Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

Vi fortsätter, Bf aug 10

Hej underbara tjejjer!

Härlig dag med gnälliga ungar DET bästa som finns!
    Mina inneboende som vi ställt upp för kommer att få sin lägenhet till helgen och hennes barn samt mina har jag varit i slagsmål sen dag 1. Laura gråter för ingenting och börjar inse att hon vill ha sin mamma och bror för sig själv!
    Men glad att vi ställt upp och gjort sitt bästa!
    Laura och Leo skall till sydpoolen med sin mamma nästa helg vilket är ett äventyrs bad=)

Nå annars har jag börjat fått riktiga hemska nojjor och vill inte ta upp det med er för att nojja upp er så jag ska till bm nästa tisdag och även prata med henne!
    =( vill njuta inte oroa mig ju!

• sofie och laura
    Pregga skrev 2010-04-13 20:20:33 följande:
    haha lungt, jag sitter här med min munk å mumsar :) en sista sak vad det gäller förlossningen så e jag inte det minsta orolig för denna gng då min sista var minnesvärd..hahahaha
    Asså pregga detta är ngt som jag aldrig nojjat över men detta är tom värre och hemskare än dina nojjor =( eller äh.. jag så OROLIG!
    Tänk om mitt barn mitt fina lilla barn bara dör i magen ? Jag puttar hela tiden för att känna han sparka e så orolig detta kom igår och bara tänker efter att jag läst hur en stackars mamma förlorade sittbarn i magen i v36???
  • sofie och laura

TACK FÖR ALLA SVAR!

Jag har ju aldrig oroat mig så med andra 2 men nu... Nej detta kommer gå bra!
    Vet ej vf jag läser ngt sånt och kan verkligen inte företälla mig i hennes situation utan mår skit efter att jag läst det!
    Nej nu blir det NJUT TILL 100% tills ngt annat dyker upp!!!

• sofie och laura

23+0 idag !!

Graviditetsvecka 24 HERRE MIN JEAHHHH det går fort nu!
    Det e inte klokt, vad fort tiden rinner iväg för en!

Inatt sov jag som en kratta kunde inte sova sömnproblemen är back again!

• sofie och laura
    den kära leken skrev 2010-04-15 09:25:03 följande:
    Grattis till ny vecka! Jag tycker det går långsamt! Hoppas du får sova snart!
    Tack så mkt gumman!
    Jo jag hoppas på sömn jag med tror att det var lite mkt o tänka på inatt allt mellan himmrl och jord!
    Satt och tänkte på vilka kläder jag skall ha på mig när man åker från BB? HAHAHAHAH och vad lilleman skall ha på sig ??? Kanske helvita eller gröna kläder =)
     nä men denna gång skall jag packa min väska i v 36 och vara förberedd!
    Sen på tisdag skall jag prata om KS med en läkare så förhoppningsvis får vi se hur det går?
    Och sen skall jag gå och spräcka oskulden på min fasa och handla kläder till min bebis i mage DET NI!
    no more fears
  • sofie och laura
    elinnnnn skrev 2010-04-15 10:48:20 följande:
    på hemvägen från BB kommer jag ta på mig min mammakjol som jag ännu inte inhandlat hehe. för det första kommer jag/vi antagligen ha en stor binda/blöja på mig som kommer synas om jag har byxor på mig. sen är inte  byxor det första jag vill ta på mig när jag fött. sen ska man inte ha så tajt över magen heller för det brukar förlänga läktiden. så jag vet precis vad jag ska ha på mig :D sen beror det kanske på lite hur länge man tänker stanna på BB. jag vill stanna så lite som möjligt. om möjligt åker jag gärna hem redan efter dem obligatoriska 6 timmarna. ha det så kul på shoppingen förresten :D
    jAG SATT OXO O TÄNKTE PÅ KJOL =)
    Så jag skall inhandla en mamma kjol eller en vanlig med skönt  resår vid midjan =)
    och en fin tröjja med en mamma bh under hahahhahaa
    Det e sant samt inhandla sköna boxer trosor för de stora bindorna!!!!
  • sofie och laura

Hej Tjejjer !
    Är på väg till Karlstad för att få vila upp mig lite =) tillsammans med mina små änglar!
    Är så lycklig över att de sitter stilla =) de gör verkligen inte en fluga förnär dessa 2 hahahahhaha
    Veckan har varit mer en stressad
    Så nu blir det revbensspjäll och potatis sallad ikväll

• sofie och laura

godmorgon VERKLIGEN!

Har vart bortrest till värmland för att koppla av vissa saker OCH tro mig ingen tele inget ingen data så skööönt!
    Problemet nu är att man har sömnsvårigheter kan inte sova! Mkt tankar mm.

IDAG 24+0 =) whiii Happy!

Pregga hur märkte du om din uvi?
    Måste ringa mvc imorgon och boka ny tid då jag glömde bort  tiden i tisdags.

Har det hänt ngt nytt här inne`?
    pusss

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10