Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

den kära leken skrev 2010-02-25 08:01:08 följande:
    Det är bra att du har klart för dig hur du vill ha det. Jag tror inte han kan övertala dig till nåt du inte vill. Du har stenkoll bruden =)Hoppas nu han sköter sig och vill vara en del av sin dotters liv. Tusen kramar till dig pregga!
    hihi meh gumman...du kickar igång mina gravhomoner nu på morrn ju, hihihi nej jag har blivit så mkt starkare än jag trodde själv, blev faktiskt lite förvånad jag med. =)
    Om det e en dotter det vet vi ju inte, men han tror stenhårt på det då jag blev gravid runt samma datum som hans mamma gick bort, hm...kanske...asså jag bryr mig inte om vad det blir för kön. bara den e frisk å fin :) men av min grav att döma så blir det en tös till....men men, det återstår att se  det spelar som sagt inte ngn roll...

tusen kramar tillbax {#lang_emotions_heart}
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-25 08:02:18 följande:
    Jo här är det jämn ström där nere =) Inte förkyld men ständigt täppt i näsan. Det är asdrygt.
    hahaha jämn ström..asg, jo det var ju så här med, sen avtog det för att nu komma tillbax rejält, känns ju som om vattnet går emellanåt. euw.....
    jag trodde jag klarat mig nu när lillan vart förskyld i 3 v snart, men inte....nu kom det rejält...
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-25 08:10:19 följande:
    Det är bara att koka the och bädda ner sig. Ingen skola för din del. =)
    hehe nej det blir ingen kurs för mig, pratade just me dom i tel å fick en tid på tis....åå mitt te e slut nu ju.....suck....
  • Bubbis10

Näe jag får ta å lägga mig lite till innan jag ska ut på ärenden...sover lite kasst när det e jobigt me andningen...uch..å hua....haha
    kram sålänge{#lang_emotions_flower}

• Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-25 08:17:26 följande:
    Kram på dig och sov nu bort förkylningen!
    åå så skrev jag ett par långa svar, å loggas ut...grr...jo jag somnade en stund å drömde att jag hade sex med en alien, haha guu så sjukt asså....tack för omtanken , hoppas det släpper snart för här hostats det å snörvlas för fullt...
    Angel20 skrev 2010-02-25 09:29:28 följande:
    d kommer från å till, men d går nog inte en hel dag utan... uscha!! =o)å du pregga, jag tror du gör rätt i att inte ta detta besök på så stort allvar, d kan lika gärna va ett nytt drag i hans spel... han vill ha kontroll!! d läskiga e att d låter som han bara kommer när han känner för d och tror att han kan styra å ställa... d e svårt å veta vart man har honom! du kommer lösa detta på bästa sätt för ditt barn d e jag övertygad om! =0)krya på dig, här har vi ingen förkylning, men jag nyser som aldrig förr, nyser t  o m i sömnen, då e d illa!  
    Jo han e en riktig djävul asså, å hans visade intresse tror jag bara var en sak, att han skulle trigga igång ett bråk här hemma å banda mig i smyg så han kan använda det emot mig sedan. Men jag höll mig helt lugn, han sa att mina stora bröst visade tydligt att jag missköter mig med maten, för att brösten e så stora så tyder det på näringsbrist ..aa du fatar ju, sen va jag rund som en fotboll i ansiktet.å det va inte bra, jag ska inte gå upp alls i vikt enl han då.
    Sen kom det, du är som en vildhund-man måste trycka ner dig å visa vem som bestämmer, å då flippade min väninna som va här å sa det rakt ut-du är ju en riktig idiot! så dom tjaffade lite. Näe du gumman, jag har allt vant mig att vara utan han å så kommer det fortsätta att vara.
    Finns inget att lösa mer känner jag, jag har det bra nu =)
    Malten skrev 2010-02-25 10:03:59 följande:
    Pregga jag tycker du verkar ha hanterat hans besök bra. Bra att du håller fast vid det du planerat, ja menar han har ju inte varit så delaktig innan och man kan ju inte lita på att han kommer vara det nu heller. Sen är det ju förstås jättebra om ni kan samarbeta kring barnet. Krya på din förkylning! Med mig är det fint. Ska på min första körlektion idag och är lite nervös för det. Planen är att lyckas ta körkort innan bebisen kommer.  
    Jo tack, jag höll mig lugn hela tiden så har han bandat så visar det bara hur han beter sig-inte jag. jag sa en sak som han kan använda emot mig, men det e ngt som tillhör det förflutna. Han ville knappt känna när den lilla sparkade utan bara malde på om tidigare bråk om hur störd jag e typ. så det finns inget mer å diskutera. Sen sa jag att jag har löst med skjuts upp till BB då blev han rasande å sa-men det är väl för fan jag som ska köra upp dig? å jag svarade bara lungt, jag planerar mitt liv som det passar mig å utifrån din frånvaro. Jaa förskylningen har blivit rejäl asså...e helt röd om snoken..haha å öm e den med.
    Åå jag vill åxå ha körkort men uch å hua va dyrt, kommer gå bra ska du se. Lycka till...kram
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-02-25 10:31:53 följande:
    Hej hej brudar!SER ATT DET DÄR ANGEL SOUNDS HAR DISKUTERA, min Bm avrådde mig med att köpa en hon blev nästan arg =/ oj förlåt typ sa jag hahahha!Näe här går saker och ting frammåt skall skriva kontrakt på huset nästa vecka samt besikta den!Pregga- Du kunde inte bemöta han på bättre sätt, gud vad stark du e gumman som person=) Förlåt har inte varit inne på ett tag =(Än känner jag bebben som en fisk men igår sparka den lite grann!Så när det kicklar på insidan då ler jag som en ängel=)På måndag har jag mitt rul och jag e bara i v 16+3 då?? tidigt eller ? puss i massor på er
    hehe ler som en ängel...vet du, jag kan riktigt se de framför mig =) hihi tack så mkt för uppmuntran...å jo jag känner mig starkare än någonsin nu =) jag längtar åxå till mitt rul, den 326 mars...gu vilken evighet..hahaha besiktiga den :)
    Min började sparka hej vilt igår igen efter att ha vart helt still i 2 dagar...jag blev så lättad att tårarna va nära....hihi
    Puss på daj :)
  • Bubbis10
    sofie och laura skrev 2010-02-25 10:31:53 följande:
    Hej hej brudar!SER ATT DET DÄR ANGEL SOUNDS HAR DISKUTERA, min Bm avrådde mig med att köpa en hon blev nästan arg =/ oj förlåt typ sa jag hahahha!Näe här går saker och ting frammåt skall skriva kontrakt på huset nästa vecka samt besikta den!Pregga- Du kunde inte bemöta han på bättre sätt, gud vad stark du e gumman som person=) Förlåt har inte varit inne på ett tag =(Än känner jag bebben som en fisk men igår sparka den lite grann!Så när det kicklar på insidan då ler jag som en ängel=)På måndag har jag mitt rul och jag e bara i v 16+3 då?? tidigt eller ? puss i massor på er
    hahaha Oj besiktiga huset såg jag nu, trodde du menade bebbenpå ett skämtsamt sätt :) läste fel....
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-25 11:34:14 följande:
    Pregga: Vad duktig du är som håller dig lugn.
    hehe tack så mkt :) men jag känner mig så mkt lugnare, hehe kraam
  • Bubbis10

Nu börjas det, tänderna ryker! för det e ngt som ni gravida ska veta att era tänder blir mkt mer sköra när man väntar smått. me lillan fick jag både hål å gu vet vad....
    jag äter ändå nästan inget godis.
    Tog en karamell nu å tanden sprack där en gammal lagning är...suck, bara att gratulera ju....då börjas det.d..

• Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-02-25 12:29:19 följande:
    å nej! fasen d e så jävulskt dyrt med käftdoktorn... din stackare!!
    haha jo det e ju hutlöst dyrt, sen ska man ju helst undvika tandläkaren som gravid...så så länge jag inte har ont av det så får det vänta lite,..har dock en liten vass kant nu, suck....men det va likadant när jag väntade lillan.....
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10