Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-16 13:18:55 följande:
    OJ, jisses....jag är impad...mja kanske jag inte ska nojja så mkt för att jag bar ner lådan då, det va lite glas å tallrikar i den....Om ni undrar OM jag blir bannad så e det pga denna trådenwww.familjeliv.se/Forum-4-51/m51365423.htmlDen är magstark, tycker jag så ni vet! Enl äldre män så e man knullfärdig som 15 år bla......jag blir RASANDE!!!!!
    jag också, så himlans imponerande :) Fast sen är det ju lite upptill var och ens egna kropp och fysik hur mycket man klarar. Jag hade ALDRIG klarat av att jobba så hårt. Fast hade man blivit född på den tiden så  hade man ju växt "in" i det och säkert haft en massa muskler som man dock inte har nu :P

Äckligt med vuxna som har sex med barn! Fruktansvärt....
    BF: 100810 enligt RUL
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-16 13:18:55 följande:
    OJ, jisses....jag är impad...mja kanske jag inte ska nojja så mkt för att jag bar ner lådan då, det va lite glas å tallrikar i den....Om ni undrar OM jag blir bannad så e det pga denna trådenwww.familjeliv.se/Forum-4-51/m51365423.htmlDen är magstark, tycker jag så ni vet! Enl äldre män så e man knullfärdig som 15 år bla......jag blir RASANDE!!!!!
    mmm har kollat den och skrivit.... tyvärr är det ju inte killen vi snackar med utan hans tjej....
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-16 13:40:09 följande:
    jo det e sant, dom hade väl en annan syn förr på det med graviditet...jag hade ju aldrig pallat det heller, men jag fick ju inte ont av att bära ner den så då bör det väl inte vara ngn fara? lär ju INTE hända igen...men ska till Mvc på fre =) lyssna på liten....igen..=)ja visst e det sjukt!. Blir ju äcklad å rasande för i mina ögon så e man barn vid 15 år, går i högstadiet å bor med mamam å pappa...hua....jäkla grisar.
    nä jag tror inte det är någon fara. fast eftersom du är så orolig så bör du nog tänka innan du gör något, så slipper du ju oroa dig för det sen ;)

mysigt att lyssna på hjätat :) jag ska också till mvc snart, ja om typ 1 vecka är ju 3 veckor sen redan :) fast vi ska boka tid idag så vi får se när det blir :)
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-16 13:47:32 följande:
    Jo jag såg det å mkt bra svarat! men det e många sk "män" som varat att-jag e 27 å knullar gärna 16 åringar.....öh ok...=AS!
    jo håller med dig... vuxna män/vuxna kvinnor har inget med tonåringar att göra. Är man så himlans osäker på sig själv som vuxen att de enda man "vågar" sig på är tonåringar så är man inte ens mogen för att ha sex...
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-16 13:48:55 följande:
    hihi min rand på magen har kommit nu :)
    roligt! jag har 3 graviditeter bakom mig och jag har aldrig fått en rand, nu väntar jag ju mitt fjärde och ingen rand syns heller:) Så olika det kan vara :)
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-16 13:58:26 följande:
    jag instämmer, då e man fa* inte vuxen att ha sex heller! jaså? inte, haha fick det med dottern åxå..trodde alla fick det...haha men du, tror inte jag behöver vara orolig för att jag lyfte ner kartongen fr vinden då?
    nä alla får inte det :) det är jag ett bevis för! tack och lov fick jag inga bristningar heller, bara 2 små runt naveln :) håller tummarna för att slippa bristningar denna gången...

nä jag tycker du kan vara lugn. Mår du bra osv så behöver du ju inte oroa dig. Skulle du dock få ont eller börja blöda så ska du ju kolla upp det, såklart. Du kan ju ta upp detta med MVC på fredag, hur tungt kan man bära, hur mycket klarar man av, hur mycket och vad "får" man göra.

Min man och folk runt om mig vill inte ens låta mig sitta i en bil för att göra en resa på några timmar för att dem är rädda om mig. Jag tycker det är lite osannolikt att något skulle hända bara för att man åker bil, men man vet ju aldrig. Bilresan är ändå inte för något jätteintressant så jag struntar gärna i att åka. Men det känns lite jobbigt att bli "förbjuden" att göra massa saker. Fastän jag redan gått igenom 3 graviditeter och lyssnar på min kropp om vad och hur mycket jag klarar av.
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2010-03-16 14:10:31 följande:
    hehe jo ja har oxå en rand på magen den går till naveln lite under;)hmm har haft lite små ont lr tränsingsvärk på högersidan men min moderkaka är ju där så kanske är den??någon mera så får ont när ni typ reser er i från soffan lr sängen?
    Kanske växtvärk från livmodern, kanske bebis som sparkar just på det stället?

Jag har inte fått ont på länge nu när jag reser mig... Jag fick dock det rättså ofta för 2 månader sen ungefär.
  • elinnnnn
    puchelina88 skrev 2010-03-16 14:31:28 följande:
    okej ja jag har ju inte jätte ont!!har inte kännt mini en men min moderkaka ligger ju i framvägg så de kan ju ta ett tag!!grattis till vecka 20;)
    tack tack :)

nej det är ju absolut inte konstigt att du inte känner isåfall. Jag väntar mitt fjärde barn och är i vecka 20  nu ju och jag har känt bebisen kanske 4-5 ggr sammanlagt, så det är ju inte så värst mycket, så du behöver ju inte oroa dig :) Det kommer! Åh då kommer det kännas så himlans mysigt :) kram på dig, nu ska jag gå och vila mig en stund.
  • elinnnnn

Pregga: Mitt blir också grått ibland :( flera gånger idag faktiskt. hehe. ja den tråden är ju helt otrolig, men jag sa mitt sen stack jag, inte lönt att tjafsa med andra i tråden som inte håller med ;)

Malten skrev 2010-03-16 19:47:32 följande:
    Haha ja snacka om superkvinna
    Ja helt otroligt :)

• elinnnnn
    sofie och laura skrev 2010-03-16 20:46:02 följande:
    HAHAHAHAH ingen aning hur jag kunde glömma detta??? mycket med barn hushåll mm hhahahaaFick det inspelat på dvd och jätte fina bilder...
    awwww fy vad mysigt!!!!! du låter glad så jag antar att allt såg finfint ut? :)
    aaaawwwwwwwww gömmer det sig en liten pojke i din mage?? Vad mysigt! Grattis!!! Kram
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10