• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-04 10:17:34 följande:
    Huja, kan tänka mig hur hormonerna hänger i luften hemma hos er ;) Men för din del går det ju över ganska snart. Vet inte om det var 7 år man höll på men ett par var det ju iaf. 12-16 kanske innan jag lugnade ner mig igen. Men det där är ju så olika.
    jo det ligger nog ngt i det...jisses...hon testar mig för allt vad hon e värd nu, å spiciellt efter att jag blev med barn å inte vill bli upprörd-hon tar tillfället i akt direkt!
    carohl skrev 2010-03-04 10:17:37 följande:
    Hahaha 7 år??? Om det är 7 år kvar för Pregga är det 9 år kvar för mig... suck!Min sessa kan vara ett riktigt monster ibland med som man skulle kunna skänka bort ibland och ändå har hon inte kommit in i riktiga hormonsvängen än. Jag bävar inför det för min sessa har temperament så det heter duga åt det!men for det mesta är hon underbar...
    hahaha samma här, har frågat om jag ska sälja henne på loppis! hon blir skitarg å vrålar å skriker, smäller igen sin dörr för att sen komma å vara såå liten igen....
    den kära leken skrev 2010-03-04 10:19:18 följande:
    Sådan mor sådan dotter kanske? Haha. Nä men det går ju lite upp och ner under de åren.
    hahaha aa asså ärligt, hon är mkt mkt lik mig-samma temprament.....
  • carohl
    den kära leken skrev 2010-03-04 10:27:40 följande:
    Ja det låter tidigt. Som 9-åring är man ju fortfarande barn.
    jo det är det jag menar {#lang_emotions_laughing}
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • SweetLilly

då får jag  hoppas mitt pyre blir som mig! Jag var jättelugn som liten, där mamma satt mig där satt jag. sen i tonåren var jag rätt lugn också, bara det att jag och min mamma har alltid haft lite problem med varandra, så vi bråkade en del..
    men annars var jag lugn.
    Samma med maken, totalt lugn. Hoppas dte smittar av sig

Lilla pyret väntas 100804
  • carohl
    SweetLilly skrev 2010-03-04 10:43:40 följande:
    då får jag  hoppas mitt pyre blir som mig! Jag var jättelugn som liten, där mamma satt mig där satt jag. sen i tonåren var jag rätt lugn också, bara det att jag och min mamma har alltid haft lite problem med varandra, så vi bråkade en del..men annars var jag lugn.Samma med maken, totalt lugn. Hoppas dte smittar av sig
    Min Michelle var jättelugn som bebis underbar det är nu när hormonerna börjar spela in som hon äår humörsvängningar
  • carohl
    carohl skrev 2010-03-04 10:49:05 följande:
    Min Michelle var jättelugn som bebis underbar det är nu när hormonerna börjar spela in som hon äår humörsvängningar
    Som hon får ska det stå. {#lang_emotions_smile}
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-04 10:49:05 följande:
    haha samma här, natta satt fint där man satte henne...lekte å jollrade..alla foton på henne där ler å skrattar hon. Hon är världens underbaraste oftast, MEN nu när hormonerna kickar in så e hon HEMSK emellanåt. Hon gapar å svär å har ett hemskt temprament ....tycker jag känner igen det någonstans....{#lang_emotions_innocent}

Denna lugna underbara unge förvandlas till ett monster nu .........
  • den kära leken

det är en orolig tid det den där mellan barn och tonåring. Man vill ha frihet som en tonåring men inte ta ansvar som en.

BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-04 10:52:12 följande:
    det är en orolig tid det den där mellan barn och tonåring. Man vill ha frihet som en tonåring men inte ta ansvar som en.
    jaa hon vill ju ena stunden vara vuxen å vrålar-behandla mig inte som ett barn....öh ok?! sen andra stunden så vill hon vara liiten....
  • puchelina88

tjejer hur ligger ni för att känna bebisen där inne??
    tips tack;)
    nu ska jag käka pasta köttbullar och pastasås;)mumma!!

• tetta

Varit idag på Ul och sett knorten. Ögonen riktigt tårades. Kände att nu kan man slappna av. De gjorde en riktigt undersökning på bebisen.
    Att se den fara omkring släppte tankarna på att det inte var ngn där.
    Så det var så skönt att få bildbevis.
    De flyttade fram mig ngra dagar men vad gör det. Det blir ju en bebis i slutänden.
    Är nu i 16+0 (17+0 enl FL) Är BP 100818.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10