Inlägg från: Familjen Mu |Visa alla inlägg
  • Familjen Mu

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-08-11 20:22:50 följande:
    Va lugnt det blev här nu då.....
    Ja inte kan man hålla igång hela tiden hihi! Tungan ute

Hur står de till me dig?
    ♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu
    Perssonlund skrev 2010-08-11 20:25:05 följande:
    Oj ni skriver en massa, ett tag trodde jag inte att jag skulle hinna läsa ikapp för att jag såg att sidorna ökades =) ... Hoppas att det är bra med alla. Varför ska vi behöva gå med värkar hur länge som helst innan det är dags? 2 eller 3 v med värkar och en evighet till BF... Aja ska ju till BM imorgon så får väl prata lite med henne där... Nästa besäk är inte försen den 31.... SUCK, skönt att det är så snabbt efter BF men känns inte kul för att jag vet att jag kommer att få gå på det besöket.....
    Ja dessa förvärkar e inget vidare. Men som min bm sa: Desto mer o fler förvärkan man har desto lättare och förhoppningsvis smidigare förlossning...Iomed att livmodertappen mognar fortare! Men visst e de inget kul!

Nu satt mina värkar igång lite smått bara för de o lilleman trycker nedåt som bara den. Jag hoppas verkligen han vill komma inatt!
    ♥ Fru till min älskade fru och mamma till en sessa född 0707 & en prins i magen med BF 100818 ♥
  • Familjen Mu
    Malinski79 skrev 2010-08-11 20:31:36 följande:
    hihi, jag hade superbra/lätt förlossning sist och jag hade inte en enda förvärk då..SÅ hoppas det blir liknande även denna gången!! Å snabbt gick det ju då oxå, inte alls fel
    Hur startade din förlossning då?
    Min startade med att vattnet gick så detta med en massa förvärkar gör mig väldigt förvirrad och jag känner mig så vilsen!
    Perssonlund skrev 2010-08-11 20:35:25 följande:
    ÅÅÅ då borde min förlossning gå av bara farten Skrattande
    Stackare... Håller tummarna på att han kommer då Flört
    Hehe, då hoppas vi på det....Jag hoppas desamma!
    Japp hoppas hoppas Tungan ute
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 20:36:44 följande:
    aså att man kissar ofta nu det fattar jag-MEN kissar ni åxå var 20de min????
    Hmm....kanske inte "så ofta" men var 30.e kanske hihi
    Nu lite varning...Nr 2 har jag gjort 7 gånger idag Förvånad De inte va jag gör på en vecka annars haha....
    Pregga skrev 2010-08-11 20:38:37 följande:
    Samma här, mitt vatten gick med lillan å inte en värk innan dess....så detta känns ju ngt förvirrande...
    Ja eller hur...helt förvirrande ju!
  • Familjen Mu
    Mandy86 skrev 2010-08-11 20:42:16 följande:

Vägde mig nyss, har ju gått upp 4 kg på en vecka nu, och sist jag var hos BM så hade jag gått över min egen viktkurva! Har ju hela tiden legat över normalkurvan. Börjar tänka nu att det säkert blir en stor bebis när hon väl ska komma ut.. Har gått upp 30kg nu i allt.

Ska man säga till om man går upp mycket i vikt på övertid?

Kan det vara så att du är svullen? Vätska väger ju oxå en hel del!

När jag väntade vår dotter gick jag upp hela 40 kg men jag hade väldigt mycket vätska men minns hur jobbigt det var att gå upp så mycket. Jag är kort oxå, strax under 160 så det blev tungt!
  • Familjen Mu
    Malinski79 skrev 2010-08-11 20:46:33 följande:
    Den startade med att jag småläckte vatten..Åkte in på koll å sen började det mola å strax därefter så satt värkarna igång ordentligt på en gång...Inte en enda förvärk under hela graviditeten hade jag... å har inte haft nu heller, om jag inte hade en igår
    Där ser man.
  • Familjen Mu
    Pregga skrev 2010-08-11 20:49:32 följande:
    ok, men jo..var 30de kanske stämmer bättre, haha
    SHIT 7 gng? du milde tid, men dom säjer ju det att kroppen tömmer magen å tarmen när det närmar sig bf :)

jo aså då jag aldrig upplevt dessa värkar så känns det förvirrande...
    Haha...ah 7 gånger e helt galet. Skumt att röven inte ömmar Skäms
  • Familjen Mu
    Mandy86 skrev 2010-08-11 20:50:32 följande:
    Familjen Mu: Ja, jag har rätt så mycket vätska i kroppen..syns inte så mycket bara, puha..då är det nog det!
    För e de mycket vätska så försvinner det ju snabbt efter förlossningen.
    Jag gick ner mina 40 kg + lite till under 10 månader Glad

Denna grav. har jag bara gått upp hälften som då...knappt 20 kg Tungan ute
    Fast jag e inte särskilt viktfixerad, sålänge baby mår bra så. Kilona kommer nog rasa sen ändå hihi
  • Familjen Mu

Hmm...nu e som sagt värkarna igång igen. Så ska sätta mig på balkongen och yla lite haha Tungan ute
    Lyssnar på "Thriller" Michael Jackson

• Familjen Mu

Nä nu missar ni väl inte "Livet på BB" på kanal 5?
    Hej sålänge!

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10