• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-06 12:14:29 följande:
    oh, tackar!
    hehe så lite ...älskar ju rocka billy, ala 50tals stilen...en av mina bästa väninnor e ju exakt likadan. det ser grymt häftigt ut när hon fixar iordning sig å ska ut....stor blomma i sitt mörka hår...rutigt med tuffa hängsen på korta brallor mm...såå grymt! {#lang_emotions_smile}
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-06 12:16:56 följande:
    hehe så lite ...älskar ju rocka billy, ala 50tals stilen...en av mina bästa väninnor e ju exakt likadan. det ser grymt häftigt ut när hon fixar iordning sig å ska ut....stor blomma i sitt mörka hår...rutigt med tuffa hängsen på korta brallor mm...såå grymt!
    Ja rockabilly är en skön livsstil. Sen så är det ju små "inriktningar" i stilen i sig också, som det är i de flesta stilar.
    Vi gillar ju det gamla, samlar på gamla möbler/prylar o.s.v
    vårt barn kommer bli skadat , haha.
    Lilla pyret väntas 100804
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-06 12:35:20 följande:
    Ja rockabilly är en skön livsstil. Sen så är det ju små "inriktningar" i stilen i sig också, som det är i de flesta stilar.Vi gillar ju det gamla, samlar på gamla möbler/prylar o.s.vvårt barn kommer bli skadat , haha.
    jo helt klart e det så :)
    blev inspirerad å la upp....trumvirvel..tatatatatattataaaaaaaaa
    bilder på pappan att bli i mitt galleri. aset ska ju trots allt bli far :) asg
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-06 12:37:44 följande:
    jo helt klart e det så :) blev inspirerad å la upp....trumvirvel..tatatatatattataaaaaaaaabilder på pappan att bli i mitt galleri. aset ska ju trots allt bli far :) asg
    haha, ja ni såg ju kära ut iaf
    Jag var lite tveksam till om jag skulle lägga in bild på min man, men han fick hänga med där haha

nej nu måste jag äta nån lunch, magen vrååålar av hunger nu!
    Lilla pyret väntas 100804
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-03-06 12:54:51 följande:
    haha, ja ni såg ju kära ut iaf Jag var lite tveksam till om jag skulle lägga in bild på min man, men han fick hänga med där haha nej nu måste jag äta nån lunch, magen vrååålar av hunger nu!
    haha aa men där var vi kära upp över öronen...hahaha men saker förändras ju ibland , haha åå lunch..påminner mig om att jag med e hungrig....hm...blir blomkåls soppa!
  • elinnnnn

vi har ätit tacos fast med strimlade kycklingfileer istället för köttfärs. gott!

jag läste ni skrivit om knipövningar för nån dag sen. det är verkligen det värsta tycker jag. jag ryser i hela kroppen när jag gör mina :S... jag "glömmer" typ bort att göra dem så det blir väl nåt tillfälle i månaden bara. jättedåligt jue man ska ju göra flera ggr varje dag!

BF: 100810 enligt RUL
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-06 14:20:14 följande:
    vi har ätit tacos fast med strimlade kycklingfileer istället för köttfärs. gott!jag läste ni skrivit om knipövningar för nån dag sen. det är verkligen det värsta tycker jag. jag ryser i hela kroppen när jag gör mina :S... jag "glömmer" typ bort att göra dem så det blir väl nåt tillfälle i månaden bara. jättedåligt jue man ska ju göra flera ggr varje dag!
    aa samma här...tänker inte på det så det kommer la sluta med strutsägg för min del å sen KNIIIIIP...hahahahahah
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-06 14:21:52 följande:
    aa samma här...tänker inte på det så det kommer la sluta med strutsägg för min del å sen KNIIIIIP...hahahahahah
    haha
    alltså jag köpte såna knipkulor för ett par år sen men dem ramlade ut hela tiden. tala om att man var helt förslappad hahah. sen köpte jag såna smartballs men dem var ju skitstora så dem fick jag inte ens in... på längden alltså...
    åh ja herregud ...............
  • Bubbis10
    elinnnnn skrev 2010-03-06 14:36:59 följande:
    hahaalltså jag köpte såna knipkulor för ett par år sen men dem ramlade ut hela tiden. tala om att man var helt förslappad hahah. sen köpte jag såna smartballs men dem var ju skitstora så dem fick jag inte ens in... på längden alltså...åh ja herregud ...............
    hahahaha jisses....hur ska man tolka detta då? asg.....
  • elinnnnn
    Pregga skrev 2010-03-06 14:38:46 följande:
    hahahaha jisses....hur ska man tolka detta då? asg.....
    hahaahhaha
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10