Pregga skrev 2010-07-20 20:33:04 följande:
ok, ja då kanske det inte var det hon gjorde då, å jag har idag stört mig på att dom gjorde så utan att fråga, haha asså sååå komplicerat, det beroro ju på hur man ser det, jag pratade ju med läkare 2 st på mölhndal då jag låg inne å idag på östra å DÄR sa dom faktikst samma sak allihop, att risken finns med 50% att ngt går fel att det blir akut Ks eller sugklocka å barnet blir stressat å mår dåligt. så det tror jag på å avbokade mitt.
Jo jag har ju väntat så länge å kämpat så att ett par veckor till kan man ju allt stå ut med, bara han får komma när han känner sig redo å han mår ju bra i magen, det sa dom åxå idag att det är ovanligt att ett barn följer kurvan så exakt som min lille gör :) hon sa-det är inte ofta man ser en bebis följa så fint i en graviditet..hihi *mallig*
förstår att det känns gumman, man känner sig ju tung å det gör ju jag med fast jag är liten i mig själv...har förstått att det där med vikten e ngt du kämpat med så jag förstår att du vill bli klar nu. 4de barnet, wow asså..haha
jag vill åxå på ett sätt ha min prins nu, men samtidigt så vill jag att han får hulla på sig lite :)
klart du vill ha din man med dig, fullt förståeligt å att ni ska hinna ta vara på varandra lite innan sessan kommer, bara rå om varandra, för snart så blir det ju helt annorlunda, även om det är på ett positivt sätt såklart.
usch nej det låter inge vidare, varken akut KS eller sugklocka *ryser*
men ja din flicka var väl rättså liten hon med när hon föddes?
förstår att du vill gå så länge som möjligt ändå så han kan få lite hull ;)
mina vägde ju runt 3kg och det är ju rättså lagom =)
men min prinsessa känns färdig nu faktiskt haha men det är hon visst inte, för då hade hon ju kommit ut ;);)
ja alltså vi behöver lite ensamtid nu innan, mer än 2 månader isär ju och det var bara först för mindre än ett år sen då vi började ses dagligen, då vi flyttade ihop. innan dess så har ju jjag bott i sverige och han utomlands och har bara träffats då och då, ibland har det tom gått så länge som 8 månader mellan träffarna :S så vi har missat rättså mycket känns det som, men å andra sidan så har vi verkligen umgåtts med varandra när vi väl träffats och bara njutit av varandras sällskap... sen har man ju varit inloggad på msn och sånt varenda dag i flera timmar så på så sätt har man ju lärt känna varandra också :) men ja, jag längtar så tills han kommer. kan inte riktigt förstå att det är nu på måndag jag kommer vara i hans armar igen och han i mina.
helt otroligt
jo klart det blir annorlunda nu när de tinte bara kommer vara vi två, men vi är båda glada för våran prinsessa och är överlyckliga