Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

hej brudar:)
    hur står de till.?
    jag har nog troligtvis drabbats av den berömda foglossningen... Har anat ett tag att den kanske skulle komma men tror faktiskt att jag fått de nu:(

• lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 18:53:26 följande:
    meh, varför har du inte skrattat??? jag har skrikit av skratt....å jag vet inte varför...ringde min morsa å sa hur e det? hon svarade-ja jag e lite orolig...jag verkeligen försökte men det gick inte, jag tjöt av skratt...gu det e nåt fel på mig ida....
    Hahaha underbart och höra... jag vet inte, trött o lite ont kanske de beror på :S men det kommer tillbaka snart :)  Blev redan på bättre humör tack vare dej :D
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 18:58:26 följande:
    naaw va bra....asså jag börjar seriöst bli orolig för mig sj.....skrattade mig sj till sömns innan ju...för vad?? ja just det-jag VET inte.lillan trampar på en sten i hallen barfota å skriker aj, jag viker mig av skratt....KOOKO?
    hahaha du är galen du :D men jag brukar med få såna där anfall,karln brukar fråga vad jag håller på med... ;)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 19:03:23 följande:
    haha va skönt, jag e inte ensam, vi kanske ska dela samma vadderad cell? jisses, nu har jag ont i muttan igen.....bara att vänta på då att läpparna ska se ut som fladdermus vingar strax igen då.....suck....å min mage ser inte lika stor idag som igår...suck..
    hahaha galning :P säter nästa {#lang_emotions_laughing}
    min mage är större på kvällarna än dagarna...skumt de dära:)
    Lite avis att du ska få se din liten i morgon :)
  • lillabambi
    love86fia skrev 2010-03-24 19:17:19 följande:
    hejsan ny här  hur har ni de och så  hur  mår ni jag är  i  v 20 mår kanon  inte haft sån illa mående som amn kan få  någon som vill prata
    halloj:) och välkommen hit :)
    här är det bra börjat fått lite foglossning annars fint. Hade riktigt illamående och bodde i stort sett på toaletten v6-13 :) glad att de gick över. Lite illamående på morgonen bara. Jag går in i v 19 i morgon... :) har du gjort ul o så?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 19:19:06 följande:
    men min mage brukar med vara STOR på kvällen men inte idag :(
    hmm liten kanske har lagt sej längre bak helt enkelt.. det är ingen fara gummsan :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 19:27:39 följande:
    Hey tjejen å välkommen in =) svarade dg just i inboxen, japp jag ska ta reda på det :) hehe aa det ska bli så mys å få se liten imon, jag tror att aset kommer dyka upp..... Hoppas du har rätt....suck, ska vräka i mig lite mer mat....hahahaha
    haha är du me en matgalning som mej tro ? tur jag inte går upp så mycket i vikt trots att jag äter massor :P

Men får han vara med o har sagt att han ska det eller hur e de sagt? man kanske inte kan hindra..?
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 19:44:55 följande:
    haha ja asså jag ätre mängder, men det har inte vart lika mkt idag efter att chilli con carnen brände sår i röven asså....jo jag kan hindra han fr att vara med, sålänge inte ngt faderskap e påskrivet så har han INGA rättigheter. men om han dyker upp så ska jag låta han vara med ändå, jag behöver ju inte bete mig som ett lika stort svin som han, detta e den största händelsen i hans liv, å sen skulle han kunna använda det emot mig vid en ev vårdnadstvist, att jag inte samarbetet osv. gäller å ligga ett steg före. =)
    förstår vad du menar... Jag hoppas det kommer lösa sej mellan er iallafall till de bästa för litens skull :)  Du är en stark mamma så inga tvivel finns :) Fortsätt kämpa :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 19:53:57 följande:
    naaw tack, mjo jag e stark..men det kommer aldrig bli bra mellan oss 2...men kanske vi kan komunicera för lillens skull..tack gumman
    jo precis... allt går inte alltid att lösa men får göra de på bästa sätt :)

Nu ska jag umgås med min älsk innan han åker till jobbet... Kommer tebax lite senare:) Kram så länge :)
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10