Inlägg från: lillabambi |Visa alla inlägg
  • lillabambi

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-03-29 20:58:20 följande:
    haha äcklos? ja nog för att jag e pervers men det hör ju inte dit kanske ?! hahahahanu ska jag bara softa, har ätit å diskat...
    nej då du är inge äcklos jag bara skojjar lite me dej gumman :D
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 21:11:08 följande:
    haha jag vet gumman, asså kan du kolla en sak för mig....ser du ngn skillnad fr de förra magbilderna å detta jag la in nu fr ikv ?www.familjeliv.se/Hem/pregga/galleri.php?cur_...Ärligt tack :) hahahaha visst vill man bli större, men det tar ju liiite tid. men en väninna som jag träffade igår sa-men oj vad du växt bara fr förra veckan...å jag ser ju inte den skillnaden själv....
    ja visst är det lite skillnad... Tror inte min har växt så mycket mellan v 16 till 19 kolla gärna mitt galleri oxå :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 21:34:33 följande:
    ok tack för svaret...ok ska kolla :)
    tror jag växte ganska mycket mellan v 20 och 25 med alfred så du ska se att de bara smäller till... men jag tycker du har en skit fin mage :)
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 21:41:36 följande:
    såå nu har jag kikat å jag tycker det syns en viss skillnad på din mage i höjd, den ligger lite högre nu =) jo det va samma med natalie, i mån 7 så small det på rejält,kanske skulle ta kort med tröja på...syns nog mer på ett annat sätt då....hihi tack så mkt gumman  Du har åxå en jättefin gravmage =)
    Tack :) Jag har lite bristningar sen Alfred så vill inte ta kort utan tröja :P lite fjantig jag men dom har varit lite dolda då jag har haft platt mage men har nu börjat synas igen :( men det hör väl till kanske....
  • lillabambi
    Pregga skrev 2010-03-29 21:52:49 följande:
    haha jaa det hör till, fick inte en enda bristning på magen eller lår/rumpa med natta..men skulle jag få det nu så gör det inget, jag vet vad jag får för det. bad henne ta kort med en tröja på mig nu, asså min dotter e bäst på allt förutom att fota men men....här tog hon en bild nyss med tröja påwww.familjeliv.se/Hem/pregga/galleri.php?cur_...
    ja blev en himla skillnad på magen... den såg tok stor ut :P
  • lillabambi

Nu ska jag koka lite kaffe tills min sambo dyker upp o sen blir de mys.... håll tummarna för mej i morron kl elva :) Kommer in i morron o skriver sen hur det har gått....Kram på er :){#lang_emotions_flower}

• lillabambi

Denna underbara dag startade med det efterlängtade ultraljudet. Jag och Linus var hyper nervösa det var ganska tyst i bilen påväg till Mora. Vi satt i väntrummet och det kändes som en evighet. Tillslut fick vi komma in och ultraljudet började.. Det var en kanon bra barnmorska och förklarade allt vad hon gjorde, allt såg jätte bra ut ett tickande hjärta och en otroligt lekfull liten bebis i magen.
    Sög på tumme och var lite wrong ville egentligen inte alls sammarbeta men gav sej tillslut :) En otroligt underbar upplevelse, tårarna sprutade på oss båda. VI ska ha en bebis:)

Inte nog med att dagenen började otroligt bra, så var jag och linus  och käkade på resturang, firade våran ett års dag :) Vi Beställer mat och går och sätter oss, sitter tysta en stund och sen tittar Linus på mej och säger Älskling, skulle du vilja förlova dej med mej ? Såklart så sa jag  Ja så nu är man nyförlovad :)
    Känns som allt faller på plats. Efter några jobbiga dagar så kunde inte det bli bättre. Jag är otroligt lycklig:D

• lillabambi
    carohl skrev 2010-03-30 21:25:10 följande:
    Grattis gumman till det lyckade rul:et och er förlovning!!!!! Wow vad roligt! Jag önskar er all lycka!
    Pregga skrev 2010-03-30 21:27:20 följande:
    kommer snart in, lillan ska ha datan lite innan hon ska sova nu....
    tack söta ni för fina presenter {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10