• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • den kära leken
    Usch det låter ju hemskt att du är van vid skottlossning.

Är du nervös för mötet? Har du gått in i fas 3 ännu? hhhaahaha
    BF 100817
  • puchelina88

Tjejer vet ni någon affär som säljer bebiströjan i närheten av östergötland??
    vill gärna testa tröjan för vet inte vilken storlek ja ska ha om jag beställer i från nätet;/

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-03 10:41:05 följande:
    haha jo man e van...herrejisses när jag vaknade på natten av att dom skjöt på varandra utanför...jag slängde upp fönstret, ville ju inte missa ngt, hahaahah
    ja jag e lite nervös för idag...å fas 3, det märker vi efter mötet....hahaha
  • den kära leken

Haha, jag ska tänka på dig! Det kommer säkert gå bra. Om inte den du ska träffa är pucko. Har du träffat denna förut?

Pregga skrev 2010-03-03 10:58:58 följande:
    haha jo man e van...herrejisses när jag vaknade på natten av att dom skjöt på varandra utanför...jag slängde upp fönstret, ville ju inte missa ngt, hahaahah ja jag e lite nervös för idag...å fas 3, det märker vi efter mötet....hahaha
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-03 11:04:26 följande:
    Haha, jag ska tänka på dig! Det kommer säkert gå bra. Om inte den du ska träffa är pucko. Har du träffat denna förut?
    tack så mkt, oron börjar komma mer nu....suck..nej jag har ju inte träffat denna läkaren innan..hoppas han e bra..
  • den kära leken

Ja man kan ju aldrig veta. Männsikor är ju så olika. En del går man ihop med andra inte. Snart är du där!

Pregga skrev 2010-03-03 11:10:58 följande:
    tack så mkt, oron börjar komma mer nu....suck..nej jag har ju inte träffat denna läkaren innan..hoppas han e bra..
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-03 11:13:03 följande:
    Ja man kan ju aldrig veta. Männsikor är ju så olika. En del går man ihop med andra inte. Snart är du där!
    näe dete  ju så, den kvinnliga jag hade sist tycker min bm såå mkt om, jag ansåg henne vara en hagga! Men nu e det en man så jag hoppas han e lite mer ödmjuk...jo om en stund så..sen ska jag på möte med min coach...suckar igen...
  • Nallepuhmamma
    Till min STORA lycka tror (Rätt säker) jag att lill*n rörde sig mycket i magen igår så det kändes
    Inte starkt men iaf väl kännbart och if inte tarmarna som dansade tango

Kanske vågar hoppas nu iaf att det är en levande där inne

Jösses vad jag längtar till denna sommaren.
    Dels att få komma ut med husvagnen,sola/bada/busa med familjen och få ett nytt stjärnskott i familjen

Hoppas bara jag får mitt efterlängtade körkort också.
  • puchelina88
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-03 11:16:36 följande:
    Till min STORA lycka tror (Rätt säker) jag att lill*n rörde sig mycket i magen igår så det kändes Inte starkt men iaf väl kännbart och if inte tarmarna som dansade tango Kanske vågar hoppas nu iaf att det är en levande där inne Jösses vad jag längtar till denna sommaren.Dels att få komma ut med husvagnen,sola/bada/busa med familjen och få ett nytt stjärnskott i familjen Hoppas bara jag får mitt efterlängtade körkort också.
    jo ja längatr till sommaren oxå då vi oxå har husvagn ska bli skönt komma i väg lite med vagnen igen;)får se om man kommer in i vagnen lr om magen är för stor hehe
  • Bubbis10
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-03 11:16:36 följande:
    Till min STORA lycka tror (Rätt säker) jag att lill*n rörde sig mycket i magen igår så det kändes Inte starkt men iaf väl kännbart och if inte tarmarna som dansade tango Kanske vågar hoppas nu iaf att det är en levande där inne Jösses vad jag längtar till denna sommaren.Dels att få komma ut med husvagnen,sola/bada/busa med familjen och få ett nytt stjärnskott i familjen Hoppas bara jag får mitt efterlängtade körkort också.
    åå gu va skönt, e så glad för din skull{#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10