-
Vad är det för sort? Ska nog också köpa nåt sånt. Funderar på Weledas eller nån från bodyshop som jag hörde skulle vara bra. Är själv en riktig torris nu..den kära leken skrev 2010-03-31 11:17:19 följande:Jag fick nån olja av min bästis som man ska smörja magen med så man inte får bristningar. Den tar jag på brösten med. har aldrig haft så mjuk hud och ffa händerna är så mjuka nu. Hoppas den hjälper. -
men man har rätt att få ledigt för sitt jobb för sånt. Min man jobbar hemifrån och jag pluggar fast utan mycket lektioner så för oss hade det funkatden kära leken skrev 2010-04-01 08:20:04 följande:Nej de flesta jobba väl. Även mammorna. Jag hade haft svårt att gå på en sån föräldragrupp. -
Hej tjejer! Jag har ju haft problem med sd på nätterna, men nu inatt var det extremt. Jag la mig vid 23 och somnade kanske vid 02. Vid 01 ringde jag kk:s akut, men ingen svarade utan hänvisade till 112 om det var akut och såå akt var det ju absolut inte. Hade ont, men inget extremt. Tillslut gick jag på toaletten och gjorde nr 2 och magen var inte i bra form. Det kanske var det jag hade ont av för såsmåningom släppte det. Idag har jag inte känt nåt....Har ju redan testat för uvi och det visade inget. Men är verkligen detta normalt?
-
Pregga skrev 2010-04-01 21:09:38 följande:ok, men kolla upp det då gumman... asså jag fick ett sånt sjukt mag knip här nu, blev livrädd då det påminde om värkar, å lilleman började röra kraftigt på sig.... va nära på att få ett psykbryt...gick la ner 2 kg sådär på dass....å e jätteöm i magen... måste bero på järntabletterna....ska vila lite....Jo man blir ju rädd när sånt händer. Hoppas det går över snabbt! Det kan säkert vara järntabletter, vilka äter du? och ni andra som äter järntabletter? Min bm säger att jag ska ta niferex, men har läst många som fått magproblem av dem. är lite rädd att ta dem då jag redan är hård i magen.Jag tror fortfarande inte bara att det var förstoppning jag kände inatt, men kanske nån kombination av det och sd. Har ju haft problem var och varannan natt senaste veckan typ, men inte så mkt som igår. -
Pregga skönt att det gick över och bara verkar va förstoppning! Även om det också är jobbigt. Nån som har nåt tips på mirakelkur?
Inatt sov jag så gott så i typ 10h (!) och vaknade bara en gång av sd. Idag blir det lugnt och ikväll kommer syster, svåger och lite vänner hit på middag. Det lutar åt årets första grillning :) -
Glad påsk!
Familjen Mu- Grattis på födelsedagen och hoppas du får en fin dag!Pregga- Va bra att du åkte in och fick reda på det så snabbt. Min syster har haft njurbäckeninflammation och det är ingen höjdare. Lite läskigt att man kan ha uvi knappt utan symptom. Jag har ju iaf testat så det borde ju va lugnt..Själv har jag det bra och inga problem med sd senaste två nätterna. Har ju tagit det väldigt lugnt också som barnmorskan tipsade om. Däremot tror jag inte jag kände den lille alls igår, har känt den rätt mycket annars senaste veckan. Men det kanske inte är nåt konstigt? -
Familjen Mu skrev 2010-04-03 10:31:21 följande:Tusen tack Malten och Pregga Fick frukost på sängen av frugan och sessan och en vacker kopp med en skriven dikt på eller ska kanske säga "i" för när man dricker (tex sitt kaffe) så kan man läsa den fina dikten allteftersom drycken "sinar" Glad Påsk tjejer!Vilken fin present! -
Det är visst väldigt lugnt härinne nu i påskdagarna. Själv har jag inte så mycket för mig, var ju hemma hos familjen förra helgen och nu är de flesta kompisar på sina hemorter.
Annars håller jag och min man på att smida planer inför framtiden. Det kan bli så att vi flyttar till irland nästa vår pga jobbmöjligheter för mannen. Nån som vet hur det funkar med föräldrapenningen om man flyttar utomlands? (tillfälligt) -
Familjen Mu- förstår verkligen att du är besviken. Det är ju en sak att glömma bort det nån gång, men att inte ens gratta när du påminner dem att du fyller år. vilken dålig stil!
-
Mandy86 skrev 2010-04-04 10:34:55 följande:Jag vill också vara med här på ett hörn =) Bf 9 augustiVälkommen hit! Är det första barnet?