Pregga skrev 2010-03-17 10:09:00 följande:
hehe jag har bestämt namn på bägge kön, å jag e supernöjd...å dom e INTE svenska=)å mellan namnet på pojk ska vara efter pappan, då jag tycker det namnet e så fint. haha jaaaa just det ja =) hihi sorry gumman....men jag tror jag väntar en tös...drömmer om det iallafall...men det spelar ingen roll. bara jag får min lilla nu...
nä det är lugnt, jag skrev det med glimten i ögat. det är inte lätt att komma ihåg ALLT som skrivs härinne och vem som skriver vad ;)
Jag har nu drömt 2 ggr om bebisens kön. Den ena gången var det en pojke(drömde det för ett par månader sen) nu sist var efter ultraljudet, självklart var det en flicka i drömmen kan ju bero på att BM sa det på RUL :) Men vi får se, som sagt blir man ju glad oavsett :D
Kanske lite tidigt att föda nu va? Haha, du får nog skkaffa dig lite tålamod och vänta iallafall ett par månader till ;););)
vi har också "utländska" namn. Ett pojknamn och ett flicknamn. Jag är inte helt nöjd med pojknamnet faktiskt, men vi får se om jag kan övertala maken till att ändra sig, men det känns rättså meningslöst hahaha