• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • carohl

Här händer det ingenting... dött var det. Är det nån inne?

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • den kära leken

Ja jag är här!

carohl skrev 2010-03-04 14:23:46 följande:
    BF 100817
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-03-04 14:23:46 följande:
    Å nu e jag inne =) har handlat så jag kan laga thai gryta idag :) mums ...hehehe
  • den kära leken

Vad duktig du är som varit och handlat!

Pregga skrev 2010-03-04 14:53:21 följande:
    Å nu e jag inne =) har handlat så jag kan laga thai gryta idag :) mums ...hehehe
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-04 14:55:31 följande:
    Vad duktig du är som varit och handlat!
    haha jaa det va en bedrift må jag säja...hahahah e helt slut =)
    asså vissa trådar, en brud sitter å snackar så mkt skit om sin väninna som är gravid, bara för att den gravida är orolig å inte vill anstränga sig å ja hon sa upp sig fr jobbet, men JAG vet vad oro kan göra med en. såå den gravidas kille har flytt hem till VÄNINNAN å vill bo där med henne sambo å det tycker dom är helt ok, ist för att stötta sin gravida tjej????!!!

Å den sk väninnan skriver åxå att jaa men jag är gravid i v 15 å lever som vanligt, å igår drack vi rose när han ringde å ville komma...
    WHAT??? så kallar hon sig vän å blivande mor! Å påstår att livet INTE förändras för att man får barn.....sicket pucko....
  • den kära leken

Verkar ju helt sjukt. Drack den gravida? Fattar inte.

Pregga skrev 2010-03-04 15:00:58 följande:
    haha jaa det va en bedrift må jag säja...hahahah e helt slut =) asså vissa trådar, en brud sitter å snackar så mkt skit om sin väninna som är gravid, bara för att den gravida är orolig å inte vill anstränga sig å ja hon sa upp sig fr jobbet, men JAG vet vad oro kan göra med en. såå den gravidas kille har flytt hem till VÄNINNAN å vill bo där med henne sambo å det tycker dom är helt ok, ist för att stötta sin gravida tjej????!!! Å den sk väninnan skriver åxå att jaa men jag är gravid i v 15 å lever som vanligt, å igår drack vi rose när han ringde å ville komma... WHAT??? så kallar hon sig vän å blivande mor! Å påstår att livet INTE förändras för att man får barn.....sicket pucko....
    BF 100817
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-03-04 15:03:59 följande:
    Verkar ju helt sjukt. Drack den gravida? Fattar inte.
    jaa hon ts som klagar på sin gravida kompis..visade sig åxå vara gravid å DRICKER å har mage att snacka så mkt skit om den andre för att hon är för orolig för sin bebis!!

sen en annan tråd-min tjej byter sex emot städning. där har bruden en lista på vad sexuella tjänster e värt för killen, så om det e hennes tur å diska så säjer hon-men du får ett avsug så tar du min disk. me andra ord han gör allt! hahaha

asså seriöst, jag e såååå nöjd med mitt liv känner jag....{#lang_emotions_smile}
  • den kära leken

Haha, pregga vi hitta samma tråd =)

BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10