Inlägg från: SweetLilly |Visa alla inlägg
  • SweetLilly

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ska äta lite lunch här, har gjort en blomkålsgratäng med bacon, får hoppas den blir god
    Ska försöka att gå ut lite efter det, lapa lite sol

Lilla pyret väntas 100806
  • SweetLilly

Skönt Tova!

Jag har suttit i kortärmat i solen en timme nu! Gud så skönt! Knoppar på syrenen såg jag och en fjäril kom förbi!!

• SweetLilly
    carohl skrev 2010-03-15 17:03:18 följande:
    Tack, tänkte att ni kanske ville se då jag inte lagt upp nå magbilder... och nu fick ni se att jag inte ser ut som en katt heller hihihi...
    Kul med videoblogg, det skulle aldrig jag klara haha! Väldigt fin mage!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-15 17:36:53 följande:
    Finns en låt som går såhärlyckliga gatan den finns inte mer, den har försvunnit från vårat kvarter...lalallaaljag har ändrat lite i texten just i denna stund.Lyckliga tråden den finns inte mer, alla e borta , jag ser inte mer??hahahahaahahTjejer Ryck upp er nu =)
    jo det har gått lite segt nu den senaste tiden men det kanske är våren, man har inte tid att sitta här
    Jag tror t.o.m jag brände mig lite på kinderna idag när jag satt i solen!
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-03-15 18:00:38 följande:
    haha jo jag ser detta, jag har ju vart bannad därav min frånvaro....undrar var den kära leken, Knyzzel,elinnn m fl e ?åå va mys å få lite sol på kinderna....det var ett härligt väder idag..
    Ja jag satt ute i över en timme, såg att syrenhäcken hade börjat att knoppa sig och såg t.o.m en fjäril tror jag! Helt underbart!
    Grävde fram mina blommor jag har i lådor under snön, så kanske de går att plantera till midsommar iaf, haha.
  • SweetLilly
    puchelina88 skrev 2010-03-16 08:38:18 följande:
    När tycker nu att man kan börja kolla och handla lite bebis saker??
    Precis när man vill!
  • SweetLilly

Ang ultralgud, speciellt 3D
    , så var det med på nyheterna härom dagen, att de råder folk att inte ta dem innan de kunnat klarlagt om det är farligt. De vet eg ingenting om effekterna av 3DUL för den är så mycket kraftigare än det vanliga.

• SweetLilly

Idag bär det av till MVC för lite provtagning och så ska jag få träffa läkaren och prata kejsasnitt! Spännande!

• SweetLilly

Jag drömde att jag fick en son i natt..med jättestort..eh..könsorgan...{#lang_emotions_embarassed} vad betyder det?? Sååå sjukt var det... Har aldrig haft så sjuka drömmar som nu när man är gravid..

• SweetLilly
    060810 skrev 2010-03-16 10:33:15 följande:
    Åh vad spännande! :) Tror du du får datum redan nu då ifall det blir snitt? Jag har bara fått veta att det blir snitt, men inget datum eller så än. Men längtar som en tok.Hoppas det går bra hos läkaren och på mvc! :)
    Jag fick bara träffa läkaren så hon kunde skriva en remiss till sjukhuset. Hon sa att de kommer överlägga om de behöver tala med mig nåt personligen, annars bokar de ett datum bara och skickar till mig! Spännande!!

Hade förövrigt lite lågt blodtryck 100/60 men det var ingen fara sa BM. Lite lägre blodvärde än vanligt också 123, men det var vanligt i denna del av graviditeten. Behövde inte ta nåt tillskott än s¨å länge heller, hade fina järnvärden.

Och Pyrets hjärta tickade fint som vanligt
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10