Vi fortsätter, Bf aug 10
Har nog bitit av en liten bit amalgan, men det kommer la ut den naturliga vägen? tänker på kvicksilvret?
Har nog bitit av en liten bit amalgan, men det kommer la ut den naturliga vägen? tänker på kvicksilvret?
haha jo mitt x sa det med-har du gråtit mkt? du är mörk under ögonen? sover du inte bra? hahahaha
jag va inte mörk under ögonen, jag gråter inte pga han utan har gjort ngn gång pga oro-inget annat! å jag sover mkt bra....men han ville väl höra att jag bryter ihop utan han....hahahahah mm, eller hur :)
Har pratat med carohl nu som har bitit av en tand, å hennes tandläkare sa att det kan vänta å det e inte ngt farligt med det.
men jag har ringt akuten samt sjukvårdsupplysningen å dom sa samma sak.
Sen när jag gick med lillan så lossade hela innehållet av min tand lagning av amalgan, så jag hade ett hål rakt ner i käken, å gick med detta hela graviditeten...
å det var ingen fara alls. Så jag väntar....
Jag tycker inte om att gå till tandläkaren, spiciellt inte eftr att asen spräckte min käke å jag kräktes av smärta i 3 dar...fick gå dit dagligen å få bedövning. Men som sagt, så länge det bara e en liten flisa som e av så bryr jag mig inte just nu 
haha mina visdomständer håller sig väck, tack å lov...(tar i trä här)
Nu har jag bestämt mig för att inte vara orolig, utan ska försöka njuta av min graviditet :)
Vilka ostar e ok?
Prästost, hushåll,wästgöta kloster....osv, vilka e farliga typ? som man ska undvika. ngn som vet? jag vill ju gärna smälta osten i micron me örtsalt på...hahaha mums..