-
Vad är det för sort? Ska nog också köpa nåt sånt. Funderar på Weledas eller nån från bodyshop som jag hörde skulle vara bra. Är själv en riktig torris nu..den kära leken skrev 2010-03-31 11:17:19 följande:Jag fick nån olja av min bästis som man ska smörja magen med så man inte får bristningar. Den tar jag på brösten med. har aldrig haft så mjuk hud och ffa händerna är så mjuka nu. Hoppas den hjälper. -
men man har rätt att få ledigt för sitt jobb för sånt. Min man jobbar hemifrån och jag pluggar fast utan mycket lektioner så för oss hade det funkatden kära leken skrev 2010-04-01 08:20:04 följande:Nej de flesta jobba väl. Även mammorna. Jag hade haft svårt att gå på en sån föräldragrupp. -
Hej tjejer! Jag har ju haft problem med sd på nätterna, men nu inatt var det extremt. Jag la mig vid 23 och somnade kanske vid 02. Vid 01 ringde jag kk:s akut, men ingen svarade utan hänvisade till 112 om det var akut och såå akt var det ju absolut inte. Hade ont, men inget extremt. Tillslut gick jag på toaletten och gjorde nr 2 och magen var inte i bra form. Det kanske var det jag hade ont av för såsmåningom släppte det. Idag har jag inte känt nåt....Har ju redan testat för uvi och det visade inget. Men är verkligen detta normalt?
-