Inlägg från: Lysmasken |Visa alla inlägg
  • Lysmasken

Vi fortsätter, Bf aug 10

sofie och laura skrev 2010-05-12 11:51:11 följande:
    HEEEEEEJ!!JAG HAR FÅTT MITT SNITTDATUM, ringde till BM bara för att se om det e kommit in?Jag berättar mer sen ikväll måste kila vill skriva så mkt jihhaaaMen gör det ikväll PUSSSSS
    Grattis =)

Tänkte att idag skulle jag vara duktig och ha städat mitt & makens sovrum riktigt ordentligt. Ehh, har jag gjort det, nej.
    Har iaf bäddat rent i sängen. Tänkte att jag skulle ha plockat bort kläder och dammsugit å torkat golv. Men resten får jag väl göra imorrn.
    Isabelle 051204 Filippa 080401 BF 100809
  • Lysmasken

Morrn

Tidigt imorse så åkte älsklingen iväg till tyskland med sin bror för att handla. Så har man 2 hundar och 2 barn som ska göras iordning och jag orkar inte riktigt gå ut med alla en lång runda. Så jag fjäskade lite för svärmor igår om hon hade lust att ta hundarna som idag. Å var så snäll att hon sa att det kan dom. Så nu är 2 hundar plus deras hund samt min äldsta dotter ute och går.

Jag och lillskruttan har vikt lite tvätt. Snart ner till tvättstugan och hänga upp en maskin samt sätta igång en ny.
    Borde kanske fortsätta där uppe på över våningen å städa.

I em så har jag bjudit in mig och ungarna hos svågerns fru på fika, då våra makar är iväg. Ska först inom blomsterlandet för att handla lite nya blommor

• Lysmasken

Grattis i efterskott Malten. Oj 25 år det var länge sen man fyllde det {#lang_emotions_sealed}
    Igår så åkte jag till svägerskan men hoppade blomsterlandet. Hade bara tänkt att vi skulle fika där men på något sett så bestämde våra män att vi skulle grilla hemma hos dom, så vi kom hem runt 22-22.30

Ikväll kommer dom med makens bil med all dricka i som man inte får ta av. Så då ska vi äta tacos ikväll. Så jag borde väl lägga på ett lite kol här för att städa lite.

Pregga: Även om jag inte skriver något om din situation så tänker jag på dig. Skulle jag kommentera något om {#lang_emotions_demon} så skulle jag typ bli avstängd el något. Hatar sådan karlar

• Lysmasken

Snart lunch tid.

Har satt igång diskmaskinen och röjt lite i köket. Ska plocka lite i vardagsrummet då svärmor kommer hit ikväll och ska passa mina barn runt 2 timmar då maken ska på valpkurs samt jag ska iväg på familjeverkstad som jag tycker inte ger så mkt som jag trodde att det skulle.

Ska även fälla ner minsta tösens ena sänggavel då hon har en växa säng. Har köpt ett stort täcke till henne. Förtillfället så har hon bebis täcket som ska tvättas och plockas undan till det är dax för bebisen att födas.

• Lysmasken

Morrn

Igår kväll precis innan jag skulle åka till familjeverskstan så var det precis som om någon körde en kniv rätt in i sidan på höger, fy fan vad ont det gjorde. Gick ju över efter 10 min men ändå.
    Tror ni inte att det hände nu imorse igen när man skulle lyfta ut den lilla tösen från bilen, ehh vänta lite töser mamma ska bara stå här lite vid bilen.

Som tur är så ska jag till bm imorrn så jag får väl fråga henne då vad det kan vara.

• Lysmasken
    elinnnnn skrev 2010-05-18 09:45:50 följande:
    Åh det är väl läskigt när man får såna hugg?!??! Det har jag också få ett par gånger. Tror inte det är någon fara men dock så läskigt. Ser framemot att få veta vad BM sa :)
    Brukar inte bli rädd men igår kväll så blev jag det. Jo väldigt läskigt. Men har känt bebisen sparka. Nä tror inte heller att det är farligt men känner att jag vill fråga henne ändå.

Går oxå in i v29 idag =)
  • Lysmasken

Lite fikadax. Kaffe och skorpa och saft till barnen.

Längtar till bm imorrn. Få höra lill*n.

Var på gekås i lördags. Maken var inte så impad att bli med tvingad dit. Köpte inte så mkt till bebisen då man redan har allt.
    Tja, 2 små flaskor, ett start set i neutralt, spjälskydd, en ny babyfilt och lite amningsinlägg till mig.

• Lysmasken

Tack elinnnnn Grattis till dig oxå då vi har samma bf. Bara 83 dagar kvar ju

• Lysmasken

Tack pregga {#lang_emotions_flower}

elinnnnn: Ja alltså jag vet att jag kommer bli koko när jag går över. Gick över 6 dagar med bägge töserna. Så himla drygt, man ställer in sig på bf dagen å så har ungen inte vett å komma ut den dagen.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10