Inlägg från: Familjen Mu |Visa alla inlägg
  • Familjen Mu

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-08-11 15:27:58 följande:
    va?? stannar pojkar längre?? NEEEEJ, haha det ville jag inte höra ju, haha men som sagt alla tecken å så bara VIPS borta som om dom inte ens funnits där...
    ang mitt x, jo jag vet....men hur ska jag kunna klippa med han helt utan att skada min son?! kramar
    Nope de e de sista man vill höra men sen e de ju inte säkert att de stämmer eller att våra killar vill stanna extra hehe...Vi får hålla tummarna helt enkelt! Själv hade jag tyckt de var lite coolt om lilleman kom på fredag, de e ju den 13.e då och vårt turdatum.

Du de finns nog så många andra som e bättre för din son som finns runt er?! Kramar
    ♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu

Shit va lilleman e livlig idag, de gör nästan lite ont när han rör sig därinne. Försöker han hitta ut tro?! Solig

♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu

Heja heja elinnnnn...håller verkligen tummen för er!

Vart det bf den 8.e annars för er del?

• Familjen Mu
    Vet inte om jag berättat det innan men gör det nu iallafall!

När jag väntade vår dotter så hade jag ett besök hos min bm 4 dagar innan bf och hon passade då på att göra en hinnesvepning på mig då jag var öppen 1-2 cm. En timme senare gick mitt vatten MITT PÅ STAN Tungan ute
    Jag bara skrattade, sen var det bara raka vägen till förlossningen (några mil) och jag kunde verkligen inte sluta skratta. Väl inne sa dem att jag nog bara kissat på mig {#emotions_dlg.djavulsk} Dumma dem tänkte jag, inte kissar jag en hel flod inte. Och jag hade rätt, det var vattnet som gått och 12 timmar senare kom vår sessa!
  • Familjen Mu
    Familjen Mu skrev 2010-08-11 17:54:11 följande:
    Vet inte om jag berättat det innan men gör det nu iallafall!

När jag väntade vår dotter så hade jag ett besök hos min bm 4 dagar innan bf och hon passade då på att göra en hinnesvepning på mig då jag var öppen 1-2 cm. En timme senare gick mitt vatten MITT PÅ STAN Tungan ute
    Jag bara skrattade, sen var det bara raka vägen till förlossningen (några mil) och jag kunde verkligen inte sluta skratta. Väl inne sa dem att jag nog bara kissat på mig {#emotions_dlg.djavulsk} Dumma dem tänkte jag, inte kissar jag en hel flod inte. Och jag hade rätt, det var vattnet som gått och 12 timmar senare kom vår sessa!
    Ska väl tillägga det att dem även ville skicka hem mig, men vi vägrade hehe och tur var väl det!
  • Familjen Mu
    Nallepuhmamma skrev 2010-08-11 17:56:00 följande:

PREGGA & ELINN:

HUR går det för er????

Nu är jag bra nyfiken här som satan.

Själv har jag varigt ute och gått bara 2 km och det ska ni tro var ett rent helvette.

Har sånt tryck neråt nu så det slår "härliga" saker åt det.

Kan inte sitta rak i ryggen för det känns som jag sätter mig på ett bowlingsklot.

Varför känns det så???

Tjohej...baby e väl så pass långt nere på dig nu!
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 17:56:51 följande:
    Oj, jisses...haha vad underbart :)
    Ah eller hur Solig
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 17:58:40 följande:
    haha jaa för elinnn ser det ut att hända saker, här e det lungt igen....men kissade nyss å tycker att det knäpper till i muttan, inte ont..men nästan så man hör det?!
    Jag har oxå känt och hört att det knäpper till...
    Men läste någonstans att man kan höra ett knäpp precis strax innan vattnet går så jag blir helt till mig varje gång *ASG*
  • Familjen Mu
    carohl skrev 2010-08-11 18:00:05 följande:
    Familjen MU: Herregud vilka BM på FL... hahahaha...
    Ja verkligen men det gäller att lita på sig själv och att man STÅR PÅ SIG!
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 18:04:51 följande:
    jo men faktiskt, på mig har dom gjort 2 st som lett till kraftiga värkar, men inget mer...haha busungen har nog inte en tanke på att komma ut...hm, ska till Bm imon, kanske skulle be henne kika lite, hihihihi
    Har du redan hunnit göra 2 st nu?

Åååh jag vill ju oxå till bm...har en tid på måndag nu som jag fick tvinga till mig men jag hoppas verkligen att lilleman kommer nu nu nuuuuu!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10