Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

tetta skrev 2010-07-18 18:49:28 följande:
    Trött så in norden idag. La mig ner för att vila och stensomnade..
    Yr och trött hela tiden. Det kan ju vara förkylningen som spökar.
    ja men det var  väl skönt? vila och "stensomna" hehe

åh är du fortfarande förkyld??? det skulle ju gå över sa jag...
    men varför är du yr? har du kolla på järnvärdet förresten???
    Vår dotter är beräknad att födas i augusti 2010
  • elinnnnn
    tetta skrev 2010-07-18 18:59:42 följande:
    Mitt järnvärde var 134 denna gången men blodtrycket var 80/55.

Denna förkylning vill inte ge se och sen har man fått en hosta som blir jobbigare.

superbra järnvärde :D fast väldigt lågt blodtryck alltså. inte konstigt du är yr då ju. stackare

usch så himlans jobbigt med förkylning också "on top of everything else"....
    när har du BF förresten?

• elinnnnn

tetta:skrev ju förut(men det försvann) att jag såg att ditt BF ju står i din "sidfot".... hihi

sa inte BM något om ditt låga blodtryck?

• elinnnnn
    tetta skrev 2010-07-18 19:58:00 följande:
    Det var normalt tyckte hon. Bättre lågt än högt. Visst är det sant men inte kul att vara yr hela tiden. Blir det inte bättre imorgon så ska jag ringa bm. För att kolla.
    Bebisen är ju superlugn i magen nu två dagar.  Lite nojig där med :)
    jo det är väl så, bättre lågt än högt. dock inte mindre jobbigt för det precis som du säger.

bebisen ja, min var superlugn för ungefär en vecka sen, och tom jag började bli orolig (annars är jag rättså lugn och oroar mig oftast inte i onödan) men nu är lillan igång igen som vanligt. det är säkert din också snart :)
  • elinnnnn
    Malinski79 skrev 2010-07-18 20:16:17 följande:
    Hahaha...Det verkar bara bli fler och fler symtom på att din discoprins vill ut ganska så snart Men som sagt den kan ju gå flera veckor innan,men för mig släppte den bitvis 2 dagar i rad och andra dagen så började vattnet sippra å dagen efter är dottern född..Va iofs i v. 38+3 då men ändå

Jisses Elinnnn: Vecka 38!!! Det är verkligen nära för dig nu!!!! Håller lite extra tummar för att din make hinner hir innan nåt börjar
    tycker du det är "verkligen nära"? det är ju ca 3 veckor kvar till BF :)
    tack för att du håller tummarna, men jo det tror jag nog att han ska hinna. jag har ju som sagt inga tecken/känningar alls på att det skulle börja tidigare  =) min man kommer ju nästa måndag så vi ska nog kunna hålla oss lugna jag och lillan hihihihi
  • elinnnnn
    tetta skrev 2010-07-18 20:09:43 följande:
    Sitter här och lyssnar på musik men inga rörelser tror att den stensover ;)
    hihi, det gör den nog. precis som du gjorde förut ;)
    carohl skrev 2010-07-18 20:25:12 följande:
    Hej tjejer!

Jag har Pregga i telefon och lilla gumman låter helt slut. Tur att hon är en kämpe! Glad

Annars är det bra med mig, har bara halsbränna så in i bomben!
    Men det går ändå Solig
    hej gumman.
    ja det är tur att hon är en kämpe. det behöver man vara :)
    hoppas hon fått lite vila iallafall....

jasså du har halsbränna, stackarn
    det hade jag i ett par dagar nu i veckan men inte nu längre.
    skönt att slippa :)
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-07-18 20:28:57 följande:
    Då är det ju inte alls långt till din man kommer!! Skrattande
    nääääääääääe det är ju inte det :D bara måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och på måndag kväll ska vi hämta upp honom :D tyvärr är det på kvällen :( men hellre det än att han skulle komma dagen därefter :D
    ska bli såååå otroligt skönt att få vara tillsammans igen. saknar all närhet och kramar ju :S tur man har lillan i magen så man inte känt sig helt ensam iallafall ;)
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-07-18 20:34:41 följande:
    Ja hoppas du får slippa det! Jag har haft det länge men nu har jag haft en halsbränna från en annan planet!!
    Hahaha kom och tänka på en sak nu när jag skrev så. Min svärmor var här igår och hon berättade att när hon just målat klart min sambos rum (när han var liten) så hade det torkat så kom hon in och frågade: Vad har DU gjort? Han hade nämnligen målat överallt. Hans svar var att det var ju inte han utan det var utomjordningarna, ahhahahahahahahaha....

Jo hon har fått vila lite men är trött ännu...
    hahahahaha men gud vad gulligt!

hoppas din halsbränna går över....
    Malinski79 skrev 2010-07-18 20:35:44 följande:
    Nu tänkte jag nog som min BM Hon räknar ju alltid fulla veckor, så ibland gör jag oxå det
    hihi, jaja men det är lugnt, en vecka mer eller mindre spelar inte så stor roll ;)
    hoppas dock att få bebis en vecka innan BF ;) fick mitt tredje barn 3 dagar innan BF så det gör ju att jag hoppas på något liknande denna gången :D
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-07-18 20:35:55 följande:
    Förstår att du längtar! Jag skulle längta ihjäl mig! Skrattande
    ja , fast om jag längtar ihjäl mig så är det ju inte lönt han kommer hit :P:P:P:P
    nä, men allvarligt talat, ALDRIG igen att jag kommer vilja vara ifrån honom såhär länge... 2½ månad ju. sjukt länge

så såg du reprisen av "livet på BB" igår? vad tyckte du om programmet?
  • elinnnnn
    carohl skrev 2010-07-18 20:44:15 följande:
    Nu tjejer ska jag logga ut, ska brodera i vanlig ordning Skrattande

Ha en trevlig kväll nu!
    Kramen
    okej tjejen :) ha det så mysigt med broderiet och tack, ha en fortsatt trevlig kväll du med.
    kramar
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10