Vi fortsätter, Bf aug 10
Grattis till er andra med nya veckor=)
Visst är det skönt och komma ifrån men ack så skönt att vara hemma!!
Grattis till er andra med nya veckor=)
Visst är det skönt och komma ifrån men ack så skönt att vara hemma!!
Godmorgon tjejjer!
Ja du pregga vissa saker upphör aldrig att förvånas!
man blir lite paff sjukt paff bara!
Imorse lämmnade jag in mitt urin för antagligen UVI och gbs =/ hoppas inte ....
Och igår tog jag skräcken bakom mig för evigt och gick och handlade mitt första kitt till bebisen som vi skall ha på han när vi åker hem =)
Jag har alltid handlat saker efter att de har kommit ut till vår värld pga skrock=/ men nu e detta mitt sista barn så min förlossning kommer att vara speciell =)
Så han fick ett vitt grönt sett med tillbehör av mössa!
Roligt roligt så nu ska det födas barn och inte T'NK OM
Efter mitt lilla shopping kap så springer jag och tittar på den som sagt hela tiden!
Märkte också att jag gav ju bort alla Leo´s bebis kläder till en väninna som gav det till en annan som också gav det till en annan så jag måste inhandla massvis fram till strl 74 =) Men men Det blir roligt för pojkarna ska alltid ha likadana kläder =)
Pregga:
Kommer nog antagligen shoppa in saker mer nu =) nu börjar det närma sig mer eller mindre ju!
hihihi
HEEEEEEJ tjejjer!
Hoppas verkligen att allt e bra med er?
Själv har man inte haft tid så mkt att göra med barnen inte mkt tid till data inte bara en snabbtitt!
Nu sover lille man så jag har passat på att Lagat kärleksmums i dubbelsats samt städat och tryckt i mig gurkor!
Det var det roliga samt att jag gratulerar oss för våra nya veckor =)
Jag går in i v 25+0 idag hihihi samt har jag Bm besök idag som Leo får hänga med på =)
Nu till det lite me som är si sådär?
Jag vete tusan vad det är som gör att man börjar oroa sig mitt i allt!
Jag vill kunna njuta och jag har snart passerat dennna vecka som Leos värkar började i men knep i hop i nästan 4 veckor sen kom han ut =(
Kaqnske därför jag sitter och börjar grubbla om andra saker om barnet tänk om den är inte frisk tänk om den har Ds tänk om tänk om tänk om.
Ni är mitt stöd här inne för jag skäms om dessa tänk om tanka och kan inte prata om dessa för min BM ?
Jag gjorde ju ett kub test och det var bra svar jag fick varför skall jag oroa mig?
Varför =(
Hej svejs!!
Fönade håret efter duschen och insåg inte hur jäkla mkt klockan var hahahhaa
Sedan fick jag ryck och la läppglans och speglade mig framför spegeln med det ny fräschta håret hahahaha trodde nästan att det var utetajm lite Grav ryck!
Föresten igår så vägde jag mig hos bm och min inskrivningsvikt var 55kg och nu väger jag 68 =) Bm undrade vart ALLT sitter ?
Jag svarade- Förhoppningsvis på bebisen!
Själv e jag så stolt att jag lyckats öka min vikt eftersom jag e pinnsmal och änteligen har jag tuttar hahahhaa
Tack PREGGA.
Kunde verkligen inte sova hela natten dessa tankar bara flööög iväg =(
Men ditt inlägg nu på morgonen fick faktiskt en del av tankarna att försvinna!
Samt att min mamma lugnat ner mig med =)
Men den Bm som jag ringde hon fick verkligen mig att känna sig dum hon var så kortfattad samt att hon inte lugnade ner mig......
Ähhh
Ska ju njuta nu. det e ju bara ett par veckor kvar =)
pregga :
lyssnar på låten nu och hoppas på all kärlek för er och att allt går bra för er familj =) kärlek till er !