Inlägg från: den kära leken |Visa alla inlägg
  • den kära leken

Vi fortsätter, Bf aug 10

Ja men vad gör man? Vad finns det för alternativ?

the jeryds skrev 2010-03-05 11:35:53 följande:
    hatar verkligen knipövningar, nästan mer än krig.
    BF 100817
  • den kära leken

Familjen Mu: Vad roligt att du tittar in och vad skönt att allt är bra. UVI är ju aldrig roligt. Usch.

Ha en underbar helg du med :)

BF 100817
  • den kära leken

Klassiska problemet, UVI leder till antibiotika som leder till svamp i underlivet som leder till klåda. Så jäkla typiskt. Hoppas det går över snart.

Familjen Mu skrev 2010-03-05 12:39:47 följande:
    Tusen tack vännen. Nä inget vidare  fast nu har jag fått klåda istället pga antibiotikan
    BF 100817
  • den kära leken

Jag har precis varit och köpt massa gott i fiskaffären så ikväll blir det mysmiddag. Sen ska vi renovera så mycket vi orkar i badrummet. Annars har vi inget planerat.

SweetLilly skrev 2010-03-05 12:57:59 följande:
    Vad händer i helgen då tjejer? Vi ska nog på middag hos vänner, det ska bli trevligt! Själv sitter man ju ensam  hela dagarna, man blir lite sällskapssjuk manne har fått ett plåster när han kommer hem, haha
    BF 100817
  • den kära leken

För mig låter det som helt vanlig magknip. Alltså rännskita. Men ring din BM du och fråga så får du veta.

puchelina88 skrev 2010-03-08 06:48:00 följande:
    Hejsan tjejer! nu kommer det en lustig fråga men ja måste fråga er!! Hmm va på toa nyss och gjorde nr 2 de va grönt typ blandning av svart gul varför?? hade ju skit ont i magen i går efter vi hade käkat hos svärmor och svärfar fick lägga mig ner!! hmm ja tänkte ringa till barnmoskemottagningen i dag och säga att j ahade ont i magen i går och vill ha ett Ul för att se så allt är bra!!
    BF 100817
  • den kära leken

God morgon alla. Ligger ni och sover eller?

Jag har haft en alldeles underbar helg fylld av kärlek, god mat och massa renoverande. Det har varit bara jag, kärleken, trollet, hunden och katten. Och så en mus som katten släpa in. Men den åkte ut igen och fick inte va med och mysa.

BF 100817
  • den kära leken

Vad skönt attdet inte var nån fara med fostret!

puchelina88 skrev 2010-03-08 08:30:33 följande:
    så nu har jag rintt och pratat med dom! ok de ska inte vara nått farligt för fostret sa dom skönt att höra! men ja kunde ringa till gyn sa dom men ja vill ju bara veta att fostret mår bra kan man få veta de på gyn?
    BF 100817
  • den kära leken

Jag tror pregga hade elbyte idag och kommer nog inte vara inne. Annars vet jag inte. Jag pratar gärna.

puchelina88 skrev 2010-03-08 09:44:46 följande:
    hallå va dött de va här inne då!!! ja som inte har nått att göra!!finns de ingen som vill prata??
    BF 100817
  • den kära leken

Jag ligger 2 dar efter dig. Det är första barnet.

puchelina88 skrev 2010-03-08 09:57:59 följande:
    hehe okej! vilken vecka är du i? har du barn innan lr är det 1?
    BF 100817
  • den kära leken

Ja nu börjar jag bli mer och mer säker på att det är trollet jag känner. Det känns som ett litet diffust fladder eller som en fiskstjärt som sveper till.

Om 2 veckor har vi RUL. Så spännande.

puchelina88 skrev 2010-03-08 10:01:43 följande:
    okej va kul;) har du känt beben nått?
    BF 100817
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10