-
Tror nog inte att det ordnar sig. Hon jämför min äldsta dotter på 4 år mot en 18 åring som hotar folk, har haft socialen inkopplad och bara för ca 2 månader på polis förhör för att hon hade snattat på 3 butiker.carohl skrev 2010-05-25 22:36:01 följande:Vad jobbigt det lät Tråkigt att bråka, hoppas det ordnar sig till det bästa... -
Morrn.
Om en liten stund ska jag åka in till stan för att klippa mig, senast var nog i januari tror jag.
Hämta ena tösen på dagis vid middagstiden och sen vika och hänga ut tvätt.
Sen kommer svågern med familj hit på fika i em och så ska vi disskutera kolmården.
Minstingen är hemma idag så hon har varit dålig i magen sen i måndags dock bara 1 blöja om dagen så det är väl hennes tänder som tittar fram ordentligt.
-
Hallå
Har haft dataproblem. Vår stora dator har havererat och den lilla har problem sen tidigare.
Så denna funkar inte riktigt som den ska. Imorrn har maken lovat att vi ska köpa en ny dator
Som tur var så åkte jag till svägerskan igår och lånade deras dator så man kunde betala sina räkningar.
-
Hej alla.
Pregga: kan du vara rapp i käften
(läste det några sidor bak)
Minsta tösen har legat på runt 40 graders feber sen i fredags, åkte in till en jourcentral igår med henne å mycket riktigt så hade hon åkt på en ny öroninflammation. Hade ju en för 2 månader sen.
Så inatt så har varken hon, jag eller maken sovit så mkt.
I lördags så började maken gräva upp gräsmattan för att vi ska göra om landet samt där vad jag har mina plantor nu så kommer det att vara en mur där.
Så när lillan sov inne så gick jag ut och skulle plantera alla jordgubbsplantor så fick jag pausa efter varje planta för magen blev stenhård och sitta böjd blev inte bra. Så jag har satt 15 utav 40
Denna bebis är väldigt aktiv på kvällarna och natten. Men nu far den runt antagligen pga jag höll på där ute innan.
-
Ja det är inte roligt med henne. Tänkte lägga mig och sova med henne sen när vi har hämtat stora tösen och kört inom affären för att köpa skivor till den nya datorn så man kan göra återställnings skivor. Behövs 4 tydligen och jag hade bara 2. Så än använder jag inte den nya.Pregga skrev 2010-05-31 10:38:41 följande:haha mja det häner väl, men idag känner jag mig kärleksfull :)hua, stackars liten tös..hm, min dotter e ju öronbarn ,eller ja hon var det innan hon opererades iallafall. Min lille prins e med aktiv på kvällen, en riktig nattuggla...åå va mysigt att plantera, skulle mer än gärna ha ett växthus :)
Jag har ju inget växthus än, eller jo jag trodde att jag delade lite med svärmor för att sätta mina tomatplantor men hon hade tagit all plats. Så det blir väl lägga undan pengar så man kan köpa ett växthus el hitta ett bättre beg.
Så det är bara ett stort land jag kan plantera i.
Den äldsta tösen är/var ett öron barn och hon har rör i bägge öronen. -
Morrn töser
Idag lyser solen med sin frånvaro.
Igår så åkte svägerskan och jag iväg som vanligt å spelade bingo. För en gångs skulle så vann jag hela 3000 spänn som vi delade på
Så ligger man på lite plus.
Nu efter frukosten så ska jag gå ner till tvättstugan och kolla det andra filtret på torktumlaren då den inte torkade ett påslakan, ett örngott och en handduk. Har jag tur så kanske det är sönder å då ska jag banne mig byta ut skiten.
Åh jag bara älskar min trotsiga 4 åring
.
-
Tackar!! Har bara förlorat varje gång man har åkt dit så nu var det äntligen min tur.lillabambi skrev 2010-06-03 08:19:34 följande:Åh härligt :) grattis till vinsten :)
Ja men visst är de underbart med trotsiga fyra åringar.... Min son blir fyra om två veckor, men sägs att han haft fyra års trotset i ett halvår allafall men nu är det bra igen... snäll som en liten krambjörn:)
Ja 4:a åringar... Ena stunden så "jag älskar dig mamma" å i andra "jag tycker inte om dig du är dum".
Men när hon väl är en glad och go tjej så är hon hur underbar som helst -
Pregga: Tack
Ja hon är lite hormonstinnig tösa min men det har hon varit ett tag. Ibland är man själv som ett åskmoln när maken kommer hem å det är ju inte lättare när man är gravid och har sina egna hormoner å hanskas med.
Solen tittar fram lite då å då men det är ju inte som det var igår. Här hade vi sol långt in på kvällen. Satt å spelade bingo i kjol
-
Hmm det var mkt ludd å skit på den andra delen till tumlaren. Så nu får jag gå ner och städa färdigt i maskinen sen får man gå upp och rensa avloppet i duschen för jag spolade av den där. Så är det när man bara har en kran nere i källaren och den går till tvättmaskinen för tillfället.
Det ska ändras nere i tvättstugan frågan är bara när...
Sov middag innan, jäkla vad ungen sparkade till mig. Vaknade men sen såå somnade jag om igen.
-
Morrn och ingen som är vaken...
Har börjat dagen med sätta igång tvättmaskine och tänkte hänga ut tvätten idag när solen lyser så skönt än så länge. Kommer väl dö utav värmeslag idag...
Vet inte varför men fredag har jag typ börjat små städa men det tar aldrig slut ändå. Tänkte eventuellt plocka av vagnens tvättbara delar och tvätta det. Tvätta av vagnen och sen nästa vecka köra in till stan och köpa nya slangar till vagnen (hjulen) då jag har en pyspunka på något däck.
Plocka fram dom neutrala bebiskläderna och tvätta dom oxå.
Idag endast 66 dagar kvar