Vi fortsätter, Bf aug 10

men hoppas dem leder till nåt om det är nära BF, annars att dem försvinner så du slipper ha ont

kommer ni ihåg dem här??
jag hade iallafall en när jag var liten.
jag kommer köpa en haha, jag älskar dem!
http://www.lekmer.se/leksaker/Monchhichi
CAROHL!!!! Hoppas både du och lillan mår bra och att hon (helst) har kommit ut :)
jag håller tummar och tår för det.
ni är i mina tankar och ber för att ni mår bra!
många kramar 

Godmorgon alla tjejer!
Hoppas så ni mår bra !
Jag mår bara finfint, i kroppen iallafall, i psyket är jag såååå trött så trött..
BF+7 idag...För varje dag blir jag mer och mer frustrerad och på något sätt arg/sur på mig själv(som om det är mitt fel att lillan inte vill komma ut-sjukt jag vet men så är läget iallafall)
Jag försöker hålla mig upptagen med annat så tiden inte går så himlans långsamt..
På tal om saker man kan göra för att få igång/snabba på förlossningen:
stark mat, sex, promenader
ja det sägs ju hjälpa iallafall. dem nämnda 3 sakerna gjorde jag igår och vad fick jag?
ryggvärk, 1-2 förvärkar och ABSOLUT inget mer än så
bara till att inse, här är det VERKLIGEN inget på G överhuvudtaget.
Jag ska till förlossningen på onsdag (dem vill hålla mer koll på mig därför har dem bytt ut mina MVC tider)
hoppas på att det sätts igång av sig självt innan dess... Annars blir det nog igångsättning i slutet av veckan eller i början på nästa...
Ja, enligt dem är jag ju på BF+9 idag.
Hoppas alla bebisar ploppar ut snart så vi kan få ett slut på detta...
Augusti bebisar är visst väldigt ENVISA och Sega......TYpiskt :P
Godmorgon!
Jag är slö och matt och orkar inte läsa igenom alla sidorna nu,men hur har det gått för CAROHL?
Hur går det för er andra på övertid eller ni som är i mål nu?
nej nu har jag ätit frukost, dags att gå och lägga sig igen ........................

Mandy: lycka till, hoppas du slipper gå över nå' mer...