• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Nu på morgonen ska jag till tandläkaren med min flicka, så jag ska hoppa in i duschen.

Åh karln la klart golvet igår kväll i babyrummet. Vi hoppade över det förut då vi skulle göra det men nu så... och det blev så fint!! {#lang_emotions_laughing} Nu kan vi börja handla babymöblre. Vi ska köpa hensvik-serien till det rummet.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100818~☆*★~
  • carohl

Nu blir det duschen!

Ses sen tjejer!

Kram, ha en bra dag!

• carohl

Hej hej...

Jag ska strax åka till hälsingland till mina svärföräldrar. Jag har längtat efter det! Det finns ingen annanstans på jorden som jag blir så bortskämd som där.

Vi höres!

Kramen

• carohl
    SweetLilly skrev 2010-03-07 19:23:58 följande:
    jag har börjar få ont i nedre delen av magen när jag står och går, är lite orolig för vad det kan vara. Känns som ligamenstsmärtorna, men hela tiden? Och så fort jag gör nåt. Känns inte på morgonen så mycket men ökar under dagen..Måste fråga när jag gör RUL imorgon..
    Jag har också haft ont i helgen. Jag tror dock inte att det är något farligt men man blir rädd när man får jätteont. Det är nog ingen fara.

Spännande med RUL! {#lang_emotions_laughing}
  • carohl

Hej förresten!

Jag är hemma nu efter en bortahelg. Jag har haft det bra. Borta bra men hemma bäst {#lang_emotions_wink}

• carohl

Fyfaaan jag kräktes för en liten stund sen då jag mådde apa. Jag som förut för många år sen förstörde mina inre delar av att ha spytt för mycket är för alltid sköra. Jag (idag) hatar att spy så jag gör det inte gärna, jag håller mig in i det sista. Vad hände? Jag kräktes som attans och blod kom det... aja nu är det bara hoppas att jag mår bättre... fast det svider i halsen...

• carohl
    Pregga skrev 2010-03-07 21:57:36 följande:
    Hey gumman!hade inget batteri på mob å var hos tess å käkade...har du ngn koll på aprikoser? torkade, har de laxerande effekt?? kraam hey =)jotack allt e ok...hehejaa denna mannen gjorde så med fru å unge brevid sig å i närheten, haha hon blängde surt på MIG!!!
    Ingen aning... {#lang_emotions_undecided}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-07 22:12:25 följande:
    men fy asså....va jobbigt, hoppas du mår bättre sanrt! Du har varit mkt saknad på tråden
    Tack gumman!
    Jag har saknat tråden med men jag har inte velat gått in från mina svärföräldrars dator då jag inte vill att de ska kanske råka gå in på familjeliv sen av misstag. Jag behöver inte vara anonym men jag vill inte dela med mig av detta med de eller me nån annan i min familj förutom min sambo. {#lang_emotions_smile}
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-07 22:16:34 följande:
    hehe nej lite privat vill man ju ha själv såklart =)
    jupps!!
  • carohl
    Pregga skrev 2010-03-07 22:47:57 följande:
    Magknip=ränneskita!!kan det vara den kastrullen jag åt igår med blomkåls soppa...?
    Klart att det kan!
    Fast gud vad gott blomkål är... MUMS!

Nu ska jag gå och sova tjejer!
    Kram och sov så gott
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10