Inlägg från: Familjen Mu |Visa alla inlägg
  • Familjen Mu

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nallepuhmamma skrev 2010-08-11 12:19:53 följande:

Hehe detta måste ni se. Vilken rolig video

" target="_blank">

Haha....ja det var verkligen kul. Tänka sig så "lätt" vattnet kan gå Tungan ute
    Kanske ska be någon skrämma mig  Drömmer
    ♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-11 13:02:48 följande:
    Haha japp haha. Jag ska testa och kolla på mig själv näck i spegeln då det börjar närma sig så det kanske startar för mig hahahahaha
    Nä men va dum du e mot dig själv då....
    Perssonlund skrev 2010-08-11 13:02:59 följande:
    BÖ!!!!
    Aaaah, blev väldigt rädd men dock gick inget vatten Gråter

Åh Pregga, det verka verkligen vara på G för din del. Även om förlossningen säger att du ska avvakta så hade jag nog åkt in ändå, för när man väl är där kan dem inte hindra en att bli undersökt! Lycka till gumman {#emotions_dlg.flower}
    ♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu

Här har jag sammandragningar och mellan så rör sig lilleman som bara den, han har varit väldigt lugn i ca 3 dagar men nu rör han sig som aldrig förr...det är ju rena partyt därinne haha Solig

• Familjen Mu
    Perssonlund skrev 2010-08-11 13:45:43 följande:
    Ååå typisk Skrattande.... prova denna www.fugly.com/flash/709/Scary_Maze_Game.html Demon
    Vågar ej kolla just nu då jag har min 3åriga dotter springandes runt mig....Skulle ju inte vara så kul o skrämma upp henne...(om det nu är en läskig video el liknande hihi)
  • Familjen Mu
    På tal om att göra saker...

Jag har fått sådan energi dem senaste dagarna...brukar dansa (DUNSA ordentligt) tillsammans me min dotter i ca 30-40 minuter och ingen fattar att jag pallar haha, inte ens jag själv Tungan ute
  • Familjen Mu

Hehe...alltså jag fattar det inte. När jag inte dansar så kan jag knappt gå men dansa ja det går bra.

Nu har jag diskat lite o ska strax bädda sängarna. Annars har det varit mys och matlagning med sessan.

• Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 14:39:14 följande:
    jisses....blev helt dötrött av å bara läsa detta, haha ska ta morrn disken här med nu...sen funderar jag på att lägga mig en stund till...känner mig lite nere...kram
    Hehe....
    SÅ var sängarna färdiga :)

Ett tips; Sätt igång glad och fartfylld musik så kommer ni även igång Cool

Ah jag förstår dig vännen, var själv så nere igår, bara grät och kände bara det att lillenman kommer ju aldrig.
    Men det är väldigt vanligt att man känner sig lite nere från o till nu i slutet. Hoppas dock att du snart mår bättre igen gumman! Kramar
  • Familjen Mu
    puchelina88 skrev 2010-08-11 15:00:57 följande:
    hejsan
    är inte inne här så ofta har inte tid har en så söt viktor och pussa på :)
    hoppas ni alla mår bra min förlossning tog 8 timmar!
    Stort grattis till er {#emotions_dlg.flower} Skål
    Vikt och längd?
  • Familjen Mu
    puchelina88 skrev 2010-08-11 15:06:17 följande:
    4140 och 50 cm
    men när han åkt ehem vägde han 3840 men ska väga han i morrn igen!
    tack tack
    Ah ja dem går ju ner lite i början...de tar dem igen snabbt igen!
    Pregga skrev 2010-08-11 15:08:51 följande:
    KaN INTE ENS LIGGA Å VILA NU, KÄNNER MIG SJUKT RASTLÖS...skit ASÅ...TACK VÄNNEN, oj caps...hihi
    va gulliga ni är här inne aså...Jo jag pratade med lillabambi innan idag å hon är hemma igen..
    Bra bra...rastlös e ett bra tecken...som mig då haha. Kramiz
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 15:15:48 följande:
    haha jo jag har hört på flera håll att städ å rastlöshet e bra tecken...men vette tusan om jag ska tro på det längre, haha du e så fin, tack.....
    alla tjejer här inne, tusen tack för alla pepp Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Ngt som kändes i hjärtat igår var att min dotter saknar mitt x..hon sa-mamma, jag längtar efter XXXX
    jag visste inte riktigt vad jag skulle svara, aså hon har ju bara älskat honom å inget annat, å han skiter totalt i henne, hur förklarar man det? går ju inte......han e den enda fadersgestalt hon haft i sitt liv. Hur kan han bara klippa med henne?! hon är en egen individ som dessutom älskar han...förbannade svin aså.
    sen tror jag att han vill hålla síg osams med mig för han planerar att bråka med mig sedan, men visst...det kommer bli hans livs fight!
    Tack själv gumman!

Nä jag vet, de kan kännas hopplöst...Alla dessa tecken o sen avtar de bara Rynkar på näsan
    Men våra killar dem kommer. Har sedan även läst att killar gärna stannar lite längre än flickor...

Ang ditt ex..."jävla idiot" säger jag bara. Det bästa kanske skulle vara för både din o din dotters skull att klippa banden helt med honom?!

Kramar
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10