Inlägg från: mammailund85 |Visa alla inlägg
  • mammailund85

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-04-04 10:37:44 följande:
    Pratade med en bm nu då jag börjar få panikångest, å jag ska åka upp för att stilla nerverna, skriver sen. kram å tack för allt...
    Pregga du har säkert inget att oroa dig för. Men skönt att du får komma in snabbt så att du kan bli lugn. kramar
  • mammailund85

Pregga vad skönt att du fick komma in och se att allt är som det ska. Låter trevligt med grillning på landet! Vi grillade i fredags, men idag regnar det tyvärr. Jag var ju också lite nojig över mina sd (eller vad det nu var) på nätterna, men nu har det varit lugnt 3 nätter och jag känner den lille just nu. 

• mammailund85
    sofie och laura skrev 2010-04-04 12:52:23 följande:
    Grattis och välkommen hit =) Annars tjejjer hoppas jag allt e bra!! Fy vilken äcklig halsbränna jag har med sura uppstötningar! Bebisen sparkar på. Fick världens ont imagen vete tusan vad det var men det försvann lika snabbt visste inte om jag skulle andas eller inte andas?  Hoppas inte att de dyker mer upp igen ???
    Jag hade extremt mycket halsbränna en period, men det har faktiskt gått över. Hoppas det släpper för dig också! Otäckt med magont, men skönt att det gick över så snabbt. Vart i magen gjorde det ont?
  • mammailund85
    puchelina88 skrev 2010-04-04 13:36:37 följande:
    faan har fortfarande ont i höger vaden!!! hmm min mamma sa att ja skulle hålla ett öga på de så de inte va en propp!!
    jobbigt! om du har jätteont och det inte släpper kanske du borde kolla upp det? Tror det är vanligare med proppar under graviditeten....
  • mammailund85

Hej tjejer! Idag ska jag ut på österlen med syster och några till på roadtrip/konstrunda. Ska bli kul även om det tyvärr inte är så fint väder idag....

Pregga- det mesta känns redan sagt ang. ditt ex. Klart du vill att han ska fungera som en far till ert barn, men somsagt inte till vilket pris som helst. Att du ska ha ensam vårdnad känns ju självklart, men sen är frågan hur stor plats han ska få (om ens nån). Han borde ju fatta att han måste skärpa sig rejält för att kunna få träffa sin son.    
  • mammailund85

Stackars Carohl, låter inte bra alls. Ja det är bara att hoppas att det inte är nåt allvarligt och att hon kan bli frisk snart. Skönt iaf att bebisen mår fint.  

• mammailund85
    carohl skrev 2010-04-06 12:30:31 följande:
    Hej tjejer! De gjorde gastroskopi och det var inte blödande magsår men skitsamma nu tar jag det som det kommer. Jag vägrar oroa mig. Tack för omtanken tjejer ni är för goa. Men skriv inte på min fb. Jag har inte talat om att jag är här bara till nån vän. Kram på er!
    Du verkar ha en skön inställning, ja vad hjälper det att oroa sig. Hoppas du får reda på vad det är snart. massa kramar till dig   
  • mammailund85

Babylarm är inget vi funderat på direkt, köper nog det i efterhand om det verkar va nåt som behövs. Vi har fortfarande inte köpt nåt, men nu har jag övertalat mannen om att det är dags att titta på vagn i veckan. Nån som har nåt vagntips? Nån form av duovagn blir det iaf. Har funderat på brio sing då vi kan få låna en sån liggdel, men har hört rätt mycket kritik mot den....

• mammailund85
    SweetLilly skrev 2010-04-06 14:09:58 följande:
    Hur stora är era magar tjejer? Min har fullkomligt EXPLODERAT senaste  veckorna, har en ny bild i galleriet.. Var ska detta sluta??
    Vilken härlig mage! Jo man ser ju att den växt ordentligt senaste veckorna, men den är nog så det kan vara i dessa veckor. 
    puchelina88 skrev 2010-04-06 14:15:40 följande:
    ja har oxå en ny bild!
    Fin mage där med! 
    Min mage har också börjat växa rejält på siståne, men är nog förhållandevis ganska liten. Midjan har ökat 14cm, till 86cm och runt naveln är den nämre 90cm.      
  • mammailund85

Carohl- Skönt att du fått komma hem och kul att tösen håller igång i magen! Den lille håller igång rätt bra här med, men inte så att det känns utifrån..... 

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10