• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • puchelina88

Hmm i går kväll låg ja och fundearde lite på om den levde där inne vart ledsen ja hormonerna är ju som dom är!!
    sambon fick prata lite med magen då vart ja på bättre humör!!

• knyzzel
    God morron på er alla kulmagar!!!!!!!!!! Håller tummarna för pregga som ska till BM med en hel upplaga med frågor... från oss andra oxå. Tack gumman.

Lysmasken ska ju på UL. Hon har redan varit där nu. Hoppas att allt gick bra

puchelina88 skrev 2010-03-03 08:23:16 följande:
    Hmm i går kväll låg ja och fundearde lite på om den levde där inne vart ledsen ja hormonerna är ju som dom är!! sambon fick prata lite med magen då vart ja på bättre humör!!
    naw va gulligt av honom. Jag fick upp min stackars sambo kl 7 för att jag inte orkade ducha själv. Mycket mysigare med sällskap.

Ska till skolan nu å sen vidare till jobbet Slutar vid 4 så jag ses här inne vid 8 som vanligt när lillan somnat om inte sambon försöker jobba på den här datorn vill säga.

Ska leta pengar nu. Måste ha en kebabrulle med vitlök till lunch.  LÄNGTAR REDAN till lunchen. Ha d gött så länge
  • den kära leken

Haha det där med att duscha alltså ;) Jag gör precis likadant. Duscha är nog bland det tråkigaste man kan göra. Och det blir inte bättre av att vi håller på att renovera badrummet och därför har en något tillfällig dusch i en halvkall källare. Mannen får alltid följa med och duscha. Men då blir det ganska mysig istället.

För ett atg sen när vi stod där och duschade frågade han. "Men hur blir det sen, ska vi ducsha alla tre då eller?" Haha, sötisen.

Själv ska jag äta sushi till lunch. Längtar med.

knyzzel skrev 2010-03-03 09:24:04 följande:
    naw va gulligt av honom. Jag fick upp min stackars sambo kl 7 för att jag inte orkade ducha själv. Mycket mysigare med sällskap. Ska till skolan nu å sen vidare till jobbet Slutar vid 4 så jag ses här inne vid 8 som vanligt när lillan somnat om inte sambon försöker jobba på den här datorn vill säga. Ska leta pengar nu. Måste ha en kebabrulle med vitlök till lunch.  LÄNGTAR REDAN till lunchen. Ha d gött så länge
    BF 100817
  • Bubbis10
    Lysmasken skrev 2010-03-03 07:24:09 följande:
    UL idag kl 8,45 Är det noll, ett eller två i magen?
    hehe lycka till idag {#lang_emotions_smile}
  • den kära leken

Pregga: Vad håller ni på med i Götet egentligen? Skjuter ihjäl varandra nästan varje kväll?

BF 100817
  • den kära leken

och allt annat så bra ut? Grattis!

Lysmasken skrev 2010-03-03 10:22:30 följande:
    Hallå. Det var bara 1 som tur var. Nytt bf blir 9:e augusti
    BF 100817
  • den kära leken

Blev du fram eller bakflyttad?

Hallå. Det var bara 1 som tur var. Nytt bf blir 9:e augusti
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-03 10:16:21 följande:
    Pregga: Vad håller ni på med i Götet egentligen? Skjuter ihjäl varandra nästan varje kväll?
    haha vad har jag nu missat? jo men det e skottlossning här var å varannan dag..haha för ett par månader sen så stod jag ute med en vän på parkeringen å skulle säja hej då efter ett besök....det bara small brevid oss å kulorna ven i luften, hahaha du skulle sett hur han såg ut...hahahhaha han kastade sig in i bilen å vrålade-Samantha, jag ringer sen...trampade på gasen å for iväg...kvar stod jag helt lugn..å bara jaha?
    Men man e så van asså....asg..
    Hallå.Det var bara 1 som tur var. Nytt bf blir 9:e augusti
    ÅÅ va kul :) hehe Grattis!"
  • Bubbis10

Måste berätta ngt....gulliga Knyzzel köpte en present till mig igår på min press...jag blev helt rörd...en kiten rosa kanin som är en lyckotass för idag....
    fattar ni va gölligt gjort...blev ju helt till mig i trasorna...{#lang_emotions_heart}

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10