• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-08 21:23:11 följande:
    asch... bortförklaringar. D e bara att bita ihopa, för jag e prat sugen nu efter en helg på landet
    haha jag e heeelt slut, men kommer vara inne imon, å jo jag har saknat dig =) Satt i tel me carohl nu men batteriet dog så jag ska ringa henne igen, men vi hörs imon gums :)
    Kraam
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-08 21:33:03 följande:
    haha jag e heeelt slut, men kommer vara inne imon, å jo jag har saknat dig =) Satt i tel me carohl nu men batteriet dog så jag ska ringa henne igen, men vi hörs imon gums :) Kraam
    Japp jobbar till 14:00 så efter d e jag väl inne
  • Bubbis10
    knyzzel skrev 2010-03-08 21:36:24 följande:
    Japp jobbar till 14:00 så efter d e jag väl inne
    det HOPPAS jag =) vi har å ta igen, kram
  • carohl

Sweetlilly: grattis till ditt rul! Tog ni reda på vad det var för kön?

~*~Våran lilla skatt väntas 100818~*~
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-08 21:42:08 följande:
    Sweetlilly: grattis till ditt rul! Tog ni reda på vad det var för kön?
    Morsning korsning gumman. Har du haft en trevlig helg?
  • Ns mamma

Hej girls!
    Vill först börja med o gratta Sweetlily till det lyckade ultraljudet.
    I morgon är det dags för mitt andra ul och under detta ska jag bara njuta!

Idag berättade jag för min nya chef att jag är gravid och att jag inte kommer jobba till längre än slutet på juni ungefär (som längst), men fick ett bättre gensvar än jag trott. Skönt, nu kan jag äntligen börja framhäva magen när jag går på stan utan att vara orolig att någon olämplig ska se..:)

Är jättetrött nu, har jobbat från 7.30-21..
    Hur har ni andra det då?

• mammailund85

Grattis sweetlilly till lyckt RUL!

Min man berättade för sin chef idag att vi ska få barn. Själv har jag inte sagt nåt till min chef, men jag är ju bara timvik så det är ju ingen större grej. 
  • carohl

Tjenare Knyzzel! Jo tack min helg var bra. Fast nu sitter jag på jobbet och jobbar tills imorgon. Har jobbat sen imorse, suck! Ska sova nu strax. Hoppas du hade en mysig helg :) Kramen

~*~Våran lilla skatt väntas 100818~*~
  • knyzzel
    Ns mamma skrev 2010-03-08 21:55:35 följande:
    Hej girls! Vill först börja med o gratta Sweetlily till det lyckade ultraljudet. I morgon är det dags för mitt andra ul och under detta ska jag bara njuta! Idag berättade jag för min nya chef att jag är gravid och att jag inte kommer jobba till längre än slutet på juni ungefär (som längst), men fick ett bättre gensvar än jag trott. Skönt, nu kan jag äntligen börja framhäva magen när jag går på stan utan att vara orolig att någon olämplig ska se..:) Är jättetrött nu, har jobbat från 7.30-21.. Hur har ni andra det då?
    Va skönt att du kan andas ut på den punkten. Vet inte hur länge jag vill jobba. Jobba till 4 veckor innan BF med dottern, men d var jobbigt att gå hemma så länge innan. Alla tankarna kom lixom. Vill nog korta ner till 2½ vecka innan, beroende på hur varmt d blir oxå. Arbeter utomhus, men bara 4-6 timmars pass/dag. Fattar inte att du pallar jobba så långa pass. Jag hade somnat stående. Kul me ul i morron. Håller tummarna att allt ska gå bra.
  • knyzzel
    carohl skrev 2010-03-08 22:12:14 följande:
    Tjenare Knyzzel! Jo tack min helg var bra. Fast nu sitter jag på jobbet och jobbar tills imorgon. Har jobbat sen imorse, suck! Ska sova nu strax. Hoppas du hade en mysig helg :) Kramen
    Jo, då. Vi hade d jätte mysigt hela familjen. Jag bara älskar landet! Ska dit igen till helgen fredag till söndag så om jag försvinner så e d därför. hahahahahaha  Jag skulle ha jobbat i dag, men glömde körkortet i den andra bilen så jag vågade inte köra. Skulle bara jobba 4 timmar så d känndes inte värt att ta risken för dem böterna.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10