Vi fortsätter, Bf aug 10
Ajdå. Är det första barnet? Hoppas det blir bättre sen. Är det sämre för att du inte kan ta mediciner?
Ajdå. Är det första barnet? Hoppas det blir bättre sen. Är det sämre för att du inte kan ta mediciner?
Så länge man vet att det bara är för en tid och att det sen blir bättre så går det ju att stå ut. Bra att du ska få en bra medicin sen. Hoppas du blir piggare snart. Jag börjar känna mig lite piggare men det kan ju va att solen återvänder till oss!
Åhh visst gör man. Ha med picknick osh titta på solnedgången och nästan börja frysa lite. Vad underbart det ska bli med sommar nu. Längtar. Vill börja ordna med trädgården och landet. Alla fröer har ju kommit. Men det kommer ju att dröja innan det går att plantera. Snart kommer väl hela vardagsrummet vara fullt av småkrukor med försådd i. Haha. Jag längtar så.
Jag bara hoppas att vi kommer orka röra oss i hettan. Är lite rädd att bli jättestor och att det ska bli jättevarmt. Haha att jag inte änns ska kunna böja mig ner.
Själv är det min absolut största skräck att behöva snittas. Har mardrömmar om det.
Jag har börjat sova lite bättre och vaknar inte lika ofta tokhungrig. Går bara upp en ggr per natt nu för att kissa vilket är skönt.
Cahrol: Självklart ska man ju snittas om det händer något eller man från början vet att det inte kommer att gå. Men det är väl det som är min skräck då, att det ska hända något.
Pregga: God morgon på dig. Tråkigt att du sovit dåligt. Hoppas du kan ta igen dig under dagen =)
Det kommer det säkert att göra =)
Pregga: Det är säkert ingen fara med magen. Tråkigt att bråka men jag antar att det hör till tonåren. Det går ju över om ett par år eller 7 eller så =)
Huja, kan tänka mig hur hormonerna hänger i luften hemma hos er ;) Men för din del går det ju över ganska snart. Vet inte om det var 7 år man höll på men ett par var det ju iaf. 12-16 kanske innan jag lugnade ner mig igen. Men det där är ju så olika.
Sådan mor sådan dotter kanske? Haha. Nä men det går ju lite upp och ner under de åren.