du rätt på din man *hane* hahahahaha dööör av skratt, kraaam
    Allt bra annars gumman?
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-10 22:49:17 följande:
    jotack, jag mår faktiskt bra, börjar tro på att detta ska gå vägen...tror det kom som en chock fr början då vi kämpat så länge...så man kunde nog inte ta till sig att det va sant....jag tom städade rent hus igår å va inte orolig....hehe framsteg..
    Absolut. Stora framsteg. Ja, jag har själv haft svårt att ta till mig det fast att d gick vägen på 2:a försöket. Tidigare än väntat, enligt mig, men va fan nu kan jag ju knapt vänta tills d e dax.
    Pregga skrev 2010-03-10 22:42:45 följande:
    hehe aa det e klart :) mig spelar det ju inte heller ngn roll vad det blir, bara jag får min efterlängtade bebbe, men jag e sååå NYFIKEN!! hahaha
    Ja, d förstår jag. Helt underbart att få veta. Trodde med dottern att d skulle förstöra lite av spänningen att få en ny familjemedlem, men inte så därför var vi så säkra på att ta reda på könet denna gången oxå.
  • knyzzel

Hej hej. NU E JAG HEMMA IGEN. Läget? Här e allt lugnt. Jag å sambon har lagat mat hela kvällen. Ska frysa in i mindre port. Jätte mysigt{#lang_emotions_sunny}. Ska på ett 3:e UL nästa fredag, extrakontroll av hjärtat. Ska bli kul att se bebisen igen. Jag har inte orkat läsa allt som skrivits sen jag åkte i fredags. Gör d nog lite senar i veckan, så om jaag ställer frågor som d redan finns svar på så e d där för. Nä, nu måste jag sticka. Ska göra kyckling i curry nu{#lang_emotions_wink}

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10