SweetLilly skrev 2010-03-17 11:30:37 följande:
Jag lagar köttfärs och pastagrätäng här! Blev så jäkla hungrig och jag brukar mest äta nåt lätt på dagen, men nu blir dte stor-lunch Har lite lätt ont i sidorna, nån mer..?
mmmmm det låter gott!!! jag har precis ätit, köttbullar från gårdagen och makaroner till. orkar/har ingen lust att laga mat längre :)
Pregga skrev 2010-03-17 11:31:51 följande:
Näe kanske ska skriva en lista så jag inte missar ngt! asg....jag som aldrig vart orolig innan...med dottern så gjorde jag allt som behagade mig, tapetserade om, flyttade, ja allt..handlade...var inte det minsta orolig, men med en förlust i bakhuvudet så....e det lite svårare nu..vilket e skitjobigt då jag haft en annars fantastisk graviditet.har inte mått illa en enda dag, inte foglossning än sålänge..tack o lov....
haha ja gör det skriv en lista. det brukar jag göra för att jag VET att jag annars kommer gå därifrån och komma på: ååååååh meeehhhh jag glömde ju fråga 1,2,3,4,5,6,7,8,9 en miljon saker hahaha
jo jag förstår att det känns annorlunda med förlusten i bakhuvet. jag har ju gått runt och trott att jag är för gammal för att bli gravid fastän jag "bara" är 29... Men jag har ju redan fått 3 så jag trodde jag var färdig med graviditeter, men nu känner jag bara att jag inte kunde varit lyckligare än nu :D