Inlägg från: elinnnnn |Visa alla inlägg
  • elinnnnn

Vi fortsätter, Bf aug 10

lillabambi skrev 2010-03-16 21:20:24 följande:
    min kisse har kommit hem igen :) *phu*vad gör ni i kväll då?
    jag v'ntar på att mina muffins ska bli färdiga (står i ugnen nu) och kollar på tv. maken är och kollar på fotboll hos en kompis :D
    BF: 100810 enligt RUL
  • elinnnnn

nä nu ska jag gå och lägga mig. klockan är snart 12! *gäsp*

gonatt alla goa och fina tjejer!

• elinnnnn
    Belly skrev 2010-03-16 21:39:24 följande:
    Jag tror jag håller på o blir galen... Kan inte tänka på nåt annat än RUL:et som vi ska till på torsdag... Usch...:S Är så nervös och jag som inte alls är nervöst lagd egentligen...Men graviditeten har gjort saker med en som man inte trodde var möjliga.... Hoppas allt kommer va bra med bebis...Grattis alla som redan varit på lyckade RUL! Håll en tumme för oss...
    håller båda tummarna. jag väntar på mina testresultat.. har väntat i 2 veckor nu. imorgon ska vi få dem. hoppas också att allt är bra med bebis, men det tror jag nog , annars hade dem väl sett det på RUL?

nattinatt

lillabambi: mmmmmm vad gott med muffins P:P:P:P:P:
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-17 07:37:18 följande:
    haha NU såg jag, Fl mostrar till en prins?? blir det en pojk? hahaalla som harkollat än sålänge ska visst få pojkar kanske jag blir den första med tös då....för jag drömde om en flicka inatt igen,å en väinna körde ringen tricket på mig. det har stämt på henne alla gånger å även på hennes barn...men men vi får se :)
    nä, dem säger att jag ska få en flicka hörredudu har du glömt det? :P:P:P
    augustibarn10 skrev 2010-03-17 06:59:25 följande:
    Go morron. Igår var det dags för RUL :) Allt såg fint ut med bebisen och vi fick fyra fina bilder :D Lovade min handlledare att ta med dem till skolan så hon och eleverna får se dem :) Fick nytt bf, den 19 augusti så jag blev bara flyttad två dagar. Jag tyckte att det var häftigt att lyssna på bebisens hjärta men det här slår det ;) Vet inte hur många gånger jag har tittat på bilderna. Fick en jättebra bild på hela bebisen och där ser man näsan också :)Nu på morgonen kom illamåendet tillbaka så min man fixade frukost till mig innan han åkte till jobbet :) Hoppas alla får en bra dag! Själv går jag bara i skolan till tolv då eleverna har studiedag så efter det ska jag strosa runt på stan och kanske tvinga med en kompis på fika ;)
    Grattis! Skönt att det gick så bra! Och att ni bara blev flyttade 2 dagar :)
  • elinnnnn
    SweetLilly skrev 2010-03-17 08:07:54 följande:
    Nån mer än  jag som ofta har ont i huvudet? Jag har sån dryg som sitter bakom ögat och strålar ner i käken.. svårt sova ibland... Men tur panodilen hjälper när det blir som värst..
    jag har också rättså ofta ont i huvet. antingen bultar det i hela huvet särskilt när jag rör på mig, eller så sitter det på ena sidan. just nu har jag så det strålar i nacken upp till örat och vidare till pannan på ena sidan...
  • elinnnnn
    SweetLilly skrev 2010-03-17 08:07:54 följande:
    Nån mer än  jag som ofta har ont i huvudet? Jag har sån dryg som sitter bakom ögat och strålar ner i käken.. svårt sova ibland... Men tur panodilen hjälper när det blir som värst..Nån mer än jag som funderar mycket på namn förresten? Jag känner mig lite stressad, hittar verkligen inget namn jag känner för, och de namn jag gillar ligger på topp20 listan, och det vill jag inte.. *suck*
    Det blev något fel med mitt senaste inlägg. Men här var mitt svar ang huvudvärk:

jag har också rättså ofta ont i huvet. antingen bultar det i hela huvet särskilt när jag rör på mig, eller så sitter det på ena sidan. just nu har jag så det strålar i nacken upp till örat och vidare till pannan på ena sidan...
  • elinnnnn
    Malten skrev 2010-03-17 09:59:36 följande:
    Nån mer som har halsbränna förresten? Här kommer den allt oftare. Annars är det fint och magen börjar ta form :) 
    nä ingen halsbränna här inte :) jag har fått det nån enstaka gång då jag ätit stark mat sent på kvällen. ett tips är att sova med en kudde till under huvet så magsyran stannar nere och inte uppe i halsen typ.
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-17 10:09:00 följande:
    hehe jag har bestämt namn på bägge kön, å jag e supernöjd...å dom e INTE svenska=)å mellan namnet på pojk ska vara efter pappan, då jag tycker det namnet e så fint. haha jaaaa just det ja =) hihi sorry gumman....men jag tror jag väntar en tös...drömmer om det iallafall...men det spelar ingen roll. bara jag får min lilla nu...
    nä det är lugnt, jag skrev det med glimten i ögat. det är inte lätt att komma ihåg ALLT som skrivs härinne och vem som skriver vad ;)
    Jag har nu drömt 2 ggr om bebisens kön. Den ena gången var det en pojke(drömde det för ett par månader sen) nu sist var efter ultraljudet, självklart var det en flicka i drömmen kan ju bero på att BM sa det på RUL :) Men vi får se, som sagt blir man ju glad oavsett :D

Kanske lite tidigt att föda nu va? Haha, du får nog skkaffa dig lite tålamod och vänta iallafall ett par månader till ;););)

vi har också "utländska" namn. Ett pojknamn och ett flicknamn.  Jag är inte helt nöjd med pojknamnet faktiskt, men vi får se om jag kan övertala maken till att ändra sig, men det känns rättså meningslöst hahaha
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-17 10:29:54 följande:
    haha näe inte föda nu asså, haha men att allt ska gå vägen denna gng =) men nu kände jag ju liten igår å idag...hihi men den leker kurragömma för syrran..men dina drömmar kommer tala om vad det blir, ju längre du går desto mer kommer du se ditt barn, eller ialafall så var det så för mig med dottern. Klart man blir ju överlycklig oavsett :) jag e jättenöjd med namnen, mitt x gillade inte flickans andra namn-taskigt läge för han, för jag bestämmer.hahahaahahahahguu jag älskar dne meningen =) asg Elin, hur kommer det sig att du bor i saudiarabien? tror du sa det va? e din man därifrån?
    haha andra namnet spelar mindre roll. hade ju varit värre om han ogillat tilltalsnamnet ;)

nä min man är inte från saudiarabien, men vi bor här eftersom han fick ett bra erbjudande för nåt år sen. Bra lön, bra position osv. Visst det är inte vår högsta dröm att bo här men det får gå i ett par år iallafall ;)
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-17 10:47:51 följande:
    Ok, hehe men e det inte tufft att bo där som svenska?  haha du, det spelar ingen roll vad han tycker om namnen....han har inte vart delaktig i ngt! så han ska ju inte tro att det ska bli senare när det passar å bahagar han å komma å bestämma ngt! hahahahaahahah dream on! jag hade behövt hans stöd de gng jag vart orolig, ledsen osv för liten , men nej nej han har fullt upp med att vara en egoist!så han har ingen talan. punkt.
    inte så tufft, nä det kan jag inte säga precis. det som är tuffast är ju att bo såhär långt från sina föräldrar och syskon. det gäller bara att respektera landets lagar precis som i andra länder ;)

nä jag förstår hur du känner och det har du helt rätt i. mena mest på att det hade ju varit en annan sak (för honom alltså) om han ogillat tilltalsnamnet, andra namnet är ju ingen big deal
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10