• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • the jeryds
    sofie och laura skrev 2010-03-03 14:54:00 följande:
    Hej tjejjer, förlåt om jag inte hört av mig men mest av min lathet?Min lathet skyller jag på men har BLIVIT så nojjig att mitt barn inte lever längre =(Har nojjat uppp mig totalt.. Tänker o tänker o tänker  Tänk om mitt barn dött!Försöker ligga på rygg som min söta Pregga REKOMENDERADE PUFFA LITE PÅ MAGEN MEN KÄNNER BARA NGT HÅRT INGA SPARKAR ELLER FLADDER IGÅR ELLER IDAG =(iNGET FLADDER....Ska på öppna mottagningen imorgon!Försöker att känna efter men!Sen har suget efter idiotiska ciggaretter kommit tillbaka jag som mådde illa av dem är mer sugnare än VAD?Idiot och skit stöd tack min älsklingar
    Men fyy vad jobbigt!! =( Men om du är hård upp på magen starx under naveln så betyder det ju ändå att din livmoder växer och då även barnet kan man ju anta. Du kanske bara har moderkakan i framvägg då är det mkt svårare att känna bebis rörelser... Håller tummarna för att allt är som det ska! *krama*
  • puchelina88

Hormoner säger jag bara blir galen;)
    i går tjöt jag och funderade på om Mini levde där inne!
    I dag har jag skrattat som faan ;)
    ska det vara så;)

• sofie och laura
    the jeryds skrev 2010-03-03 15:06:12 följande:
    Ja det hoppas jag med =(
    Har inte oroat mig MEN nu vad är detta spöktankar då eller ??

Märker man om ett Ma är på väg....

NÄE nu ska jag sluta tänka NEG MEN SÅ JÄVLA SVÅRT JUUUU
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-03 11:53:10 följande:
    Saknar min latinska  här inne nu......
    Hej babe!

Nu är jag här men inte du.... {#lang_emotions_frown}

Jag är vrålhungrig nu ska länsa kylen nu!! Hihi....

Hoppas ni alla har haft en bra dag. Jag ha hjobbat och är helt slut nu.
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • puchelina88
    sofie och laura skrev 2010-03-03 15:22:30 följande:
    Ja det hoppas jag med =(Har inte oroat mig MEN nu vad är detta spöktankar då eller ??Märker man om ett Ma är på väg....NÄE nu ska jag sluta tänka NEG MEN SÅ JÄVLA SVÅRT JUUUU
    hej hej
    hade tankar i går funderade så mycket att jag vart ledsen:(
    men men såg ju Mini i vecka 13 och då va allt bra sa dom!!
    men nu ska man vänta tills den 23:(
    men man ska ju inte fundera men de gör man endå!!!
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-03-03 14:54:00 följande:
    Hej tjejjer, förlåt om jag inte hört av mig men mest av min lathet?Min lathet skyller jag på men har BLIVIT så nojjig att mitt barn inte lever längre =(Har nojjat uppp mig totalt.. Tänker o tänker o tänker  Tänk om mitt barn dött!Försöker ligga på rygg som min söta Pregga REKOMENDERADE PUFFA LITE PÅ MAGEN MEN KÄNNER BARA NGT HÅRT INGA SPARKAR ELLER FLADDER IGÅR ELLER IDAG =(iNGET FLADDER....Ska på öppna mottagningen imorgon!Försöker att känna efter men!Sen har suget efter idiotiska ciggaretter kommit tillbaka jag som mådde illa av dem är mer sugnare än VAD?Idiot och skit stöd tack min älsklingar
    Men gumman vi pratade ju igår och hade inte du varit nyss på ul? Det är klart att den lever!! Du såg ju en busunge med händerna mellan benen nyligen ju {#lang_emotions_wink}
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-03-03 15:29:28 följande:
    Men gumman vi pratade ju igår och hade inte du varit nyss på ul? Det är klart att den lever!! Du såg ju en busunge med händerna mellan benen nyligen ju
    Vet inte vad det e som oroar mig gumman!

Det har dykt upp under natten och dagen=(
    Vill inte känna så som jag gör!
    ska tillöppna mottagningen i morgon vill känna bebis ju!
  • carohl
    sofie och laura skrev 2010-03-03 15:39:04 följande:
    Vet inte vad det e som oroar mig gumman!Det har dykt upp under natten och dagen=(Vill inte känna så som jag gör!ska tillöppna mottagningen i morgon vill känna bebis ju!
    jag tror inte att det är någon fara med bebisen, men självklart ska du kolla för att lugna nerverna. Blir man orolig är det inte roligt att gå omkring med orostankar.

Min kompis har gett mig ett tips om man börjat kännt bebben röra sig och en dag inte känner den, skulle man äta isglass. Det ska tydligen sätta fart på bebben. Hennes barnmorska hade sagt det till henne.
  • puchelina88
    carohl skrev 2010-03-03 15:58:19 följande:
    jag tror inte att det är någon fara med bebisen, men självklart ska du kolla för att lugna nerverna. Blir man orolig är det inte roligt att gå omkring med orostankar.Min kompis har gett mig ett tips om man börjat kännt bebben röra sig och en dag inte känner den, skulle man äta isglass. Det ska tydligen sätta fart på bebben. Hennes barnmorska hade sagt det till henne.
    tack för tipset ska köpa hem isglass;)
  • puchelina88

någon mer som får som ett tryk lite under naveln som kommer i bland sen försvinner de??
    någon som vet vad de är`?

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10