Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

fredag! fredag! fredag! whiiiiiii.

bf 100817
  • den kära leken

Nån mer som börjar få problem med den övre ringmusklen i matspjälkningsystemet? Alltså magmunnen. Och jag som älskar sura saker. Igår gjorde jag krusbärskräm till kvällsmat. Inte jättebra idé.

BF 100817
  • den kära leken

Underbart med helg! Själv hoppas jag vi kommer en bra bit i badrummet i helgen. Nu jäklar ska det bli klart.

RUL så snart!

the jeryds skrev 2010-03-05 08:02:08 följande:
    hej tjejer, nu är det helg snart! ska bli mysigt. kevin har tunering i helgen så vi ska upp innan 0600 i vilket fall skönt NOT :P Har haft ett helvete med sömnen på nätterna de senaste, hoppas det ger med sig. Är ju iofs ändå relativt pigg... Pregga, du ringde aldrig? RUL om 10 dagar!
    BF 100817
  • den kära leken

Jag gör en dag innan jag går in i vecka 20 =)

the jeryds skrev 2010-03-05 08:33:45 följande:
    Japp rul om 10 dagar räknade jag ut idag Yiiey nu är det ändå nedräkning på riktigt =9 Gör ändå ett reativt sent tycker jag. 2 dagar innan jag går in i vecka 20. denna eviga väntan.... men snart så =)
    BF 100817
  • den kära leken

Dricker massor när jag är på jobbet men hemma är det värre. Har så mycket annat för mig då så jag hinner liksom inte. Men det blir nog 3 liter vatten om dan.

Ja krusbärskräm igårkväll fick jag sota för. Men änn så länge är det rätt lindriga uppstötningar. Men de kommer väl att komma igång.

SweetLilly skrev 2010-03-05 09:46:21 följande:
    God morgon! Härligt med fredag! Jag älskar fredagar fastän jag är ledig hela veckorna Längtar till mitt RUL på måndag!!!! Riktigt nervös faktiskt! Jag är kissnödig jämt så jag känner ingen skillnad på blåsan jämfört med före, så jag kan inget säga om den.. Jag får uppstötningar om jag dricker mycket juice eller annat surt, men det tror jag är rätt vanligt. Får så jobbig huvudvärk emellanåt, på en sida, slår till bakom ögat och strålar ner i käkarna..brr. Men det är ju vanligt att få migränliknande smärtor när man är ravid så det är väl bar att stå ut. Måste dricka mer vatten dock, är dålig på det..
    BF 100817
  • den kära leken

Jag har en flaska, 1,5 liter, som står bredvid datorn. Och den fylls på hela tiden =)

SweetLilly skrev 2010-03-05 10:22:10 följande:
    oj då det var rejält, jag får i mig några glas bara..
    BF 100817
  • den kära leken

Haha, slappmusar kommer vi att bli allihopa. Bästa att börja knipa redan nu! Nån som köpt knipkulor?

Pregga skrev 2010-03-05 10:34:03 följande:
    Nopp inte ringmuskeln där uppe men däremot i muttan, slappmusen pregga typ...hahahahha
    BF 100817
  • den kära leken

Haha, Tena lady :) Nä det gäller att börja knipa. Det gäller baar att få in rutinen.

the jeryds skrev 2010-03-05 11:01:02 följande:
    hahaha, jag fick vackert be daniel att skynda sig sist på WILLYS, Jag nös o tömde halva blåsan typ! Va faan!!! Bara till att gå hem o duscha. Här händer det grejer. Kanske dags för up and go?
    BF 100817
  • den kära leken

Haha. Bowlingklot?

Pregga skrev 2010-03-05 11:09:05 följande:
    haha du KNIPKULOR?? lär bli STRUTSÄGG!!! hahahhhaha
    BF 100817
  • den kära leken

ha det så skoj! Hörs sen

Pregga skrev 2010-03-05 11:14:44 följande:
    Måste rusa , ska på lunchträff....ciao ladies....
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10