Inlägg från: sofie och laura |Visa alla inlägg
  • sofie och laura

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga Gud vad fin mage ni har ju =)
    Jätte söt!

Sweet lilly din mage den e en riktig mage UNDERBART !!!!

Jag måste slänga in en ny bild jag med så fort jag hittar min laddare till telefonen!!!

• sofie och laura
    carohl skrev 2010-05-15 08:19:56 följande:
    God morgon tjejer! Sitter på bussen och är på väg till jobbet... Tur att man jobbar en kortis. Imorgon jobbar jag ett dygnspass, suck! Vad gott det luktar här. Det luktar kaffe över hela stan, jag bor ju i gävle (gevalia). Själv dricker jag aldrig kaffe, har kanske druckit 5 koppar i mitt liv. Jag gillar inte smaken men jag älskar lukten :). Hoppas ni får en fin dag. Kram
    Du e duktig du =)
    Snart får du väl ledighet skönt det kommer bli för dig...att bara vara hihihihi

Gävle är ju en fin stad har varit där ett par till fällen !
    Jag har börjat dricka mer kaffe har ingen aning VF ?

Nä nu ska jag se vad som sker i köket det e syskonkrig där =)
  • sofie och laura
    Pregga skrev 2010-05-15 09:37:28 följande:
    Godmorgon tjejer! nu e det lite panik här hemma....har sovit uselt inatt pga oro å kramp. jag känner min lille prins röra sig MEN inte alls några hårda puffar som jag e van vid sen jag å x.et bråkade.... kan det vara så enkalt att han lagt sig annorlunda? För jag känner ju han röra sig, men inte dessa PUFF PUFF lika hårt..... e OROLIG som sjutton här nu....
    Du och jag vi är nog de mest oroande här på FL !

Jag känner sällan min bebis puffa hårt men jag känner hur den vänder sig smat hickar.
    Sen har jag även känt bara små ticks eller mindre puffar längst ner vid muffen?
    Har ingen aning.
    Sen är prinsen lugn dagtid men kväll och morgon vänds det om!

Jag förstår att du e orolig och det kanske bara är nu några dagar som han kanske vänt på dygnet. När su aover kanske han PUFFAR ordentligt och när du är vaken så vaggar du kanske han till sömns?
  • sofie och laura
    knyzzel skrev 2010-05-14 22:28:13 följande:
    Nä, nu ska jag kissa för 11 eller 12 gången i dag sen ska jag titta lite TV å TRYCKA i mig blandgodis hahahaha... Ha en trevlig helg på er
    MMM gott gott!

Visst knyzzel skulle du göra Ks ?
    Har du fått datum än?
    Kramen
  • sofie och laura

Känns precis som bebisen precis börjat sparka sen blir det trångt..
    Dessa veckor är väldigt speciella för mig. då lilleman tittade ut under v 28 så är jag mer än lycklig om vi överstiger v 30 =) förstår ni vad jag menar....?

Orolig är jag men tystar mig med massvis av godis och mycket samtal med min mamma så min oro försvinner samt mina älskade vänner här inne puss på er

• sofie och laura

Förresten vad är detta ...
    Magen drar ihop sig (men gör inte ont) vet inte vart jag ska ta vägen för det känns så otäckt =( sen blir man svimfärdig HAR ingen aning vad detta är ?

• sofie och laura
    SweetLilly skrev 2010-05-15 19:38:32 följande:
    ja..regn
    Har ni haft regn?
    Vi har haft strålande sol och värme precis som en vanlig sommardag
  • sofie och laura
    carohl skrev 2010-05-16 08:20:53 följande:
    God morgon flickor! Igår var visade solen och rejält! Idag spöregnar det istället... Jag är på väg till jobbet nu, där ska jag vara tills imorgon men det ska nog gå bra då jag ska titta på en massa repriser av serier jag missat under veckan. Imorgon ska jag gå på ULTRALJUD hihi, jag, Michelle och svärmor ska iväg och titta på min prinsessa. Jag längtar nå extremt! På kvällen imorgon har jag och sambon föräldrarkurs, det ska också bli roligt! :) Kramen
    UL igen meeen vad roligt carro hihi!
    Förstår att du längtar!
    Jag har bokat in ett 3d UL jag som jag skall gå på nästa vecka =)
    wihiiiiii det blir verkligen LIVE det så nyfiken !
    Vad trevligt på föräldrar kursen mysigt ju!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10