den kära leken skrev 2010-02-25 08:17:26 följande:
Kram på dig och sov nu bort förkylningen!
åå så skrev jag ett par långa svar, å loggas ut...grr...jo jag somnade en stund å drömde att jag hade sex med en alien, haha guu så sjukt asså....tack för omtanken , hoppas det släpper snart för här hostats det å snörvlas för fullt...
Angel20 skrev 2010-02-25 09:29:28 följande:
d kommer från å till, men d går nog inte en hel dag utan... uscha!! =o)å du pregga, jag tror du gör rätt i att inte ta detta besök på så stort allvar, d kan lika gärna va ett nytt drag i hans spel... han vill ha kontroll!! d läskiga e att d låter som han bara kommer när han känner för d och tror att han kan styra å ställa... d e svårt å veta vart man har honom! du kommer lösa detta på bästa sätt för ditt barn d e jag övertygad om! =0)krya på dig, här har vi ingen förkylning, men jag nyser som aldrig förr, nyser t o m i sömnen, då e d illa!
Jo han e en riktig djävul asså, å hans visade intresse tror jag bara var en sak, att han skulle trigga igång ett bråk här hemma å banda mig i smyg så han kan använda det emot mig sedan. Men jag höll mig helt lugn, han sa att mina stora bröst visade tydligt att jag missköter mig med maten, för att brösten e så stora så tyder det på näringsbrist ..aa du fatar ju, sen va jag rund som en fotboll i ansiktet.å det va inte bra, jag ska inte gå upp alls i vikt enl han då.
Sen kom det, du är som en vildhund-man måste trycka ner dig å visa vem som bestämmer, å då flippade min väninna som va här å sa det rakt ut-du är ju en riktig idiot! så dom tjaffade lite. Näe du gumman, jag har allt vant mig att vara utan han å så kommer det fortsätta att vara.
Finns inget att lösa mer känner jag, jag har det bra nu =)
Malten skrev 2010-02-25 10:03:59 följande:
Pregga jag tycker du verkar ha hanterat hans besök bra. Bra att du håller fast vid det du planerat, ja menar han har ju inte varit så delaktig innan och man kan ju inte lita på att han kommer vara det nu heller. Sen är det ju förstås jättebra om ni kan samarbeta kring barnet. Krya på din förkylning! Med mig är det fint. Ska på min första körlektion idag och är lite nervös för det. Planen är att lyckas ta körkort innan bebisen kommer.
Jo tack, jag höll mig lugn hela tiden så har han bandat så visar det bara hur han beter sig-inte jag. jag sa en sak som han kan använda emot mig, men det e ngt som tillhör det förflutna. Han ville knappt känna när den lilla sparkade utan bara malde på om tidigare bråk om hur störd jag e typ. så det finns inget mer å diskutera. Sen sa jag att jag har löst med skjuts upp till BB då blev han rasande å sa-men det är väl för fan jag som ska köra upp dig? å jag svarade bara lungt, jag planerar mitt liv som det passar mig å utifrån din frånvaro. Jaa förskylningen har blivit rejäl asså...e helt röd om snoken..haha å öm e den med.
Åå jag vill åxå ha körkort men uch å hua va dyrt, kommer gå bra ska du se. Lycka till...kram