Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Jo det är lagom lyxigt. Och nu är det dags för fika med! Gött =)

Angel20 skrev 2010-03-02 09:21:47 följande:
    haha guh va skönt d lät... jag hade varit jätte glad om man vakna självmant pigg å glad så tidigt... jag tvingar mig att vakna runt nio varje dag... vilket lyxjobb, jag vill oxå kunna planera va andra ska göra, gött! =0)
    BF 100817
  • den kära leken

Jo då här trycker det på. Känns nästan ibland som om nåt är på väg ut. Och så sticker det lite konstigt.

Pregga skrev 2010-03-02 10:05:42 följande:
    hahaha men det e lite gölligt samtidigt, tänk om alla män kunde bry sig å vara så omtänksamma. sen finns det såklart gränser för allt! INGEN annan som får som ett tryck i underliver, lite ömt typ?
    BF 100817
  • den kära leken

Pregga: 16+0 imorgon!

BF 100817
  • den kära leken

Nej du ligger 2 dar före mig. Du har väl BF 15 aug?

Pregga skrev 2010-03-02 10:22:37 följande:
    ok, då ligger jag en v före dig. kanske e normalt vid denna tiden då.... v 20-24 växer det på fr 16 cm-30 cm
    BF 100817
  • den kära leken

Dessa jäkla veckor, Man kan lätt bli förvirrad. Hehe imon är jag iaf i vecka 17!

Pregga skrev 2010-03-02 10:24:56 följande:
    Jo det stämmer men jag e ju i v 17 nu gumman, hehe ja men det e ju du med...hahahahaha
    BF 100817
  • den kära leken

Skulle så gärna känna min varje dag med. Men nu tror jag nästan säkert att det är den jag känner.

Pregga skrev 2010-03-02 12:24:35 följande:
    hehe jag känner min lilla nästan dagligen, men jag e så liten å späd i min kropp så min bm sa att det e därför jag känner så tydligt :)
    BF 100817
  • den kära leken

Säkert lagom tills du ska sova. =)

Pregga skrev 2010-03-02 13:55:21 följande:
    hehe men det e det säkert med, men man e ju löite osäker i början om det e tarmar osv....idag har jag inte kännt ngt alls..än..men det kommer väl =)
    BF 100817
  • den kära leken

Det är härligt att folk är olika och att man inte går ihop med alla men med vissa. Hellre lite galen en helt vanlig!

Pregga skrev 2010-03-02 14:09:02 följande:
    haha hur visste du att sängen lockade nu? vem har tjallat?? hahaha asså det e kul, i vissa trådar så lovordas man å e en underbar pers, i en annan så e man galen...hahahahhhhaha
    BF 100817
  • den kära leken

Haha, vad sysslar alla med egentligen? Ute och promenerar i det vackra vårvädret kanske? hahahhahaha, se så ut med dig. Skit i att du riskerar missfall här ska du inte visa dig lat iaf! Hahahaah

Pregga skrev 2010-03-02 14:14:55 följande:
    haha aa eller hur? varför vara som alla andra :) det e en som stör ihjäl sig på att jag e orolig för liten å tycker jag ska ut å promenera , dona å fixa trots att jag får sd av det, å enl henne så e man lat annars. Men det får hon tycke, jag kunde inte bry mig mindre... du...öh...gömman, jag tror...att vi är ENSAMMA PÅ TRÅDEN IGEN! HAHAHAHAHAHAHAHA
    BF 100817
  • den kära leken

Vad skönt det låter. Vill också ligga på soffan och bara göra ingenting. Ska bli spännande att höra vad läkaren har att säga. Vilken tid ska du dit?

Gott med tacos. Hemma blir det nog järnkick med nässelsoppa. Får det en gång i veckan nu. Inte mig emot. Det är riktigt gott!

Pregga skrev 2010-03-02 14:42:45 följande:
    haha aa eller hur, jag skrev det...åå jag ska bara ligga här å ta det lungt, äta å njuta av min lathet =) men det ska bli skönt å f träffa läkaren imon.... ja vette sjutton var folk är...haha satt just å läste upp en tråd för morsan, vi skrattade å vi skrek i varsin ände på tel, men vi har lite sjuk humor med... tårarna bara rann här, hade först svårt å läsa för henne.....ska laga tacos här snart :)
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10