Inlägg från: knyzzel |Visa alla inlägg
  • knyzzel

Vi fortsätter, Bf aug 10

Så gå jag oxå å lägger mig. Har bloggat  här innne heela kvällen. Var ju bara tvungen att uppdatera min graviditets blogg. Har en lång å detaljerad på när jag väntade Thyra å vill att d ska finnas på sonen oxå, men glömmer ju så fort ju. Sov gott på er.
    carohl skrev 2010-03-26 22:54:27 följande:
    Hej tjejer!! Jag har haft fullt upp idag och nu är jag heeeelt slut! Ska bara säga grattis Malten!! Och Knyssel vad skönt för er! NU måste jag gå och sova då jag jobbar ett dygnspass imorgon så vi ses på söndag igen... eller jag brukar alltid att surfa lite på jobbet från mobilen hihi... Kram på er! Och sov så gott
    Tack carohl.

Pregga: Härligt namn du valt. Lagom ovanligtt, men inte på något vis konstigt eller knäppt. Själv väljer vi mellan Silas å Devin fortfarande. Jag e mer inne på Silas å maken e mer inne på Devin. Så vi får väl se vad d blir.
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-27 18:01:16 följande:
    ååå nu hittade jag min dotters baby täcke, jättefint å som nytt =)
    Hej hej å tack ännu en gång för pressenten. Super sött av dej. Tack.

Ska ner å hämta upp vagnstäckena å lite annat, typ babyskyddet. Vill ju ha d tvättat å klart. Min lilla mamma har redan tagit semester till bebisens ankomst, så här får vi inte gå över tiden{#lang_emotions_wink}
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-27 17:45:31 följande:
    haha jo jag har köpt lite å har en del redan, men det e ju mkt för att jag vet att jag kommer stå själv med allt...å det kostar att börja om fr början....ska köpa lite varje månad..å sen har jag sökt ett bidrag då jag blir ensamstående som jag ska få på ca 4200 kr när det närmar sig =) å då blir det ju blöjor, tvättlappar, nappflaskor, minifom, ad droppar mm. Förstår att du kämpar på å klart det kommer bli underbart å bi mamma....man tror man vet gumman...tills den dagen då dom lägger upp din bebis på din bröstkorg å säjer grattis.....då kommer en känsla du inte ens i din fantasi kan föreställa dig, du blir heeeelt överväldigad. jag försökte ju gråta under min dotters förlossning då det gjorde vansinnigt ont...men inte en tår kom....förens jag fick upp henne på bröstet... tårarna sprutade å man har gett liv till det vackraste skapelsen, en gudagåva....
    Får inte du ad-droppar gratis?! Får vi. Har du kollat med din BVC?
  • knyzzel

Jag väntade in i d sista med att säga till på dotterns dagis att vi väntade ett syskon, så då var där en av pedagogerna som frågade tillsist & jag hör mig själv säga NEJ! Stackarn blev illröd i ansiktet & jag kunde inte hålla mig för garv utan fick ju snällt säga att jag bara skojade, sen skrattade vi gott båda 2. D var rätt så skoj{#lang_emotions_tongue_out}

ÄLSKAR ATT JÄVLAS MED FOLK

hahahahahahaha

• knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-27 21:32:47 följande:
    hahahahaha dööör av skratt :) me love this....
    yes i do 2
  • knyzzel
    Pregga skrev 2010-03-27 22:14:49 följande:
    hihihi flinar...jag vet :)
    Sitter just nu å frossar i barnskor på la redoutes outlet. Dottern behöver nya vårskor, minst 2 par, men helst 3 ett på dagis å 2 par hemma.
  • knyzzel

God morgon. Vad händer i dag? Själv e jag shopping sugen...{#lang_emotions_undecided} Vill bara handla skor till dottern & bebiskläder{#lang_emotions_tongue_out} Skulle egentligen ha grannarna på middag, men den ställde in sent igår... så nu står jag här med en massa mat (suck)

• knyzzel
    sofie och laura skrev 2010-03-28 09:13:45 följande:
    Ja att shoppa en massa barn bebis kläder blir man så lycklig av! Jag har en massa kläder kvar från Leo som lillen kommer ta över, saker med prislappar kvar tom helt sjukt? Sen blir det några nya plagg till lilleman i mage =) För oss blir det inhandling av regnkläder till båda barnen, Vårskor, vår jackor samt nya gummistövlar. Ja då har du en del mat att frysa in hihihihihi
    Jga sitter just nu å tittar på ikea. Skulle behöva en juniorsäng till dottern. Hon har lärt sig att klättra över nu{#lang_emotions_surprised}  Tittade på kritters juniorsäng, vit. tyckte att den var söt.
    tyvärr så e d mesta färsk frukt, grönsaker å färdig potatisgratäng.. (suck)
  • knyzzel
    elinnnnn skrev 2010-03-28 10:27:56 följande:
    okej :) Förresten för nån dag sen skrev du att du hade bloggat hela kvällen. menar du härinne på familjeliv eller? jag var inne på din sida men jag hittade bara dina gamla bloggar :S
    Japp. jag bloggar lite här på familjeliv. Ganska skönt att skriva av sig, men jag tror att jag låst den bloggen. kan se om jag kan låsa upp den till dej.
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10