Vi fortsätter, Bf aug 10
Min är hur lugn som helst. Nästan för lugn
Min är hur lugn som helst. Nästan för lugn
Har aldrig släppt mig inför min karl, isf om jag har sovit å råka lägga en brakare. Han är likadan.
Har en ul den 21 juni sen en gång till i v38. Hoppas att då få höra nä bebisen väger mkt å du ska sättas igång, jippi säger jag
Morrn
Dom andra gångerna så har jag läckt nog från v12 och ända fram till födslen. Denna gång så började jag nog för en månad sen. Så här används inlägg. Får både klar och gul vätska. Ingen fara att läcka innan bf. Bebisen får den riktiga mjölken när den föds.
Ska snabb städa toan nu och dammsuga så man kan hoppa in i duschen innan man ska till bm vid 11.30
Får då en tid till glucos
om någon/några veckor och en ny tid till att träffa bm. Datum till ul har jag men då är jag i v34. För mig så ska jag ha tillväxt ul i v32 och v38 ska kolla så det är ok med det datumet jag fått, tror inte att hon tänkte på det förra omgången.
Vart samma visa förra omgången när jag var gravid -07 men inte -05.
Så här är det i Halmstad.
Görs glucos i v13 och någon gång i v30-33 har jag för mig om man har högt bmi.
Sen vanligt ul i v18 (och i v32 och v38) om man har högt bmi
Läkarebesök i v36 på sjukhuset. Träffa fl-läkare och narkos-läkare inför fl ifall om dom skulle behöva akutsnitta mig.
Nehe om man skulle klä på sig, har ingen lust att åka till bm i bara handduk. Sket i att städa, kanske gör det senare i em el så blir det imorgon.
Behöver vila lite em om jag ska orka med bingon ikväll, japp kärring jag vet.
Pregga: Det är bara extra koll på mig pga mitt höga bmi.
Har nu några tider:
1 juni glucosbelastning
17 juni träffa bm
21 juni tillväxt UL
27 juli tillväxt UL