Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 21:55:26 följande:
    haha men guu vilken tur för mig asså.....e så orolig för imon ju...hua....ska tröstäta lite glass....
    nej va inte de du ska se att det kopmmer att gå kanon :) Jag kommer att finnas vid din sida som en fluga på väggen :D

Min sambo hade köpt hem majskolvar till mej som jag tjötat om i flera dagar nu så nu ska de mummsas :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-24 22:06:25 följande:
    naaw tack så mkt gumman...gullig du e  haha mumsa på du.... tack söta du....önskar jag bara kunde släppa oron....
    Tänk vad skönt sen i morgon när det är gjort :) Vilken tid?

Det var gott kan jag lova :=) Två st försvann på nolltid ;)
  • lillabambi
    knyzzel skrev 2010-03-24 22:17:22 följande:
    Go`kväll på er alla. D blev snäckpasta å köttfärssås Va jätte gott. Min söta lille make kom hem från jobbet me en ny kokbok bara för att jag hade lite idétorka. han e så gullig
    Gokväll :)
    Namnam riktigt god mat ju :)
    Vikken söt make du har :)
  • lillabambi
    060810 skrev 2010-03-26 09:08:35 följande:
    Nix sover inte.. Inte sovit mkt i natt heller direkt... Drömmer mardrömmar så fort jag somnar..Är helt slut idag. Massa sammandragningar efter fostervattensprovet.Sen att sonen är sjuk (dag 4) gör inte saken bättre precis.. Men det ska väl bli bra så småningom.
    Läste om ditt ultraljud igår :( beklagar verkligen och hoppas att det går vägen..Tänker på dig{#lang_emotions_flower}
  • lillabambi
    den kära leken skrev 2010-03-26 09:12:28 följande:
    Oj vad magen växer! Vart ska detta sluta?
    ja helt galet... känns som det sagt poff på bara någon dag :) på tisdag får vi se våran lilla bacon:)
  • lillabambi
    Nallepuhmamma skrev 2010-03-26 09:27:27 följande:
    Så söt magar.Alla ni som har bebbe magar har ju söta magar. min ser bara mjuk,dallrig och fet ut.Här är det som varje fredag städdag idag *suck*...sen ikväll blir det mumms mumms mat med hasselbagspotatis och ytterfile samt god sås till
    Tack tack:) som sagt de säger bara poff så är det en stor mage där:)

Nallepuhmamma skrev 2010-03-26 09:33:23 följande:
    Hehe sött "namn" i kallar er lill* Lycka till på Tisdag
    Hehe tack :) längtar verkligen.... Varit en liten bacon sen plusset :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-26 09:56:29 följande:
    Hej tjejer!Vill börja med att tacka för alla gratulationer jag har inte skrivit ngt igår kväll eller idag pga en hm....ska familjesituation. Där jag blev mer rasande än på många år...tom min sk morsa blev nog lite rädd...vilket hon borde bli.Nåja nu har jag lugnat ner mig å pratat med en Bm om att jag var så arg å undrade om det kunde påverka Domenique på ngt negativt sätt, som för tidig födsel eller missfall då kroppen blev stressad, men det kunde inte bli så pga det, så nu pustar jag ut. Gäller bara att klippa banden med puckon som inte tillför ngt gott.jag ska njuta av min graviditet nu, allt såg ju så bra ut igår så jag ska ta det därifrån. Fick en liten Sd igår när jag vrålade i luren, å bad en viss ngn dra åt XXXXXXX typ. men nu e allt bra igen. kan inte minnas sist jag va så arg asså....men som sagt, det var inte ngt farligt för liten iallafall, dom sa det att MÅNGA kvinnor blir ju arga/rasande ngn gng å ibland många gng under grav....så jag skulle inte oroa mig för det....Hoppas ni andra haft en bra morgon =)Ikv, ska jag hem till vänner å ha tjej kväll med min dotter, det blir gott å äta å lets dance =)
    hej gummsan!
    Var in och kikade en snabbis igå men skrev inget men såg att allt hade sett bra ut :) så skönt:)

Jobbight med familjesituationen :( dök karlskapet úpp på ultraljudet?

Kram kram!{#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10