Inlägg från: Bubbis10 |Visa alla inlägg
  • Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

t0va skrev 2010-02-25 20:11:10 följande:
    Ok,tack för ditt svar, ja jag smälter ju osten i micron, men ska till mvc imon å ta upp det då med :)
  • Bubbis10
    Malten skrev 2010-02-25 21:25:19 följande:
    Sånna vanliga hårdostar som du räknar upp är ingen fara alls. Det man ska undvika är ex mögelost och brie. Om osten är smält så att det bubblar kan du dessutom äta alla ostar! 
    hehe ok tack så mkt för svaret :)
    Ang körlektionerna, kul att det gick bra, å tiden går sååå fort när man har kul :)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-26 06:49:13 följande:
    God morgon vännerna!Tjohoooo FREDAG!
    Godmorgon gumman=)

haha jag hinner inte mer än logga in så ser jag att jag e anmäld för ett inlägg i den andra tråden som e gammalt...jisses, folk har ju inget annat att göra verkar det som, sitter å letar reda på veckor gamla inlägg för att anmäla...får se det som om ngn verkeligen lägger ner tid på mig ;)
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-26 08:03:17 följande:
    Haha, du berör på många olika sätt vännen! Som sagt jag är gärna vän med dig men skulle inte vilja vara din ovän ;)
    mjo jag har fattat detta ;) att jag påverkar väldigt olika.....
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-02-26 10:19:36 följande:
    men shit pommes, man slutar aldrig förvånas...hoppas allt e bra me dig pregga!
    hey gumman!
    haha aa jag vet, att göra sig mödan åletareda på gamla inlägg fr flera veckor tillbax å anmäla, hm...jag måste påverkat ngn starkt..
    haha jotack, allt e ok här...sj?
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-02-26 10:30:56 följande:
    ja då har man mycke å göra...haha!nu e d bättre, men jag kan tala om att jag drivit min älskade sambo till vansinne och igår blev d tjafs per telefon så han skulle inte komma hem från jobbet, jag fick inte tag i honom utan han skrev bara mess till mig attt ge fan i honom óch att han skulle komma hem som idag för att hämta mer ombyteskläder.... waaow!! som tur va hade han glömt sin kortnyckel så han kom hem inatt... men va rädd jag blev!!! tror nog d e dax för mig att uppsöka farbror kurator så d inte går åt pipsvängen...
    Oj, jisses gumman då.....mm, jag känner ju igen det här med hormonsvängningarna föör väl. Jag har ju blivit hotad via nätet nu med, av en galning som vet vem jag e, bor osv. funderar på att göra en polisnmälan men avvaktar å ser....jag e inte det minsta rädd för min gen del så, men nu bär man ju på en liten å då blir saker genast annorlunda. Hade han glömt sin kortnyckel eller va det bara ett sätt att komma hem på ändå?
    Men han måste försöka ha tålamod med dig även om du e lite upp å ner nu....
    tror många relatoner prövas under denna tiden gumman...hoppas det löser sig..
    kraam
  • Bubbis10
    Angel20 skrev 2010-02-26 10:44:57 följande:
    skojar du??? hot e aldrig roliga... jag skulle anmäla d nu, d e juh inte klokt!! ja nu e ni juh två i samma kropp.. ja helt ärligt vet jag inte, han kanske hade kortet, men jag tycker iaf att d går lite väl långt om han väljer att dra och inte sova hemma... så upprepas d så flyttar jag, för jag tänker inte ta d.. även att jag e riktig pain in the as just nu...men d sista han sa innan vi la oss va att vi kanske borde åka ner på spa i varberg och lämna allt här hemma =0) d e mycke med jobb, min skola.. sen har vi flyttat och renoverar samtidigt. så d sätter prov på förhållandet ordentligt nu!
    mm, jag vet...en riktigt idiot! Men inget jag tänker oroa mig för=)
    ja du vad ska jag säja, mitt x hotade me samma sak flera gng å ut åkte han. Visst va det tufft i början men sån skit tar jag inte.
  • Bubbis10
    the jeryds skrev 2010-02-26 13:36:48 följande:
    hej allesammans, här hemma är det fullt upp. Bråkar med skolan där det verkar gå snack bakom min rygg om mina barn, så det blev ett långt samtal till rektorn igår, och det är inte slut än. Sen vände sig jag o Mannen emot varann också så här har det vart fullt med diskussioner i tre dar nu, känner mig arg sårbar o ensam just nu. Han påstår nu att han ska skärpa sig o va lite mer ödmjuk men det är tyvärr  inte första ggn det löftet flyger ur mun på den. Jobbigt att ha ett handikapp som inte syns utåt och behöva slåss för sina rättigheter eller förståelse i vissa sammanhang! En sak ute som jag sa, men när man ska behöva försövara sig hemma med!! Nää fy, så igår vart ingen bra dag o jag var mest upprörd och låg med en stenhård mage med grin i halsen. Idag känns allt bättre. men jag har ställt in frittids för mina barn nu, tills utredningen är färdig med vem som säger vad eftersom alla skyller ifrån sig, och jag känner inte att det känns okej att lämna mina barn hos människor jag inte litar på. Så nu har jag fått ställa in mitt program med sjukgymnastik o samtalen oså tills vidare. Hoppas allt löser sig på bästa sätt. nu är jag bara övergiven och stressad känner jag. Packade hans vecka och sa att han fick bo i sitt place över helgen o tänka på hur han vill ha det hemma, och vem han vill vara som partner och pappa. och främst som stöd i graviditeten han själv har önskat så mycket.
    Oj gumman, det verkat som om flera relationer skakas om nu när vi väntar smått, jag hoppas såklart att det ska lösa sig för er på bästa sätt. Asså vad e det me MÄN, visst e dom extremegoister det e ju ingen nyhet men gu asså. Du skriver att du legat med stenhård mage? sammandragningar? jag var sj hos mvc idag å kollade upp detta, å bröt ihop helt. somnade i 3 timmar å vaknade nu. Ska på läkarbesök nu på ons å kommer nog bli sjukskriven...kraam
  • Bubbis10
    den kära leken skrev 2010-02-26 14:00:31 följande:
    Själva bråkar vi med en del. Jag står inte äns ut med min egen kroppsdoft just nu och änn mindre med nån annas så det blir ingen samvaro alls. Jag saknar det så jag håller på att dö. Vill bara kyssas och ligga nära och gosa in näsan i halsen men mår så illa av doften av hud. Han känner sig oälskad. Detta resulterar i att jag ligger med handen om honom vänd bort från honom. Skitknepigt. Hoppas det går över snart.
    hahaha förlåt gumman men detta lät lite kul även om det såklart inte är det....tål inte kroppslukt...hahaha hoppas det går över snart =)
  • Bubbis10

Någon mer som har sammandragningar??? Pratade med min Bm ida på Mvc, hon sa att det e tidigt, å vi ska ha oftare kontroller å mäta livmodertappen så den INTE krymper. det kan vara fullt normalt med, så på osn ska vi göra vul å kolla tappen....suck, blev helt knäckt, å somnade av....
    Pratade med en väninna i luren som har 2 barn å hon sa att hon hade det exakt likadant med sin andra grav. å hon blev åxå orolig, men det är kroppens sätt att öva sig.....gu va oroig ja blir....

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10