Vi fortsätter, Bf aug 10
Jag vill också ha en Augustitös då sonen är född i Juni, Tösen i Juli och så denna borde ju komma i aug så det blir en i varje månad där haha.
Ja enl Bm har jag bf 7:e sep, MEN enligt efter då jag faktist plussade och jag viste jag var gravid så är det den 26:e aug...
Det är ju kruxet med det hela att jag blev ju bakåtflyttad så långt fast jag redan plussat så jag har enl bm blivit gravid efter plusset haha...
Vi får helt enkelt se. Antingen är jag på onsdag i v 37 eller så är jag i v 39 nu typ.
Vet inte vilket man skall rätta sig efter för pluss pås tickan är ju ett säkert bevis det med samma som bm säjer om rul.
Hehe jadu otålig förstår jag du lär bli. Det är jag redan. Man vill ju så gärna sitta där med sin lilla bebbe i famnen och bara beundra det lilla livet ![]()
Jag absolut efter rul:et. Jag tänker att de vet ju vad de gör så så fel kan de inte ha. Men sen har jag varit på flera ul och alla ggr stämmer mitt bf-datum med det de sa på rul:et.
Men vad skumt att du plussade på stickan... du kanske hade ett skitbra test som visade tidigt?